precies, bullshit over: heb ik nog tijd.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:54 schreef rieski het volgende:
Ze had het op z`n minst uit dr hoofd kunnen doen!
Yep ze dekt zich een beetje in. Met andere woorden er komt geen nieuw programma meer en we kunnen RvdB vergeten. Hij zal een aanhang blijven hebben onder een kleine groep idioten maar grote publiciteit is voorbij.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:56 schreef stay_fun het volgende:Eigenlijk zegt ze:
Ik heb totaal geen bewijs, maar ik doe een hele harde poging om te zeggen dat ik 'm geloof, anders komt mijn club in gevaar en dat kost me geld.
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef Tulio het volgende:
Ze komt niet erg zelfverzekerd over.
Mijn móeder kijkt ernaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:40 schreef stay_fun het volgende:
Wat is er dan zo mis met dit programma?
Wel een compleet verslag graag en niet alleen wat je je kan herinneren. Want dat is altijd erg vertroebeld. Dan neem je meestal alleen de positieve of negatieve punten mee. (In jou geval waarschijnlijk positief en in mijn geval waarschijnlijk negatiefquote:Op zondag 8 januari 2006 18:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik laat ooit een reading doen door Robbert en nu de wachtlijsten flink slinken door de negatieve publiciteit zal dat vast niet lang meer duren. Als het zover is zal ik hiervan verslag doen.
Heel graag. Gebruik dan ook iemand die totaal niet dood. Neem een foto mee van een levend persoon en laat hem daar contact mee maken. Je gaat helemaal met hem mee. En aan het einde vertel je hem dat die persoon gewoon nog leeft en niet dood is!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik laat ooit een reading doen door Robbert en nu de wachtlijsten flink slinken door de negatieve publiciteit zal dat vast niet lang meer duren. Als het zover is zal ik hiervan verslag doen.
Dat was om een reactie van een toeschouwer die gezegd heeft dat het uit haar hart komt.quote:
daarvoor al had ze die oogjes, dikke opgezette oogjes, daarmee kwam ze na de nieuwsbreak terugquote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat was om een reactie van een toeschouwer die gezegd heeft dat het uit haar hart komt.
Tulio.
Volgens mij hebben ze zo stroom van reacties over het programme niet verwacht. Het was entertaiment en dan leg je het allemaal dik erop. Dat mensen net gevoelig zijn voor dat te dik erop leggen dat hebben zo onderschat. Tevens creeër je op deze manier twee kampen. Mensen die extreem tegen zijn en mensen die extreem voor zijn. Je hebt dan een "lucifer"quote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef Micheleangelo het volgende:
Dit was een strategisch, zeer goed doordacht antwoord, waar diverse mensen lang over nagedacht hebben. Irene moest het voorlezen, omdat ze precies moest zeggen wat er geschreven stond. Zo nauw luisterde het.
Ik moet zeggen, als ik Irene's adviseur was, had ik hetzelfde script gescreven.
Niets van wat ze zei is niet waar, Robbert is redelijk beschermd gebleven en daarmee ook zijzelf, en de domme koeien die 's avonds in Nederland voor de buis hangen zijn gerustgesteld.
Knap gedaan Irene, dat script heb je vast niet alleen geschreven.
Waar ze totaal aan voorbij gaat is het feit dat Robbert de boel besodemieterd heeft met zijn genverbrander, en de duidelijke bewijzen dat zijn nonnenfoto's nep zijn.
DAAR GAAT HET NU JUIST ALLEMAAL OM!!!
Het enige wat ze zegt is dat het feit dat je die foto's na kunt maken niet betekent dat Robbert ze niet ook op een andere manier zou kunnen maken. Helemaal waar natuurlijk. Een slap statement, maar dat zal de gemiddelde kijker naar haar programma's (met een IQ van rond het vriespunt) niet opvallen.
"En nu swil ik er voorlopig niets meer over zeggen!"
Het is duidelijk dat ze afstand genomen heeft van Robbert. Nooit weer!!!
Het scheelt nu natuurlijk wel dat Robbert nooit meer op TV kan komen, dus hij ook nooit meer reclame maken voor zichzelf. Geen enkel medium (kranten en TV bedoel ikquote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef Micheleangelo het volgende:
Dit was een strategisch, zeer goed doordacht antwoord, waar diverse mensen lang over nagedacht hebben. Irene moest het voorlezen, omdat ze precies moest zeggen wat er geschreven stond. Zo nauw luisterde het.
Ik moet zeggen, als ik Irene's adviseur was, had ik hetzelfde script gescreven.
Niets van wat ze zei is niet waar, Robbert is redelijk beschermd gebleven en daarmee ook zijzelf, en de domme koeien die 's avonds in Nederland voor de buis hangen zijn gerustgesteld.
Knap gedaan Irene, dat script heb je vast niet alleen geschreven.
Waar ze totaal aan voorbij gaat is het feit dat Robbert de boel besodemieterd heeft met zijn genverbrander, en de duidelijke bewijzen dat zijn nonnenfoto's nep zijn.
DAAR GAAT HET NU JUIST ALLEMAAL OM!!!
Het enige wat ze zegt is dat het feit dat je die foto's na kunt maken niet betekent dat Robbert ze niet ook op een andere manier zou kunnen maken. Helemaal waar natuurlijk. Een slap statement, maar dat zal de gemiddelde kijker naar haar programma's (met een IQ van rond het vriespunt) niet opvallen.
"En nu wil ik er voorlopig niets meer over zeggen!"
Het is duidelijk dat ze afstand genomen heeft van Robbert. Ze is dus toch niet zo dom als ze eruit ziet.
Het is pure zelfbescherming. Robbert laten vallen (doordat ze niet pal achter hem staat) en zeggen dat je het ook niet weet.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:24 schreef Tulio het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zo stroom van reacties over het programme niet verwacht. Het was entertaiment en dan leg je het allemaal dik erop. Dat mensen net gevoelig zijn voor dat te dik erop leggen dat hebben zo onderschat. Tevens creeër je op deze manier twee kampen. Mensen die extreem tegen zijn en mensen die extreem voor zijn. Je hebt dan een "lucifer"nodig om de vlam in de pan te laten slaan. In dit geval de sceptici
Tulio.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef milagro het volgende:
[..]
daarvoor al had ze die oogjes, dikke opgezette oogjes, daarmee kwam ze na de nieuwsbreak terug
Ja, in verband met zijn Zilveren Harp. Hij mocht een liedje zingen, en zal straks bij het eten wel aanschuiven.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef Fatality het volgende:
Was Thomas Berge aka Chiel OTtink nou net in de STudio?
Euh ja, kon je dat niet aflezen aan de reacties?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:30 schreef SunChaser het volgende:
is het al geweest op L&C?
Neequote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef Quarks het volgende:
[..]
Euh ja, kon je dat niet aflezen aan de reacties?
Pikki was net nog niet online, dat kun je bij andere reacties zien.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:31 schreef Knarf het volgende:
Waar is Pikki eigenlijk gebleven? Die zal toch ook wel enig kommentaar hierop kunnen geven. Irene was toch ook paranormaal, dus heeft zij gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |