abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 16:25:08 #1
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33834722
Positieve spreuken ik een boek wat je zelf geschreven hebt. Hoever mogen deze gaan? Mag je zo bijvoorbeeld, als ik dan toch even een positieve spreuk mag noemen armoede doen laten verdwijnen? Wat zijn precies de regels van spreuken en moet je rekening houden met bepaalde dingen?

Daar was ik benieuwd naar. Verder ben ik ook benieuwd of jezelf spreuken hebt..je hoeft niet te zeggen welke precies, maar alleen maar of je ze hebt en wat je er mee doet, van plan mee bent, alles wat je erover kwijt wil.

Is het absoluut mogelijk dat wij mensen op een gegeven moment..iid door mutatie special powers krijgen?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_33835055
Er bestaat al een kerel in de V.S. met een blauwe maillot met een s erop die overal heen kan vliegen en ogen heeft die hitte kunnen stralen en een adem waarmee hij dingen of mensen kan laten bevriezen. En hij kan ook nog door dingen heen kijken. Hij is volgens mij wel "het" bewijs dat het allemaal kan. Al komt hij dan van een andere planeet genaamd Kryptonite...
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
  zondag 8 januari 2006 @ 16:37:15 #3
91333 displission
pi_33835109
Ik kom van de planeet Haluworld en daar is nog meer mogelijk dan dat
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 8 januari 2006 @ 16:39:14 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33835182
Wie weet

Maar dan moet je niet in deze realiteit staan, armoede heeft met economie te maken en of je daar een spreuk voor kunt vinden?

In andere werelden is misschien veel meer mogelijk en kun je wel krachten gebruiken. Hier geldt alleen de kracht van de werkelijkheid en daar is vaak met geen afboorhamer doorheen te komen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 8 januari 2006 @ 16:42:07 #5
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_33835276
Er is in een rusland een meisje met xrayvision dus dat zou erop kunnen wijzen dat mutaties mogelijk zijn...

Ik zou t wel erg leuk vinden!
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_33835436
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef displission het volgende:
Positieve spreuken ik een boek wat je zelf geschreven hebt. Hoever mogen deze gaan? Mag je zo bijvoorbeeld, als ik dan toch even een positieve spreuk mag noemen armoede doen laten verdwijnen? Wat zijn precies de regels van spreuken en moet je rekening houden met bepaalde dingen?

Daar was ik benieuwd naar. Verder ben ik ook benieuwd of jezelf spreuken hebt..je hoeft niet te zeggen welke precies, maar alleen maar of je ze hebt en wat je er mee doet, van plan mee bent, alles wat je erover kwijt wil.

Is het absoluut mogelijk dat wij mensen op een gegeven moment..iid door mutatie special powers krijgen?
Wat "mag" en niet "mag" is denk ik wat je uiteindelijk voor jezelf moet bepalen.
Vind jij het done/not done om je in zaken van een ander te mengen ?
Vind jij dat je wel of niet de omgeving / leefwereld van ene ander (ongevraagd) mag beïnvloeden ?
Heb jij hetzelfde beeld over de ideale samenleving als de mensen die het betreft ?

Er zijn zoveel regels mogelijk die je jezelf (of ene ander) kan opleggen, maar verschillende meningen kunnen allemaal met de beste bedoelingen gevormd worden. ( en dus toch afwijken van elkaar)
Hoe maak je dan de keuze ?

Kjik naar jezelf en weer eerlijk.
Stel jezelf de vragen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 8 januari 2006 @ 16:47:30 #7
91333 displission
pi_33835483
Dromenvanger..realiteit is slechts een begrip..zo langzamerhand begin ik te begrijpen dat de realiteit vervormd kan worden..in allerlei manieren, vooral op bewustzijnsgebied..

Zoals in 2000 mel c zong never be the same again, had er net een overgang plaatsgevonden. Er komt een hele nieuwe generatie aan van designers en wetenschappers en deze zijn volgens mij niet dom.

Een spreuk tegen armoede is slechts een woord waar een definitie aan gegeven is. Het is de ultieme vorm van fantasie waarmaken. Hoe "simpel" dit ook zal zijn..positiviteit speelt een hele grote rol..
  zondag 8 januari 2006 @ 16:51:09 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33835605
Realiteit is de omgeving. En die veranderd ook continu inderdaad. Je hoeft maar je kamer te verlaten en er is een nieuwe omgeving. Daarbij kun je je huis inrichten als sprookjesland of als high-tech centrum. En de omgeving bepaald tevens de stemming ook.

Je kunt je ook afsluiten van de realiteit, door je bezig te houden met fantasie. Wegzinken in een boek bijvoorbeeld. Of met opzet het nieuws overslaan bij de NOS. Je bepaald in zekere mate je eigen realiteit door je puur wel of niet bezig te houden met bepaalde zaken.

En of je bepaalde spreuken wel of niet mag doen mocht het mogelijk zijn dat spreuken werken. Dat zul je moeten doen vanuit je hart, luisteren naar je hart of het wel of niet door de beugel kan.

Zelf hou ik me zoals ik vaak zeg bezig met de realiteit en qua fantaseren laat ik me ook nog genoeg gaan.

Positiviteit is altijd goed Een positieve instelling kan je directe omgeving al veranderen om mensen op te peppen als ze het willen en nodig hebben.

Mijn sigaretten zijn op Kun je niet ff een nieuw pakje toveren Of zal ik zelf die spreuk moeten ontwikkelen?
  zondag 8 januari 2006 @ 16:53:43 #9
91333 displission
pi_33835692
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wat "mag" en niet "mag" is denk ik wat je uiteindelijk voor jezelf moet bepalen.
Vind jij het done/not done om je in zaken van een ander te mengen ?
Vind jij dat je wel of niet de omgeving / leefwereld van ene ander (ongevraagd) mag beïnvloeden ?
Heb jij hetzelfde beeld over de ideale samenleving als de mensen die het betreft ?

Er zijn zoveel regels mogelijk die je jezelf (of ene ander) kan opleggen, maar verschillende meningen kunnen allemaal met de beste bedoelingen gevormd worden. ( en dus toch afwijken van elkaar)
Hoe maak je dan de keuze ?

Kjik naar jezelf en weer eerlijk.
Stel jezelf de vragen.
De regels zijn dat het wel kan..maar daarmee zet jezelf ook wat op het spel, namelijk je eigen naam..athans ik denk dat gebeurt, maar dan nog..hoeft dat natuurlijk niet..als het maar een goed plan is..

Kijk Mirage we worden dagelijks beinvloed door het CDA, wil ik daar beinvloed door worden: NEE, is mijn antwoord..andere mensen mengen zich ook in mijn leven. Dat doen ze dagelijks, maar meestal laten ze mij met rust. Er waren wel eens andere tijden..Niet dat je het als een wraakactie moet zien ofzo, maar waarom zouden we wachten op het eind en dat er toch niks gebeurt. We kunnen beter IETS doen toch? Volgens mij worden er op grote schaal spreuken uitgesproken door magiers over de hele wereld by the way..Op sommige dagen komen ze samen denk ik en dan gaan ze rituelen en spreuken doen.
pi_33835704
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef Hells_Angel het volgende:
Er is in een rusland een meisje met xrayvision dus dat zou erop kunnen wijzen dat mutaties mogelijk zijn...
...nee, dat meisje blijkt helemaal geen speciale gaves te hebben.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  zondag 8 januari 2006 @ 16:55:34 #11
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_33835762
o jammer... ik was er al bang voor dat iemand met die mededeling zou komen.
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
  zondag 8 januari 2006 @ 17:01:59 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33835966
Iedereen heeft de gave om zijn eigen leven te bepalen.

Ondanks alle wetten en regels.

De gave om levensgeluk te krijgen ligt in ieders hand, en dan hoef je niet eens te kunnen toveren.

Misschien kun je dat ook als special power zien Het glas denkbeeldig vullen en niet leeg laten. Het glas is half-vol Ondanks dat een gemis groter lijkt dan het bezit.
pi_33848206
over positiviteit gesproken....
die reclame nog gezien ?... weesh optimistish !
what the hell is that all about.....? roze brilletjes enzo ?
  zondag 8 januari 2006 @ 22:41:52 #14
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_33849063
Alles is energie. Die energie wordt gestuurd door de kosmos. Met jouw spreuken maak je een bepaalde wens kenbaar om iets te veranderen. Door je spreuk regelmatig te herhalen, wordt het een persoonlijke mantra die voor jou goed is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_33861258
Boze oog, sihr en djinns tellen niet mee?
pi_33927587
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:05 schreef Triggershot het volgende:
Boze oog, sihr en djinns tellen niet mee?
Is niet positief.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34076883
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is niet positief.
Water kan je doen leven of doen sterven, hangt ervanaf hoe je het gebruikt.
  zondag 15 januari 2006 @ 11:16:04 #18
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34077323
quote:

Ik heb een spreuk die altijd werkt!!!

Vanaf de dag van vandaag, in het uur van de maan, zullen alle spreuken hun werking verliezen die niet zonder spreuk realiteit zouden worden
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:56:41 #19
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_34243765
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alles is energie. Die energie wordt gestuurd door de kosmos. Met jouw spreuken maak je een bepaalde wens kenbaar om iets te veranderen. Door je spreuk regelmatig te herhalen, wordt het een persoonlijke mantra die voor jou goed is.
hoezo alles is energie? ik wordt er zo moe van dat iedereen dat maar blijft roepen, zonder dat het ergens op slaat. en dit alles wordt dan gestuurd door de kosmos. godnondedju, die kosmos moet het druk hebben zeg, om zomaar even ALLES te besturen. zeker voor een kosmos, wat toch eigenlijk een verzamelbegrip is voor alles. maar wacht even, dat is dus ook weer energie eigenlijk.. dus... ALLES bestuurt ALLES! zo he, is dat ook weer opgelost.

no offense dude, maar wat een gezwets..
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_34245673
Ik geloof ook in spreuken, maar ik denk dat je met je positiviteit alles krijg dat je hart wilt.

Als je leeft met wat je hart je zegt en als je neemt en geeft met je hart komt alles goed.

Het hart is het goede, het verstand niet altijd. Leven met het hart en het verstand is vanzelf ook goed. Ik bedoel, als het hart goed zit, komt het verstand vanzelf wel. Het verstand gaat dan vanzelf werken zoals het hoort te werken.

En dan komen die spreuken vanzelf wel.

Ik maak soms woorden die niet bestaan om zaken te veranderen in mijn hoofd en hart. Ik wil uitbreiden in mijn mogelijkheden. Ik wil ook toveren ik wil gewoon alles doen wat ik wil. Hoe meer woorden die niet bestaan des te groter het wordt misschien En dan heb ik het niet over moeilijke woorden, gewoon woorden die komen uit het hart, spontane woorden die niet in de van dale staan. De van dale kan nog 1000 miljoen meer woorden krijgen.

Of er komt een toverboek met spreuken Bieros complatimontarieus = nieuw glas koel bier Het bier verschijnt uit de lucht naast je op het bureau met 2 vingers schuim

Ik wil alles wat ik wil en ga daaraan werken.

Ik draai gewoon alles om als het niet bevalt. Ik doe gewoon tegenstellingen inbrengen als het moet, ik maak woorden die dus niet bestaan.

Ik ga bewegingen maken van mijn part. Tekeningen maken. Symbolen. Diagrammen, pentagrammen en formules.

Alles is mogelijk

Niets gebondenheid aan bestaande wetten. Wetten zijn om doorbroken te worden. Alles is mogelijk

[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 19-01-2006 17:00:15 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34260140
Heilige Antonius, mijn beste vriend, ik hoop dat ik mijn **** vind...

Vroeger gebruikt als ik iets niet kon vinden...
Ik vond het altijd maarja.. denk dat dat zonder die spreuk ook wel gebeurde...

Spreuk heb ik van mijn oma 'geleerd'..

N00b-Harry-Pothead
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:00:04 #22
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34268910
quote:

Wat ik geleerd heb is dat je witte magie (om goed te doen) alleen mag gebruiken als er om gevraagd word door de gene waar je de magie over wilt uitspreken.
Pas jij magie toe op bv iemand zonder dat diegene er weet van heeft, ook al is het met goede bedoelingen dan zou je het als zwarte magie kunnen zien. Je weet immers nooit wat de gevolgen zijn van jouw acties.

Wees er maar voorzichting mee in elk geval!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34285334
Je mag inderdaad pas wat doen als erom gevraagd wordt. Anders ga je sowieso het karma van anderen beinvloeden en als ze niet voorbereidt zijn erop kan van alles gebeuren. Ieder mens moet afzonderlijk in het juiste ritme komen. Tevens heeft ieder mens zijn eigen ritme En heeft ieder mens het juiste ritme, dan beinvloeden mensen elkaar weer. Voorbeeld is dat mensen elkaar niet meer voor de voeten lopen en nog meer. Mensen lopen elkaar niet meer in de weg als iedereen op het juiste tijdstip op de juiste plek is.

Ga je ingrijpen zonder toestemming dan kan dat voor onheil zorgen, zelfs al doe je dat met de allerbeste bedoelingen.

Voor jezelf blijven werken aan "formules" kan nooit kwaad, en je kunt nog altijd een boekje uitgeven zodat mensen vrijwillig gebruik kunnen maken ervan als ze het lezen en begrijpen.

Maar zomaar spreuken uitspreken over de hele mensheid kan niet goed zijn. Werken aan spreuken dan weer wel. En misschien zorgt het werken aan spreuken vanzelf wel dat er invloed wordt uitgeoefend. Toegestande invloed dus.

En wat toegestaan is dat bepaald het geheel vanzelf wel. Het geheel past zich aan denk ik. En het geheel is alles. Waar we allemaal onderdeel van uitmaken en krachten die erboven hangen en ga zo door.

De invloed van black magic zal ook ooit verdwijnen, zodra de witte magie alleen nog maar de "baas" is. Ik weet dat er genoeg black magic plaats vind en ik heb ook last gehad ervan omdat ik onderdeel vorm van het geheel zoals ieder mens.

Maar black magic zal ooit verleden tijd zijn. Al doen ze hun uiterste best. Ze krijgen ooit geen kans meer

Kleine toevoeging, als je denkt dat je last heb van zwarte magie en je doet een tegenspreuk om iets op te heffen, dan is er misschien kans dat je de hele spreuk doet opheffen. Dus dan help je anderen vanzelf wel. En als iemand last heeft van een bepaalde vloek, dan kan het nooit kwaad om die op te heffen, ze zullen er alleen maar beter van worden. Opheffen dus, omdat je je eigen vloek opheft.

Misschien is er wel 1 bepaalde grote vloek die in het begin is gedaan ergens in het allereerste begin, en dat het een kwestie is dat ieder mens bezig is ermee op zijn eigen terrein. En hoe meer er door ieder mens opgeheven wordt, des te kleiner de kracht van die vloek

De genesis vloek heb ik van gehoord maar er zullen vast en zeker meer vloeken zijn. Maar ik weet het niet zeker. En over de genesis vloek weet ik ook niet alles en of die wel negatief is weet ik ook niet.

Maar komt tijd, komt raad. Dan is het nu tijd voor een biertje

[ Bericht 16% gewijzigd door Sight_key op 20-01-2006 18:10:36 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34287595
over wat voor spreuken en special powers hebben we het hier ? welke concrete resultaten zijn er geboekt met de spreuken en vooral met de special powers ?
pi_34287880
In mijn eigen geval, de gave om negatieve invloed weg te werken. Het is niet eens concreet te noemen, de spanning eraf halen, spanning toevoegen. Denken over oplossingen en formules zien.

Het is een manier van leven in principe. Inzien waar de gevaren liggen.

Spanning heb ik niet meer, ik ben spanningsloos, dan komt vanzelf het gevaar van te weinig spanning, dus moet ik weer spanning opwekken.

Hier is het balans krijgen. En dat heeft met spanning te maken ook. Plus pol en min pol en zo kun je doorgaan.

In principe je hele lichaam kennen ook. Iedere kleine functie weten en beheersen. En of er uberhaupt vloeken zijn uitgesproken is de vraag altijd.

Misschien wel misschien niet.

In ieder geval heeft het hier ook met DNA te maken en met alles. De kleinste molecuul doet terzake hier, nog kleiner als de molecuul. Ik wil mezelf ontleden totdat er niets overblijft

Dat versta ik onder special power. Totale inzicht verschaffen over je lichaam en geest en ziel en leven. Kennis dus. Kennis is macht? Maar ik hou niet van het woord macht.

Zolang ik maar het idee heb dat ik controle heb, en controle is vanzelf dat je spreuken kunt doen. Maar het is wederom een manier van leven en dingen observeren. Ik wil alles beheersen en weten dus. Ik neem geen genoegen met minder als het daarop aankomt.

De dood de baas zijn, en ga zo door. Ik wil me nog niet bezig houden met de overleden mensen, mochten de overleden mensen behoefte hebben aan aandacht dan zal ik het niet laten. Ik wil mijn "gaves" in volledigheid benutten voor het goede. Zowel het goede voor mezelf als voor anderen.

Het is een missie

Ik voel me genezen op alle mogelijke manier wederom, ik voel mijn lichaam niet meer, ik voel dat mijn lichaam veranderd omdat ik dingen verklaar. Het verklaren zorgt dat dingen afgebroken worden. Er ontstaat afbraak. Dingen zijn niet meer zo hardnekkig, het wordt losser en zo kan ik doorgaan.

En als de realiteit losser wordt, kun je ook beter invloed uitoefenen erop. Heb ik te maken met een realiteit die vast zit op een negatieve manier en is het een groot rotsblok, dan kan ik spreuken doen wat ik wil. Dan verander ik geen ene moer.

Ik wil het niet hacken noemen omdat ik niet weet of dat de juiste naam is. Het is wel afbreken en in stukken zagen. In miljarden stukken. Afbreken is niet slecht. Afbreken maakt de materie beter toegankelijk en zo kan ik doorgaan.

Het is mijn aanpak maar. Het voelt goed. En de woorden stromen uit mijn toetsenbord. Alsof ik op de automatische piloot sta. Maar ook het denken doet ter zake. Niet alleen het schrijven. Alles doet terzake. Het kleinste detail moet nog kleiner worden.
pi_34287975
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:21 schreef Sight_key het volgende:

Zolang ik maar het idee heb dat ik controle heb,
dit zal het kernpunt wel zijn
quote:
De dood de baas zijn
jij gaat niet dood ?
pi_34288137
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:24 schreef het_fokschaap het volgende:

jij gaat niet dood ?
Voorlopig niet Zolang ik in het leven sta ga ik niet dood. En ik bepaal straks misschien zelf wel hoelang ik in het leven blijf staan. Maar dat is voor de toekomst.

Ik praat niet graag over de dood en doe dat liever in alle stilte. Als mensen mij gaan tegenspreken als het op de dood aankomt, dan verlies ik de opbouw of afbraak die ik gedaan heb.

Wil ik de dood verslaan, dan moet ik met de juiste mensen te maken krijgen.

Mensen die met mij over de dood praten en niet weten waar ik het over heb dat werkt averechts. Ik moet dan iemand hebben die ook van idee is dat de dood te verslaan is, anders heb ik er niets aan.

Niet dat ik persee altijd wil dat ik altijd wat eraan moet hebben, ondertussen wil ik wel altijd wat eraan hebben

Soms heb ik bij gelezen tekst dat ik terugval ervaar.

Als jij me vraagt, jij gaat niet dood. En ik ben van mening dat ik niet dood ga. Dan is alleen die vraag al een schrik-reactie. Maar om het ff kort te brengen, ik denk dat ik boven de dood kom te staan inderdaad. Nu ben ik 28, over 60 jaar weet ik het natuurlijk niet helemaal.

Maar goed, ik heb nog veel te leren ook

Zodra ik weet hoe de dood werkt en hoe het ouder worden van mijn eigen lichaam werkt. Kan ik pas echt iets concreets zeggen.
pi_34288286
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef Sight_key het volgende:

Zodra ik weet hoe de dood werkt en hoe het ouder worden van mijn eigen lichaam werkt. Kan ik pas echt iets concreets zeggen.
je cellen blijven zich delen tot de telomeren verbruikt zijn, hierna verouderen de cellen slechts
pi_34288375
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:35 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

je cellen blijven zich delen tot de telomeren verbruikt zijn, hierna verouderen de cellen slechts
En jij denkt dat het een gegeven is?

Dat je geen invloed kunt uitoefenen erop?

Als ik me richt op interne processen, dan kan ik waarschijnlijk ieder proces in de juiste banen leiden
pi_34288408
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:38 schreef Sight_key het volgende:

[..]

En jij denkt dat het een gegeven is?

Dat je geen invloed kunt uitoefenen erop?
mja, vast wel...totdat je onder een auto komt...
pi_34288438
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:39 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mja, vast wel...totdat je onder een auto komt...
Dat heeft te maken met karma misschien.

Aanwezig zijn waar je moet zijn.

Zit je in het foute ritme, dan mis je de bus, of ben je 10 minuten te vroeg. Ga je op de seconde de deur uit, dan heb je meteen verbinding.

Onder de auto komen is voor slapers en zombies

Hef in eigen hand nemen en hebben Zo moeilijk is dat niet
pi_34288527
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:40 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met karma misschien.

Aanwezig zijn waar je moet zijn.

Zit je in het foute ritme, dan mis je de bus, of ben je 10 minuten te vroeg. Ga je op de seconde de deur uit, dan heb je meteen verbinding.

Onder de auto komen is voor slapers en zombies

Hef in eigen hand nemen en hebben Zo moeilijk is dat niet
shit...ik zit in TRU

laat maar
pi_34288635
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

shit...ik zit in TRU

laat maar
the Thruth is geen onzin. De waarheid is nog nooit aan het daglicht gekomen zoals de waarheid eruit ziet, en dan wil ik niet zeggen dat ik de alternatieve waarheid in pacht heb. Iedere user hier in the thruth kan gelijk hebben en samen vullen we elkaar aan ook op alternatieve gebieden.

Je moet alleen net begrijpen of beseffen hoe anderen in het leven staan Je hoeft het niet met ze eens te zijn, je kunt ze wel begrijpen. En zelfs dat is niet nodig. Omdat mensen toch door blijven gaan op hun eigen manier. Logisch ook.

Ik heb mijn aparte theorieën misschien. Maar wie zegt dat het niet mijn manier van leven is? Het hoeft geen algemene manier te worden of te zijn. Maar zolang ik het idee heb dat dit mijn mekka is dan is het goed.

En dan ga ik dus ook door ermee.

Ik hoef geen heel fok achter me aan te hebben lopen. Ik laat alleen zien hoe ik denk.

Maar goed, ieder zijn eigen aanpak natuurlijk

Als ik straks bij 400 jarige leeftijd nog steeds jong ben, dan heb ik gelijk gehad En dan maar hopen dat ik nog steeds even veel zin heb in het leven
pi_34288760
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef Sight_key het volgende:

[..]Je hoeft het niet met ze eens te zijn, je kunt ze wel begrijpen.
begrijpen doe ik het wel, het is een verlangen naar zekerheid
pi_34288808
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef Sight_key het volgende:
Als ik straks bij 400 jarige leeftijd nog steeds jong ben, dan heb ik gelijk gehad En dan maar hopen dat ik nog steeds even veel zin heb in het leven
daar is de mens niet voor bedoeld. dat we inmiddels over de 100 worden is ook alleen maar te "danken" aan betere hygiëne, voeding etc...

in principe kan je weg nadat je je hebt voortgepland
pi_34289016
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:53 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

daar is de mens niet voor bedoeld. dat we inmiddels over de 100 worden is ook alleen maar te "danken" aan betere hygiëne, voeding etc...

in principe kan je weg nadat je je hebt voortgepland
Nope, je kunt pas weg als je het leven beu bent.

Als je als mens zijnde interesses hebt en niet klaar bent hier, heb je alle recht om door te gaan.

Je bent pas klaar met leven als je klaar bent.

En in mijn geval ben ik pas klaar als ik de allesomvattende waarheid weet. Ik ben pas klaar als ik alles onder de knie heb.

Dan kan ik het zover doortrekken dat ik formule 1 kampioen wordt van mijn part.

Op dit moment ben ik van mening dat ik niet uitgeleefd kan raken. Want de aarde is niet de limiet. Er is een heel universum dat de aandacht vraagt.

Voortplanting hoort erbij, maar dan kun je ook zeggen van. Ik wil kinderen van mijn klein klein klein kinderen. Ik wil overgroot-vader worden van 100000 generaties.

Er zit geen einde aan als je leeft zoals het hoort.

Als je alles wilt weten, zien, beleven, ervaren en nog meer.

Ben je van mening dat het leven een einde moet hebben, dan ben je depressief aangelegd, in ieder geval ben je dan niet positief genoeg als je het mij vraagt.

Maar wie ben ik, ik laat alleen maar mijn mening zien
pi_34289088
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef Sight_key het volgende:
Ben je van mening dat het leven een einde moet hebben
van mij moet het niet
maar het is zo
quote:
Maar wie ben ik, ik laat alleen maar mijn mening zien
precies
pi_34289371
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:02 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

maar het is zo
Niets is zoals het lijkt.

En de wetten van nu en vroeger, hoeven niet in de toekomst geldig te zijn

Ik bedoel dus. Dat mensen altijd zijn dood gegaan is geen reden dat mensen altijd dood zullen gaan.

En zo kan ik wel doorgaan. Ik omarm de toekomst in volle volledigheid dus. En ik ga ervan uit dat al mijn dromen waar worden gemaakt.

Ik bedoel dus ook te zeggen, en had het er in het echte leven met mijn broer over. De wetenschap staat ook niet stil. Als mij het eeuwige leven niet lukt om na te streven, dan doet de wetenschap het wel.

Ik ben niet alleen afhankelijk van mezelf. Genoeg mensen die bezig zijn met vooruitgang.

En als ik dood ga, dan maakt dat ook niet uit. Zolang ik maar na de dood verder ga met waar ik mee gebleven was.

Ik hou niet van dood zijn Ik heb geen zin om eeuwig te slapen in de duisternis.
pi_34289445
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Niets is zoals het lijkt.
behoeft enige nuance:

Niet alles lijkt zoals het is
quote:
Ik heb geen zin om eeuwig te slapen in de duisternis.
ik verwacht dat het ongeveer hetzelfde is als voor m'n verwekking
pi_34290040
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

behoeft enige nuance:

Niet alles lijkt zoals het is
Dat ook

Je bent een goede sparringsparnter. Soms is dat nodig. In de boksring stappen en smijten met woorden. Het hoeft niet altijd te zijn van, je hebt gelijk en nog meer

Mensen die weerstand opvoeren ook

Ben weer weg uit deze topic, thee drinken ook.
pi_34290074
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:29 schreef Sight_key het volgende:

Ben weer weg uit deze topic, thee drinken ook.
groeten

theedrinkze
pi_34300992
Heb één keer in mijn leven een wratje gehad. Basisschool nog. Of ik nou iets op tv had gezien over dingen laten verdwijnen, dat weet ik niet meer precies, weet wel dat ik er toen in bed sterk aan dacht en mezelf sterk instelde op 'morgen ga je weg, morgen ben je weg', want zoiets was het ook. Iig, believe it or not en het toeval wil, dat de volgende morgen, begreep er zelf niets van, want was alsof hij er nooit had gezeten, hij weg was. En begon nog aan mezelf te twijfelen of hij er uberhaupt ooit had gezeten.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:38:09 #43
91333 displission
pi_34302789
Mijn karma wordt dagelijks verandert door regeringen en machtlustige wereldleiders. Ik zal er niet om schromen om een eventuele schok teweeg te brengen die ook in die uithoeken te laten voelen. Op dat punt discrimineer ik absoluut niet.

Veranderingen: de mens is het meest in zijn sas als hij zich onverandert door het leven kan wandelen zonder teveel problemen. Jammer genoeg zijn er mensen met wapens die er anders over denken. Dan zit er maar een ding op: Wapens wegtoveren, bommen wegtoveren.

Jammer genoeg zijn er miljoenen mensen die sterven door eten wat ze niet krijgen, dan zit er maar een ding op: voedselbergen toveren.

Jammer genoeg, etc. etc.

en ja, ik bekijk dit op wereldniveau
pi_34314707
Het probleem van regeringen zal ook nog uit de wereld geholpen worden, mensen zullen zichzelf bewust worden. Iedere machthebber inclusief. Want ook zij zijn mensen van vlees en bloed. Ze zullen ooit verder van hun macht komen te staan volgens mij.

Het is denk ik ook een kwestie van gewoon lekker blijven doorleven op je eigen tempo. Niet teveel kijken naar het slechte. Het probleem lost zichzelf uiteindelijk vanzelf wel op.

En wie weet zal er ooit een wereld zijn zonder machthebbers. Dat de wereld zichzelf bestuurd als het ware. Dat er geen hoge pieten nodig zijn om zaken in goede banen te leiden. ( Kan beter zeggen, dat er geen hoge pieten nodig zijn om zaken in slechte banen te leiden, maar goed )

Ik ga dus echt geen formules ontwikkelen om wapens of mensen weg te toveren, ik hou me bezig met mijn eigen leven en eigen grondgebied als het ware. En heel misschien heeft dit kleine beetje input invloed op het geheel.

Dat ieder mens die bezig is op een opbouwende manier, invloed uitoefend erop. Dat dan geldt van. De details bepalen het uiteindelijke resultaat.

Dat ook het massa-bewustzijn gevormd wordt doordat ieder mens afzonderlijk bezig is met zichzelf.

Misschien vang ik wel het hogere bewustzijn op, en dat het hogere bewustzijn gevormd wordt door al die kleine bewustzijntjes van al die mensen.

Dat ik het straks kan opvangen als iemand zich lekker voelt, dat ik straks als mens zijnde wanneer de hele wereld verlost is van depressie, ineens helemaal genezen ben. En dan is ieder mens genezen. Ik weet het ook niet hoe dat precies zit.

Ik denk dat wanneer er op deze wereld bijvoorbeeld 1 miljard depressieve mensen zijn, en maar 100,000 positieve. Dat die 100,000 positieve beinvloed worden door die depressieve.

Dus in principe geldt dan dat iedere stemming van ieder mens afzonderlijk het uiteindelijke massale gevoel bepaald.

En dan heb je natuurlijk dat de een gevoeliger is voor het gevoel van anderen en het massa-bewustzijn ook.

Tis maar een theorie.

En nu een nieuw biertje
pi_34314986
Is ook knap: Sterven door eten wat je NIET krijgt.

Maar even tussendoor: Wat is er mis met de term 'speciale krachten'?
pi_34315227
Iedere kracht is speciaal? Dan is het hetzelfde principe als "het groene gras".

Of moet ik zeggen.

Ieder mens heeft krachten?

Als ieder mens krachten heeft, dan is er sowieso niets speciaals aan.
pi_34315384
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:25 schreef Sight_key het volgende:

Als ieder mens krachten heeft, dan is er sowieso niets speciaals aan.
mja, het is maar hoe je iets betiteld, krachten of kwaliteiten
pi_34315407
jij wil bijzonder zijn
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34315432
Het was me meer te doen om het feit dat er per sé 'special powers' in de topictitel moest staan. Alsof het een aflevering van buffy is of een boek van Rowling (ik zeg maar wat).

En nee, het ging me dus niet om de al dan niet aanwezige tautologie
pi_34315489
Nee, het is geen sprookje, het is waarheid jah. In ieder geval moet je het zo waarheidsgetrouw benaderen ook.

Zoveel mogelijk benaderen alsof het waarheid is. Maar hoe breng je zulke materie dan aan het daglicht?

Via technische begrippen?
pi_34315504
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:30 schreef amornl87 het volgende:
jij wil bijzonder zijn
Wat wil jij zijn? Het uitschot van de maatschappij?

Ik bedoel dus, een beetje waarde hechten aan je eigen bestaan kan nooit kwaad. Anders lig je in de goot.
pi_34315544
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:33 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Wat wil jij zijn? Het uitschot van de maatschappij?
nee, dat wil JIJ zijn, je wil apart zijn
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34315595
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef amornl87 het volgende:

[..]

nee, dat wil JIJ zijn, je wil apart zijn
Ik ga niet happen.

Ik laat me niet in met mensen die commentaar leveren. Mensen die oordelen vellen omdat ze niet tevreden zijn met zichzelf

Dus

En smakelijk eten alvast.

Gij zult niet oordelen over anderen. Knoop dat eens in je oren.

Laatste commentaar. Kijk eerst naar jezelf voordat je anderen beoordeeld of veroordeeld.
pi_34315597
afwijken, volgens mij lig je gewoon met jezelf in de knoop
pi_34315632

Lelijkerd
pi_34315669
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Ik ga niet happen.

Ik laat me niet in met mensen die commentaar leveren. Mensen die oordelen vellen omdat ze niet tevreden zijn met zichzelf

Dus

echt typisch zo een uitspraak, je wil iets "groots" zijn daarom praat je ook zo groot
je denkt dat je een moderne jezus/hippie ben ofzo
pi_34315691
Sight_Key: Heb je een aandachtstoornis dat het TE ingewikkeld is om slechts antwoord te geven op de vraag die ik stelde ZONDER te vervallen in oeverloos gewouwel met termen die je niet genoeg uitlegt om ook maar enigzins een betekenisvol verhaal te overleggen?

Ik vraag me gewoon af waarom dit soort dingen toch altijd zo populair gebracht moeten worden -> Special Powers.
pi_34315762
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Ik ga niet happen.

Dus

Laatste commentaar. Kijk eerst naar jezelf voordat je anderen beoordeeld of veroordeeld.
Ik ga niet happen. Gij zult niet oordelen over anderen. Knoop dat eens in je oren. Laatste commentaar. Kijk eerst naar jezelf voordat je anderen beoordeeld of veroordeeld.
pi_34315786
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:39 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Ik ga niet happen. Gij zult niet oordelen over anderen. Knoop dat eens in je oren. Laatste commentaar. Kijk eerst naar jezelf voordat je anderen beoordeeld of veroordeeld.
vervolgens
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef Sight_key het volgende:

Lelijkerd
pi_34315846
Je roept het ongeluk toch op jezelf af, als je over anderen oordeelt.

Dus ga je gang

En tevens ben ik mezelf. Ik ben zo mezelf als maar zijn kan. En wie ik ben dat is nog altijd de grote vraag in het hele gebeuren. Af en toe zie ik mezelf niet meer als mens. Ik ben van het mens zijn afgestapt dus. Noem me maar x-men of wat dan ook. Ik heb besloten dat het mens zijn te weinig kanten had, te weinig inhoud ook. Dus ik ben op zoek gegaan naar een hoger doel.

En ga vooral door met oordelen, ooit zul je tegen de lamp lopen. Je slechte eigenschappen zullen zich tegen je gaan keren ooit.

Over je ondertitel wil ik zeggen.

Ben jezelf, meer kun je niet zijn. En laat je geluk niet afhangen van het oordeel van anderen. Het heeft in mijn geval niets met gek zijn te maken.

Laatste toevoeging. Normaal zijn wil ik al helemaal niet Er lopen genoeg mensen rond die normaal willen zijn. Een wereld met allemaal normale mensen is een saaie wereld.

Lees eens boeken, van die mensen moet je het hebben. Muzikanten. Schrijvers. Filmmakers. Acteurs. Allemaal mensen die afwijken van het zogenaamde normale dat jij aankaart.
pi_34315931
deze kerel spoort niet gek...
pi_34315963
Als je met one-liners gaat gooien is wat mij betreft het gesprek afgelopen

Je mag best commentaar geven, maar ik ga niet in op one-liners en ben ook niet van plan om mezelf te gaan verdedigen op one-liners.

Heb je commentaar waar ik wat mee kan, dan zal ik er zeker op ingaan.
pi_34316283
spectacelcircusje van jou . Jij bent alleen maar bezig met bijzonder zijn en andere mensen wegdenken zodat jij jezelf bijzonder kan gaan vinden. tenminste zo komt het op MIJ over.
pi_34316288
Sight: Het gaat niet om de lengte van de zin, maar om de strekking. Voor een 'open persoon' als jij is het toch vreemd dat je dat nog niet inziet.
pi_34316645
Het boeit me geen ene moer

Ik doe wat mijn hart zegt, en dat is het enige dat ik kan doen.

It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you're not. En of het met haat te maken heeft is maar de vraag.

Commentaar doet me niet zoveel. Ik schrijf zoals ik wil schrijven. Ik schrijf ook niet voor het grote publiek hier.
pi_34316680
Mensen zonder avater,

Zoals.

Erixx.

Die behoeven pas commentaar

9 october 2003 geregristreerd. 52 berichten en geen avater
pi_34316698
En ik stel me open op de gebieden waar ik me voor open stel. Ik laat me niet open stellen door anderen.

It's my life. En ik leef zoals ik wil leven
pi_34317007
amornl87, ga wieberen met je gekloot.

Post normaal en met respect.
Lees de huisregels: Truth huisregels fka faq

en nu weer ontopic.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34317128
Over spreuken. Als je bezig bent met taal ben je sowieso bezig met spreuken

En over speciaal zijn. Als je er niet tegen kunt dat mensen weten waar ze voor staan. Dan kan dat misschien te maken hebben met een fout zelf-beeld. Als je je irriteert aan anderen dan heb je de zaakjes niet op orde.

En zelfs door zo te schrijven ben ik bezig met spreuken doen.

Omdat de taal een grote spreuk is. De taal en de cijfers en de combinatie daartussen.

Mirage bedankt voor je support

Maar ik ben de laatste tijd dus zekerder van mezelf, ik laat me niet meer gek maken door mensen die met zichzelf in de knoop liggen.

Ik kan er wel niet tegen als mensen onnodig doen oordelen maar ook dat heeft een reden. Die mensen hebben hun eigen leven niet op orde. Zouden ze hun eigen leven wel op orde hebben dan zouden ze zich alleen maar bezig houden met hun eigen leven.

Niet alleen maar met hun eigen leven, je kunt nog altijd interesse tonen in anderen. Maar commentaar leveren op anderen is een teken van zwakte

Sommige mensen blijken moeite te hebben met mensen die hun leven op orde hebben. En ik praat niet eens graag over mezelf, ik zeg wat ik moet zeggen omdat ik mensen informatie wil verschaffen. Dat is de enige reden. Heeft ook niets te maken met bijzonder willen zijn.

Ik vind gewoon dat je zaken moet delen met elkaar.

Die ene gozer met zijn gezicht in het icoon is gewoon een teer zieltje die zijn eigen leven projecteert op dat van mij. En dan gaat hij vanzelf commentaar toe voegen omdat hij zichzelf misschien wegcijfert of iets dergelijks. Of hij vindt zichzelf zo oninteressant dat hij niets te zeggen heeft, behalve commentaar.

Is tevens de reden dat ik niet in R&P kom, ook die mensen zitten totaal met zichzelf in de knoei. En dan gaan ze anderen onderuit halen. Niet eens doelbewust.

pi_34317224
*edit:onzin is een deur verder *

[ Bericht 81% gewijzigd door Mirage op 21-01-2006 18:27:14 ]
Extremistisch gematigd.
pi_34317285
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Sight_key het volgende:
Als je er niet tegen kunt dat mensen weten waar ze voor staan. Dan kan dat misschien te maken hebben met een fout zelf-beeld.
Of men denkt ergens voor te staan terwijl men niet inziet dat het onzin is. Zie dit topic; ik heb nog geen spreukje gezien dat eventueel zou kunnen werken. Toch wordt er gesproken over toveren, inzichten en wereldverbeteren alsof het een voldongen feit is dat je met een paar woordjes een graanhuis in je achtertuintje kunt doen tevoorschijn komen.

Zou het niet verstandiger zijn bij het begin te beginnen in plaats van je eigen verwrongen zelfbeeld koste wat kost door de strot van de onschuldige fokkers te duwen?

PS: Ik heb geen avatar nodig. Het gaat om de inhoud. Niet om de omslag
pi_34317345
Het gaat je dus niet om je presentatie hier? Je neemt met minder genoegen?

Ik zeg niet dat ik nu kan toveren, ik ben bezig om zaken op orde te brengen en dat doe ik ook via de taal. En programmeren kan het ook te maken mee hebben. Maar goed, jij denkt maar wat je wilt. Je grootste recht. Ik laat me in ieder geval voor geen miljoenste percentage weghouden van mijn doel dat ik voor ogen heb.

De rest boeit me geen ene reet. Ik ga toch door altijd. Ik voel me zo gezond als maar zijn kan. Ik voel me vol levensenergie en dat komt ook door de taal. Taal-bewustzijn dus.

Over je avater. Je avater is je visite kaartje, maar dat zie jij misschien niet in. Users zonder avater stellen sowieso minder voor hier.
pi_34317355
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:19 schreef Mirage het volgende:
amornl87, ga wieberen met je gekloot.
Zou je sight_key ook niet even een vermaning geven? Waar twee kijven...
pi_34317390
Ik ben niet degeen die begint met persoonlijke aanvallen hier

Ik val mensen nooit aan, ik laat mensen in de waarde. Totdat ze mij niet meer in de waarde laten

Laat je mij niet in de waarde dan heb je aan mij een slechte

Die ene gozer die is gewoon ziek in de kop. En dat zeg ik nu omdat hij mij de les wilde lezen. Ik laat me niet de les lezen, door niemand. Dat heb ik lang genoeg gedaan.

De enigen die me mogen aanspreken op gedrag zijn nogmaals de admins hier, als ik hier mensen zwart ga zitten maken onnodig.
pi_34317445
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef Sight_key het volgende:Over je avater. Je avater is je visite kaartje, maar dat zie jij misschien niet in. Users zonder avater stellen sowieso minder voor hier.
Presentatie zit hem in kennis, gedrag en oprechtheid.

Daarnaast: Ik hoef niet zo nodig iets voor te stellen in de ogen van anderen. Wellicht is dat iets dat jij nog moet leren.
pi_34317453
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:32 schreef eRixx het volgende:

[..]

Presentatie zit hem in kennis, gedrag en oprechtheid.

Daarnaast: Ik hoef niet zo nodig iets voor te stellen in de ogen van anderen. Wellicht is dat iets dat jij nog moet leren.
Ik moet niets

Feit is dat je hier minder voorstelt omdat hier een bepaalde sfeer is. Een beetje aanpassen kan nooit kwaad.

Mensen met 52 posts die al 3 jaar aanwezig zijn worden ook minder serieus genomen. Dat noemen ze soms de relschoppers. Of de newbies

Niets mis met newbies, maar je hebt newbies en je hebt newbies.
pi_34317510
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef Sight_key het volgende:

Ik val mensen nooit aan, ik laat mensen in de waarde. Totdat ze mij niet meer in de waarde laten

Die ene gozer die is gewoon ziek in de kop. En dat zeg ik nu omdat hij mij de les wilde lezen. Ik laat me niet de les lezen, door niemand. Dat heb ik lang genoeg gedaan.
Jij ziet geen tegenspraak? En sinds wanneer is respect een kwestie van handjeklap? Respect voor anderen heb je of heb je niet. Dat geef je niet pas wanneer het jou gegeven wordt.

Afin: Zullen we ontopic gaan, voor zover dat in jouw wereld mogelijk is ZONDER iedereeb met je eigen 'spirituele' vorderingen dood te vervelen?
pi_34317517
En daar zo te spreken en te schrijven, maak ik mezelf weer sterker. Dus ik ben bezig met special power nu. Omdat ik nog minder met me laat sollen hier.

Toch bedankt voor je weerstand. Ik word sterker weer.

En ik voed mezelf wel. Ik word uiteindelijk onverslaanbaar

En dan zonder ruzie te gaan zoeken. Ik zal alleen maar beter in staat zijn om op te komen voor mijn eigen rechten als het ware.

Ik ben een vredelievende persoonlijkheid. Maar zoek je ruzie, dan wijs ik je de weg zonder je aan te raken. Dan doe ik het wel met woorden.

En in de toekomst met special powers
pi_34317543
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:32 schreef Sight_key het volgende:Mensen met 52 posts die al 3 jaar aanwezig zijn worden ook minder serieus genomen. Dat noemen ze soms de relschoppers. Of de newbies
Je moet niet zo snel oordelen.
pi_34317570
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:35 schreef eRixx het volgende:

[..]

Je moet niet zo snel oordelen.
52 posts in 3 jaar is een feit

Wat zette je toe om terug te keren hier? Negatief opbouwen?
pi_34317671
Dat is tevens het enige feit dat je in dit topic hebt gepost. DAT was de essentie van mijn opmerking.

Wat is negatief opbouwen? Waarom zou het verdacht zijn wanneer ik met weinig post op jou opmerkingen hier inga? Waarom zou ik direct een relschopper zijn?

Ik vind het opmerkelijk dat je nog erger bent met betrekking tot veroordelingen en het trekken van conclusies dan je anderen kwalijk neemt.

Zullen we nu weer over het onderwerp spreken? Ik denk namelijk dat je je off-topic schrijfsels die 'bijdragen aan je persoonlijke ontwikkeling' beter voor jezelf en je eventuele psychiater kunt bewaren.
pi_34317777
Ik heb geen psychiater meer, en ook geen psycholoog. Ik ben zelf-bemiddelend en sta zelfs boven die lui Dan kun je twijfelen of ik anti-depressiva nodig heb en gebruik maar dat heeft ook een reden die jij met je krappe denkvermogen waarschijnlijk niet zult begrijpen. Ik kan je dom noemen maar doe dat maar niet. Oordelen mag niet, want dat werkt ook tegen mij. Niet alleen tegen anderen.

Ik ga me ook elders bezig houden.

Bedankt voor je inbreng. Veel plezier op fok! nog en het ga je goed en misschien tot ziens
pi_34317799
Thanks, ik zou je hetzelfde wensen, maar jij vermaakt je zo ook wel denk ik
pi_34317849
Ik vermaak me altijd. Af en toe een virtueel "gevecht" kan geen kwaad, ook daar word ik wijzer van weer.

Maar het gaat er ook om, om op je domein te blijven staan. En soms kan dat zorgen voor misverstanden maar daar leer ik ook weer van.

Ben nu echt weg

Muziek luisteren en film kijken straks
pi_34321519
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:55 schreef amornl87 het volgende:
spectacelcircusje van jou . Jij bent alleen maar bezig met bijzonder zijn en andere mensen wegdenken zodat jij jezelf bijzonder kan gaan vinden. tenminste zo komt het op MIJ over.
Dromenvanger is iemand die gewoon enorm veel nadenkt over zaken en alles wat in hem opkomt neerzet hier. Niks mis mee imho.

Niet tegen elkaar gaan schelden hier
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34321810
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dromenvanger is iemand die gewoon enorm veel nadenkt over zaken en alles wat in hem opkomt neerzet hier. Niks mis mee imho.

Niet tegen elkaar gaan schelden hier

Klopt helemaal.

Thanks

Ik denk na, ik neem waar en breng het tot uitdrukking. En dan hoop ik dat mensen er wat aan hebben als ik het laat zien. Ik kan het voor mezelf houden maar dat is niet mijn aanpak.
pi_34322410
quote: 'maar dat heeft ook een reden die jij met je krappe denkvermogen waarschijnlijk niet zult begrijpen. Ik kan je dom noemen maar doe dat maar niet.'

Dit noem ik niet: 'Iemand die veel nadenkt over zaken'. Dit noem ik iemand die alleen over zichzelf nadenkt en onzinnige en (voor sommige mensen) beledigende conclusies trekt zonder geldige gronden. Daarnaast is het ronduit een schande dat je vervolgens nog durft te zeggen dat 'je hoopt dat mensen er wat aan hebben als je het laat zien'.

Het enige dat je laat zien is dat ondanks je brede bewoordingen niet meer dan een bekrompen mens bent die op zijn minst medicatie nodig heeft, ouwe
pi_34322952
Hier nog wat leesvoer voor mensen die zich wat meer in magie willen verdiepen.
Het is sowieso erg leuk leesvoer, het gaat niet alleen om zweverigheden maar ook over de pyschologie van de mens, de invloed van de geest op bijvoorbeeld je lichaam en de 'magie' die overal om ons heen plaatsvind maar waar we geen oog meer voor hebben.

- De magische kracht van de natuur, Marian green, ISBN: 90-443-1242-1
Over de natuurkrachten die overal om ons heen aanwezig zijn maar door veel mensen nauwelijks meer opgemerkt worden. Gaat onder andere in op bv geneeskrachtige werking van planten, de invloed van de zon en de maan, de hulp aanroepen van natuurgeesten en dergelijke. Soms wat zweverig maar het leest lekker door. Ook erg veel aandacht voor de psychologische kant van de heksen.

- Aan de goede kant: witte magie, Alessia Bianchi, ISBN: 90-366-1450-3
Gaat voornamelijk in op de psychologische kant van de mens en hoe rituelen ed de geestelijke staat kunnen veranderen. Hierdoor zou je middels bv telepatie en dat soort zaken invloed kunnen uitoefenen op je omgeving. Tevens een goede en down-to-earth uitleg wat magie nou precies is.

- Heksenwijsheid, thea, ISBN: 90-438-0951-9
Hier staat van alles en nog wat over het heks-zijn in. Uitleg over diverse soorten wierook, planten, kruiden en ook een stukje magie. Meer een algemeen boek maar leest makkelijk weg.

- Heksenkunsten, phyllis curott, ISBN: 90-2455-6228
Pas aangeschaft, ben er nog niet aan begonnen. Schijnt te gaan over de diverse magische kunsten die iedereen in zich heeft en hoe deze te ontwikkelen zijn.

pi_34325713

De goede kant

Ik doe alles voor de goede kant. Ik voel me werknemer voor de goede kant. En zie het als verplichting te werken voor het goede.

Ik ga zo offline.

Dido luisteren. Die schat en dat lekkere ding zit ook helemaal aan de goede kant.

Zoals 99 procent van de mensen doet. Misschien is 100 procent wel aangewezen op de goede kant. Dat er geen enkele uitzondering mogelijk is.

Mensen zijn geboren om te werken voor het goede misschien
  maandag 23 januari 2006 @ 14:55:39 #90
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_34378455
je zou eens moeten weten...
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: