En uiteraard verkeerde informatie doorgeven aan een mediumquote:Op zondag 8 januari 2006 16:58 schreef NoSigar het volgende:
Haast onmerkbaar de lichten in theater Carré laten knipperen.
Misschien een domme gedachte van mij, maar mensen vinden het meestal niet fijn dat ze weten dat er altijd iemand meekijkt met wat je doet.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef Mirage het volgende:
Mijn kinderen achterlaten in de wetenschap dat mama niet echt weg is en ze zich niet verlaten moeten voelen.
Daarnaast hoop ik dat ik tíjdens mijn leven de wereld en de mensen om mij heen een stukje positief beďnvloed heb en mijn kinderen een positieve kijk heb meegegeven.
Na mijn dood zal dan hopenlijk een deel van het positieve dat ik in mijn omgeving heb geprobeerd te stoppen vanzelf doroleven.
Al was het maar door iemand die zich opeens herinnert hoe fijn hij/zij het vond toen ik op het juiste moment een arm om hem/haar heen sloeg, opdat diegene datzelfde bij iemand anders zal doen.
[afbeelding]
Ik zou de mensen ook gewoon met rust laten, de meeste vinden het maar eng.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:17 schreef Knarf het volgende:
[..]
Misschien een domme gedachte van mij, maar mensen vinden het meestal niet fijn dat ze weten dat er altijd iemand meekijkt met wat je doet.
Met rust gelaten worden is iets anders dan weten dat er iemand meekijkt.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:37 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik zou de mensen ook gewoon met rust laten, de meeste vinden het maar eng.
Ik geloof er niet in, maar als het wel zo was dan zou ik ervoor zorgen dat ik weer opnieuw, als iemand anders geboren zou worden.
En mensen verklaren je voor gek.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef Knarf het volgende:
[..]
Met rust gelaten worden is iets anders dan weten dat er iemand meekijkt.
Als je weet dat er constant iemand meekijkt, ook al doet diegene niets, beinvloed dat je levensloop en je handelingen. Je voelt je je constant begluurd.
Oja, ook wel belangrijkquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef displission het volgende:
-voedselbergen in Afrika en andere arme landen
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Arsenal het volgende:
het enigste wat ik zou doen is...
kijken of god bestaat en zowel ,
hem eens flink de waarheid vertellen en van zijn wolkje af schieten.
![]()
Ik denk dat dat bij kinderen van 2,6 en (bijna) een baby nog niet aan de orde is.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:17 schreef Knarf het volgende:
[..]
Misschien een domme gedachte van mij, maar mensen vinden het meestal niet fijn dat ze weten dat er altijd iemand meekijkt met wat je doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |