Ik heb amper verstand van carburateurs en wist niet waar die benzine uit zou gaan komen. Ik had die carburateur gewoon al in de juiste stand toen ik begon met het leegpompen van het ding.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef Sjengdanny het volgende:
Wie richt de straal dan ook op z'n gezicht?![]()
Huilen ? Why ?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef moisturizer het volgende:
je hebt ook gehuild, hè ?
Mits geconcentreerd sinaasappelconcentraat.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:17 schreef Golf het volgende:
Benzine en zo'n moeder, hmmm, dat moet te combineren zijn...![]()
Wanneer voldoende doorgebakken en met de juiste saus nog steeds niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef baNEEL het volgende:
Is ze wel lekker verder?
Nou, toen ik je openingspost las, kreeg ik onbewust het gevoel alsof je een hysterische kankerhuilie bent.quote:
Zal ik jou eens iets in je ogen spuiten ? Waarschijnlijk vraag je dan ook of iemand de dokter even belt voor medisch advies.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:26 schreef moisturizer het volgende:
[..]
Nou, toen ik je openingspost las, kreeg ik onbewust het gevoel alsof je een hysterische kankerhuilie bent.
Ik meen het 100%. Vader zegt er weinig van, wil waarschijnlijk moeder niet afvallen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:27 schreef gunk77 het volgende:
Meen je dit nou echt? Wilde je moeder echt niet de dokter bellen? Vind ik heel raar als je het mij vraagt. Wat zegt je vader ervan?
nou, nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zal ik jou eens iets in je ogen spuiten ? Waarschijnlijk vraag je dan ook of iemand de dokter even belt voor medisch advies.
Ik las het ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mits geconcentreerd sinaasappelconcentraat.
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wanneer voldoende doorgebakken en met de juiste saus nog steeds niet.
Ik ook. Duh. Vervolgens wil ik weten of m'n oog beschadigd kan zijn en zo ja: of dat te herstellen valt. En dat herstellen gebeurt vaak met hulp van een dokter. Dus ik zou graag horen wat een dokter er van vindt en of het idee dat m'n oog stuk is ook klopt. Duh.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:30 schreef moisturizer het volgende:
[..]
nou, nee.
als ik benzine in mn oog krijg ga ik het eruit spoelen met water. Duh.
Enkeltje Timboektoe.quote:Maar goed, ik zal wel meegaan met het kader waarin je je moeder profileert hier.... Ze is een onmenselijk harteloos gedrocht... en ze houdt totaal niet van je en ik zou er maar snel een eind aan maken, voor zij je te vlug af is .
Whehehehequote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Departak het volgende:
Zo heb ik ook een enorm sadistische moeder. Jouw moeder deed het waarschijnlijk uit zuinigheid, want bellen is duur. Mijn moeder laat gewoon een wachtwoord op mijn pc zetten als m'n cijfers niet goed genoeg zijn naar haar mening. En als ik dat wachtwoord omzeil ben ik mijn pc kwijt. En ik mag enkel in het weekend computeren.
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Departak het volgende:
Zo heb ik ook een enorm sadistische moeder. Jouw moeder deed het waarschijnlijk uit zuinigheid, want bellen is duur. Mijn moeder laat gewoon een wachtwoord op mijn pc zetten als m'n cijfers niet goed genoeg zijn naar haar mening. En als ik dat wachtwoord omzeil ben ik mijn pc kwijt. En ik mag enkel in het weekend computeren.
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef Departak het volgende:
Koop hersens ! Een carburateur vind je vrij vaak in een auto en waar moet ik die dan laten ? Op straat, met de voorspatborden en motorkap er af ? En het motorblok dan ? Onder m'n bed ?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef TonyMalony het volgende:
Geboortedatum: 1982-02-04 hahaha ga toch op kamers!
Zij schijnbaar niet, dat vermoeden krijg ik n.l. nogal als ze het verrekt even een dokter te bellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kut moeder, snij d'r polsen door
Zeik niet zo, je mag blij zijn dat je uit dat gat bent gekomen.
Ik heb het ook niet over je auto.. als je last van je moeder hebt en je bent al ruim op leeftijd om op kamers te gaan, rot dan op uit huis! Nee in plaats daarvan ga je maar stoer een grote bek tegen je moeder hebben, stakker.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Koop hersens ! Een carburateur vind je vrij vaak in een auto en waar moet ik die dan laten ? Op straat, met de voorspatborden en motorkap er af ? En het motorblok dan ? Onder m'n bed ?
[..]
Zij schijnbaar niet, dat vermoeden krijg ik n.l. nogal als ze het verrekt even een dokter te bellen.
Tuurlijk, praatjesmakerquote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Camplo het volgende:
Mja khad nog wat benzine in dr bek gepleurd als ze dat had geflikt.
En dan klaag je hier overquote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef 2609 het volgende:
stel je niet aan man dr gebeuren wel erger dingen in de wereld
Tot zover deze update van Rioquote:Op zondag 8 januari 2006 20:20 schreef Rio het volgende:
@ TS: Ik vond je altijd wel een sympathiek figuur, afgaande op je trabantwieltjes topic. Dat is nu wel over. Ik vind je nu zelfs een sukkel. En een jankert.
edit: en derhalve in zijn algemeenheid kansloos.
vuurtje?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:17 schreef Golf het volgende:
Benzine en zo'n moeder, hmmm, dat moet te combineren zijn...![]()
Ik vind het wel een leuk plan, maar om het echt in uitvoering te brengen ... Nah ...quote:
Nagels deruut dan.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk plan, maar om het echt in uitvoering te brengen ... Nah ...
Ook al is het een ****, je slaat je eigen moeder toch niet ?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:12 schreef 2cv het volgende:
Op die avond zelf was ik zelfs zo ongeloofelijk kwaad dat ze blij mag zijn dat ik haar niet ene stamp voor haar harses verkocht heb !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |