wedden dat die diamantjes van plastic zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ging net even snel naar de MaC om wat te gaan etendus ik sluit aan bij de kassa.
Maar was niet druk dus ik was zo aan de beurt
Wat valt me opstaan daar 2 van die gasten met allebei een diamantje in hun oor
![]()
Doe niet zo triest... met zo'n flut ding in je oor
Dus personeel met diamantjes in de oren aldus breezer personeel moet ze verbannen !
In die goede oude tijd werd breezer nog gebruikt voor wulpse meisjes, tegenwoordig wordt het woord te pas en te onpas gebruiktquote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een fluttopic, ik denk die Sjonnie zit met z'n scooter achter de kassa ofzo. Nee, ze dragen diamantoorbellen.
Eerst werkte er wel fatsoendelijk volkquote:Op zondag 8 januari 2006 17:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
Sinds het bestaan van de mac werken er mafketels of zwijnen.
Wen eraan of zoek iets anders op.![]()
Yo, yo, dit is een hamburgertent, altijd dezelfdequote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
In Rotterdam is het zelf nog erger..
Maar hier stonden ze wat op elkaar te schelden![]()
En wat van die moves te maken....
Nou in Rotterdam stonden ze gewoon niks te doen achter de kassaquote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo, yo, dit is een hamburgertent, altijd dezelfde
Zeg het eens bitch, kan ik je misschien helpen?
Check die Sack MacWhack, homie,quote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo, yo, dit is een hamburgertent, altijd dezelfde
Zeg het eens bitch, kan ik je misschien helpen?
Och bij de mc waar ik werk doet denk ik 85% havo of hbo en zijn het gewoon normale studenten die er puur werken voor de gezelligheid en het geld, ik denk dat onze mc dan ook wel een iq heeft dat hoger ligt dan het gemiddelde van de mcquote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst werkte er wel fatsoendelijk volk
Maar sinds die rap steeds meer in is aan het worden wordt het allemaal erg triest op de straat en bij de MaC
die managers lopen er dan puur om ze aan het werk te houdenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef LENUS het volgende:
In utrecht uitsluitend murkies met vaak een Nederlandse manager![]()
Ayo chick, wat wil je vandaag op je burregerquote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Check die Sack MacWhack, homie,
je weet
In Amsterdam ook bijna overalquote:Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die managers lopen er dan puur om ze aan het werk te houden![]()
zie ik bij de BK in utrecht centraal ook altijd
als je dat wil kunnen kiezen ga je maar naar de BKquote:Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ayo chick, wat wil je vandaag op je burreger
Plakkie kaas, uitjes, of misschien twee augurekke?
hebben nu ook een manager die in amsterdam heeft gewerktquote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In Amsterdam ook bijna overal.
Dat was hier eerst ook.. had je nog fatsoendelijke aardige mensen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Och bij de mc waar ik werk doet denk ik 85% havo of hbo en zijn het gewoon normale studenten die er puur werken voor de gezelligheid en het geld, ik denk dat onze mc dan ook wel een iq heeft dat hoger ligt dan het gemiddelde van de mc![]()
bij de mc maximaal ter grootte van een guldenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef mvmoock het volgende:
k vin die gasten zoo triest met zoon ding in hun oor
mjah waarom nemen ze ze gewoon niet aan :S
op mijn werk geen oordingen voor mannen anders ga je r uit
Welke was je?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
In Rotterdam stonden er alleen maar Negerinnen
Precies.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef mvmoock het volgende:
k vin die gasten zoo triest met zoon ding in hun oor
mjah waarom nemen ze ze gewoon niet aan :S
op mijn werk geen oordingen voor mannen anders ga je r uit
Uhm die lag een beetje afgelegen.. maar wel richting de stad.quote:
Hij vroeg welke negerin je wasquote:Op zondag 8 januari 2006 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Uhm die lag een beetje afgelegen.. maar wel richting de stad.
Best klein en 2 verdiepingen.
Ik ben niet zo bekend daar.
He daar was ik ook vorige weekquote:Op zondag 8 januari 2006 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Uhm die lag een beetje afgelegen.. maar wel richting de stad.
Best klein en 2 verdiepingen.
Ik ben niet zo bekend daar.
sar·cas·me (het ~)quote:
Omdat je niet altijd tijd hebtquote:Op zondag 8 januari 2006 17:44 schreef Dirktator het volgende:
Door bij de McDonald's te gaan eten verzwak je de sterkte van je argument. De jeugd van tegenwoordig drinkt Breezers en zweert bij fastfood, de Nederlandse maatschappij wordt meer en meer een consumptiemaatschappij. Ga bij jezelf te rade: waarom ga ik naar de McDonald's terwijl ik ook een heerlijk gerecht uit het nieuwste Jamie Oliver boek had kunnen maken?
Nee, alles moet tegenwoordig snel sneller snelst.![]()
Zou best kunnen was in de zomervakantie.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
He daar was ik ook vorige week
Met die dikke blauwe pilaren boven
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef sirrom het volgende:
Mannen met grote ronde, goudachtige oorbellen: dat vind ik pas gaar uitzien.
Hahah ja wanabee buitenlandersquote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
................
Wat valt me opstaan daar 2 van die gasten met allebei een diamantje in hun oor
![]()
.............
................
nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef jitzzzze het volgende:
Dan blijft er niemand over om bij de Mac te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |