En uiteraard verkeerde informatie doorgeven aan een mediumquote:Op zondag 8 januari 2006 16:58 schreef NoSigar het volgende:
Haast onmerkbaar de lichten in theater Carré laten knipperen.
Misschien een domme gedachte van mij, maar mensen vinden het meestal niet fijn dat ze weten dat er altijd iemand meekijkt met wat je doet.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef Mirage het volgende:
Mijn kinderen achterlaten in de wetenschap dat mama niet echt weg is en ze zich niet verlaten moeten voelen.
Daarnaast hoop ik dat ik tíjdens mijn leven de wereld en de mensen om mij heen een stukje positief beďnvloed heb en mijn kinderen een positieve kijk heb meegegeven.
Na mijn dood zal dan hopenlijk een deel van het positieve dat ik in mijn omgeving heb geprobeerd te stoppen vanzelf doroleven.
Al was het maar door iemand die zich opeens herinnert hoe fijn hij/zij het vond toen ik op het juiste moment een arm om hem/haar heen sloeg, opdat diegene datzelfde bij iemand anders zal doen.
[afbeelding]
Ik zou de mensen ook gewoon met rust laten, de meeste vinden het maar eng.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:17 schreef Knarf het volgende:
[..]
Misschien een domme gedachte van mij, maar mensen vinden het meestal niet fijn dat ze weten dat er altijd iemand meekijkt met wat je doet.
Met rust gelaten worden is iets anders dan weten dat er iemand meekijkt.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:37 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik zou de mensen ook gewoon met rust laten, de meeste vinden het maar eng.
Ik geloof er niet in, maar als het wel zo was dan zou ik ervoor zorgen dat ik weer opnieuw, als iemand anders geboren zou worden.
En mensen verklaren je voor gek.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef Knarf het volgende:
[..]
Met rust gelaten worden is iets anders dan weten dat er iemand meekijkt.
Als je weet dat er constant iemand meekijkt, ook al doet diegene niets, beinvloed dat je levensloop en je handelingen. Je voelt je je constant begluurd.
Oja, ook wel belangrijkquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef displission het volgende:
-voedselbergen in Afrika en andere arme landen
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Arsenal het volgende:
het enigste wat ik zou doen is...
kijken of god bestaat en zowel ,
hem eens flink de waarheid vertellen en van zijn wolkje af schieten.
![]()
Ik denk dat dat bij kinderen van 2,6 en (bijna) een baby nog niet aan de orde is.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:17 schreef Knarf het volgende:
[..]
Misschien een domme gedachte van mij, maar mensen vinden het meestal niet fijn dat ze weten dat er altijd iemand meekijkt met wat je doet.
ik denk dat ik vooral mn kids wil laten zien dat ik er hoe dan ook altijd voor ze zal zijn...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef displission het volgende:
Wat moet je allemaal nog even doen als je doodgaat? Je hebt de tijd..dus je hoeft niet te haasten..wanneer ga je over? Maak hier je to-do-list when dead..TS begint
-alle klokken op 12 uur stil laten staan
-voedselbergen in Afrika en andere arme landen
-luchtkasteel met geheime inhoud uit de lucht laten vallen
-bedankje sturen naar familie en vrienden via the mind
-alle wapens doen verdwijnen
-auto's doen verdwijnen..iig op non-actief stellen
-de waarheid tonen
Nu jij wat is jouw plan als je het loodje legt?
hihihihi liefdevol plagen...... wel mooi gezegd! al heb ik het ooit anders van je begrepen....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik denk dat ik vooral mn kids wil laten zien dat ik er hoe dan ook altijd voor ze zal zijn...
Dat ze maar aan me te hoeven denken en ik ben er...
Een paar mensen liefdevol plagen
Wat "oude bekenden" opzoeken die me voor zijn gegaan
ow jawel hoor... heb vast mn lesjes hier nog niet geleerd!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihihi liefdevol plagen...... wel mooi gezegd! al heb ik het ooit anders van je begrepen....
ik sluit me aan bij de oude bekenden opzoeken (en wat vragen duidelijk te krijgen)
heel veel te leren van wat er allemaal gebeurd
ps gaan we er dan vanuit dat we niet terug hoeven?
En daarna?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik denk dat ik vooral mn kids wil laten zien dat ik er hoe dan ook altijd voor ze zal zijn...
Dat ze maar aan me te hoeven denken en ik ben er...
Een paar mensen liefdevol plagen
Wat "oude bekenden" opzoeken die me voor zijn gegaan
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:36 schreef Prst_ het volgende:
Wel klote dat je je alleen verstaanbaar kunt maken via van zo'n slechthorend medium.
- 'Ja hallo! HIER SPREEKT KEES!! VERSTA JE MIJ?!?'
* 'Wacht, ik voel de aanwezigheid van iemand'
- 'KEES!! KEES ZEG IK!!'
* 'Ik voel iets met een C...een D misschien?'
- 'KEES!! KEEEHEEESSS!!! LUISTER NOU, DOVE KWARTEL!!
* 'Q? Een K misschien? Is dat het? Ki,Ka...Ka...Ke..Kees?'
- 'JA!! Hehe, duurt allemaal ff. Zeg maar dat het goed gaat.'
* 'Ik moet zeggen dat het goed met hem gaat!'
- 'Oh, nu versta je het wel meteen? Zeg ook maar dat ik er altijd voor ze zal zijn'
* 'Hij zal er altijd voor jullie zijn'
- 'En zeg ook maar dat ik alles zie, nu ook'
* 'Hij kijkt met ons mee, ook nu'
- 'En dat ik ook wel heb gezien wat ze vorige week hebben uitgevreten toen ze dachten dat ze alleen thuiswaren, STELLETJE VIESPEUKEN!!!'
* 'Euh....'
Of dat je moet wachten tot een paar pubertjes eens het licht uitdoen en met een plankje, een glaasje en wat lettertjes gaan spelen om dan met dat glaasje lettertje voor lettertje uit te gaan spellen wat je bedoelt.
Geest zijn lijkt me dodelijk vermoeiend.
Niet liefdevol plagen maar HAUNTENquote:
Daarna....?quote:
Ik was toch wel van plan om enigzins verlept mn graf in te gaan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:47 schreef amayo het volgende:
Pff als je nog allemaal dingen moet doen voor je dood gaat dan ga je helemaal verlept het graf in...
Ik zou lekker relaxen..
IK wacht totdat ik in mijn graf lig en daarna ga ik goed verleppen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik was toch wel van plan om enigzins verlept mn graf in te gaan!
Da's wel een idee!quote:Op donderdag 12 januari 2006 05:16 schreef amayo het volgende:
[..]
IK wacht totdat ik in mijn graf lig en daarna ga ik goed verleppen..
Maar is wel tijdwinst als je dat vantevoren al doet![]()
Moet je dan ook spirituele anticonceptie gebruiken om te voorkomen dat er spookkindertjes geboren worden?quote:- Af en toe wat rondneuken
Nee. Je zou het een incarnatie kunnen noemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:39 schreef BaajGuardian het volgende:
er is geen dood waar leven is , er is geen leven waar dood is
waarom geloven in het meest onnatuurlijke en belachelijke ooit verzonnen.
gaat een rups dood wanneer zij in een vlinder veranderd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |