wedden dat die diamantjes van plastic zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ging net even snel naar de MaC om wat te gaan etendus ik sluit aan bij de kassa.
Maar was niet druk dus ik was zo aan de beurt
Wat valt me opstaan daar 2 van die gasten met allebei een diamantje in hun oor
![]()
Doe niet zo triest... met zo'n flut ding in je oor
Dus personeel met diamantjes in de oren aldus breezer personeel moet ze verbannen !
In die goede oude tijd werd breezer nog gebruikt voor wulpse meisjes, tegenwoordig wordt het woord te pas en te onpas gebruiktquote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een fluttopic, ik denk die Sjonnie zit met z'n scooter achter de kassa ofzo. Nee, ze dragen diamantoorbellen.
Eerst werkte er wel fatsoendelijk volkquote:Op zondag 8 januari 2006 17:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
Sinds het bestaan van de mac werken er mafketels of zwijnen.
Wen eraan of zoek iets anders op.![]()
Yo, yo, dit is een hamburgertent, altijd dezelfdequote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
In Rotterdam is het zelf nog erger..
Maar hier stonden ze wat op elkaar te schelden![]()
En wat van die moves te maken....
Nou in Rotterdam stonden ze gewoon niks te doen achter de kassaquote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo, yo, dit is een hamburgertent, altijd dezelfde
Zeg het eens bitch, kan ik je misschien helpen?
Check die Sack MacWhack, homie,quote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo, yo, dit is een hamburgertent, altijd dezelfde
Zeg het eens bitch, kan ik je misschien helpen?
Och bij de mc waar ik werk doet denk ik 85% havo of hbo en zijn het gewoon normale studenten die er puur werken voor de gezelligheid en het geld, ik denk dat onze mc dan ook wel een iq heeft dat hoger ligt dan het gemiddelde van de mcquote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst werkte er wel fatsoendelijk volk
Maar sinds die rap steeds meer in is aan het worden wordt het allemaal erg triest op de straat en bij de MaC
die managers lopen er dan puur om ze aan het werk te houdenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef LENUS het volgende:
In utrecht uitsluitend murkies met vaak een Nederlandse manager![]()
Ayo chick, wat wil je vandaag op je burregerquote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Check die Sack MacWhack, homie,
je weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |