De enige reden dat ik een PS2 heb is GT3 en GT4quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Xtr3mE het volgende:
GT4 en GT3 is ook een groot verschil
compleet nieuwe 'rij-eigenschap-' engine. Forza heb ik wel gespeeld maar blijf toch erbij dat GT4 dé simulatie geeft. Kan niet wachten op GT5....
tuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 00:38 schreef P-Style het volgende:
Misschien dat ik ook mee doe. Hoog tijd om GT4 weer eens in m'n PS2 te gooien. Mag ik ook gebruik maken van de DFP?
Eigenlijk kan deze topic wel samengevoegd worden met [PS2] Gran Turismo 4 - Deel 9. Die topic was toch al doodgebloed.
Hoe heb jij eigenlijk dat filmpje gemaakt?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
tuurlijkhoe meer tegenstand hoe beter
![]()
-Dank uquote:Op zondag 15 januari 2006 10:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe heb jij eigenlijk dat filmpje gemaakt?
edit : Ik heb je filmpje even geanalyseerd en ben tot de volgende conclusies gekomen:
- TERING wat rem jij laat! Is niet altijd goed maar je doet het leuk
- In het eerste stuk denk ik veel sneller te zijn. In de tweede helft ben jij veul sneller.
- Jij gebruikt AT, ik MTIk kan er niet tegen wanneer GT4 schakelt voor me.
- Die 5'32.142 gaat eraan
- Respect voor de laatste bocht ... jammer van AT want anders had je mooier uit de bocht kunnen komen
- Lijkt me leuk om tegen elkaar te spelen
- Geen nette maar een respectabele RAG-ronde
- Ik moet kijken of ik mijn ronde ook kan posten
Je kan met GT4 toch een LAN game doen?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
-Dank u
-Die ronde heb ik gewoon via videokaart op de pc aangesloten (ViVo-functie) en kan je gewoon lekker opnemen.
-Dat AT ben ik zo gewend in alle race spellen en kan niet anders(kan ik wel maar ben dan niet zo constant)
-Idd niet zo nette ronde maar wel snelste tot nu toe, als iemand hem verbeterd ga ik pás beginnen met mijn verbetering
-En idd vind jou ook erg competetief en zou wel es willen racen in real life(helaas is er geen mulitplayer via internet voot GT4
)
- En ik zou jou ronde ook wel es willen zien, kan ik toch misschien ook wat van opsteken
geen zorgenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:59 schreef Robin__ het volgende:
Mijn banden waren sport:medium.
Ben er nog niet toe gekomen mn tijd te verbeteren en een screen te makenschrap m anders maar ff uit het lijstje
Kan niet echt want in arcade staat het gewicht en de hp's erbijquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Xtr3mE het volgende:
zozo 2 hele seconden![]()
Alleen ben ik erachter gekomen dat dit ook niet de optimale regels zijn. Daarom ben ik er ook niet mee bezig.
je kunt namelijk je auto quick tunen lap neerzetten en dan weer terug tunen en niemand die het merkt.![]()
Niet dat ik de tijden niet vertrouwde maar meer voor de toekomst![]()
Daarom vind ik het zo kl*te dat je ermee stoptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:09 schreef Xtr3mE het volgende:
Mwah, ik zie hier dat wij 2 beetje enige zijn die wat posten (of de rest kan de tijden niet aan)
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef Xtr3mE het volgende:
Hate it or love it I'm still number 1!![]()
[afbeelding]
Nürburgring Nordschleife
5'29.314 - Xtr3mE - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
Laguna Seca
1'08.422 - Xtr3mE - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
Tsukuba Circuit
0'44.374 - Xtr3mE - Toyota Minolta 88C-V RaceCar '89 - RM
El Capitan
2'02.608 - Googolplexian - Hommel Berlinette r/s coupe '99 - SM
hhmmmmquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef Robin__ het volgende:
Ik probeer nog regelmatig jou tijd te halen op el capitan.. slechts 1 keer in de 2'02.9xx gekomen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
stiekum baal ik MEGA van die tijd van Xtreme op de Nür want ook al maakte ik een paar foutjes met mijn snelste lap ... ik was er happy meenou moet ik weer 1000x opnieuw beginnen als de eerste paar bochten niet lukken. Of een perfecte bijna-ronde rijden, de één-na-laatste bocht verkloten en meteen een nieuwe DS2 moeten halen bij de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |