Wat "mag" en niet "mag" is denk ik wat je uiteindelijk voor jezelf moet bepalen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef displission het volgende:
Positieve spreuken ik een boek wat je zelf geschreven hebt. Hoever mogen deze gaan? Mag je zo bijvoorbeeld, als ik dan toch even een positieve spreuk mag noemen armoede doen laten verdwijnen? Wat zijn precies de regels van spreuken en moet je rekening houden met bepaalde dingen?
Daar was ik benieuwd naar. Verder ben ik ook benieuwd of jezelf spreuken hebt..je hoeft niet te zeggen welke precies, maar alleen maar of je ze hebt en wat je er mee doet, van plan mee bent, alles wat je erover kwijt wil.
Is het absoluut mogelijk dat wij mensen op een gegeven moment..iid door mutatie special powers krijgen?
De regels zijn dat het wel kan..maar daarmee zet jezelf ook wat op het spel, namelijk je eigen naam..athans ik denk dat gebeurt, maar dan nog..hoeft dat natuurlijk niet..als het maar een goed plan is..quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat "mag" en niet "mag" is denk ik wat je uiteindelijk voor jezelf moet bepalen.
Vind jij het done/not done om je in zaken van een ander te mengen ?
Vind jij dat je wel of niet de omgeving / leefwereld van ene ander (ongevraagd) mag beïnvloeden ?
Heb jij hetzelfde beeld over de ideale samenleving als de mensen die het betreft ?
Er zijn zoveel regels mogelijk die je jezelf (of ene ander) kan opleggen, maar verschillende meningen kunnen allemaal met de beste bedoelingen gevormd worden. ( en dus toch afwijken van elkaar)
Hoe maak je dan de keuze ?
Kjik naar jezelf en weer eerlijk.
Stel jezelf de vragen.
...nee, dat meisje blijkt helemaal geen speciale gaves te hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:42 schreef Hells_Angel het volgende:
Er is in een rusland een meisje met xrayvision dus dat zou erop kunnen wijzen dat mutaties mogelijk zijn...
Is niet positief.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:05 schreef Triggershot het volgende:
Boze oog, sihr en djinns tellen niet mee?
Ik heb een spreuk die altijd werkt!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef displission het volgende:
Daar was ik benieuwd naar. Verder ben ik ook benieuwd of jezelf spreuken hebt..je hoeft niet te zeggen welke precies, maar alleen maar of je ze hebt en wat je er mee doet, van plan mee bent, alles wat je erover kwijt wil.
hoezo alles is energie? ik wordt er zo moe van dat iedereen dat maar blijft roepen, zonder dat het ergens op slaat. en dit alles wordt dan gestuurd door de kosmos. godnondedju, die kosmos moet het druk hebben zeg, om zomaar even ALLES te besturen. zeker voor een kosmos, wat toch eigenlijk een verzamelbegrip is voor alles. maar wacht even, dat is dus ook weer energie eigenlijk.. dus... ALLES bestuurt ALLES! zo he, is dat ook weer opgelost.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alles is energie. Die energie wordt gestuurd door de kosmos. Met jouw spreuken maak je een bepaalde wens kenbaar om iets te veranderen. Door je spreuk regelmatig te herhalen, wordt het een persoonlijke mantra die voor jou goed is.
Wat ik geleerd heb is dat je witte magie (om goed te doen) alleen mag gebruiken als er om gevraagd word door de gene waar je de magie over wilt uitspreken.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef displission het volgende:
Positieve spreuken ik een boek wat je zelf geschreven hebt. Hoever mogen deze gaan? Mag je zo bijvoorbeeld, als ik dan toch even een positieve spreuk mag noemen armoede doen laten verdwijnen? Wat zijn precies de regels van spreuken en moet je rekening houden met bepaalde dingen?
Is het absoluut mogelijk dat wij mensen op een gegeven moment..iid door mutatie special powers krijgen?
dit zal het kernpunt wel zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:21 schreef Sight_key het volgende:
Zolang ik maar het idee heb dat ik controle heb,
quote:De dood de baas zijn
Voorlopig nietquote:
je cellen blijven zich delen tot de telomeren verbruikt zijn, hierna verouderen de cellen slechtsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef Sight_key het volgende:
Zodra ik weet hoe de dood werkt en hoe het ouder worden van mijn eigen lichaam werkt. Kan ik pas echt iets concreets zeggen.
En jij denkt dat het een gegeven is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je cellen blijven zich delen tot de telomeren verbruikt zijn, hierna verouderen de cellen slechts
mja, vast wel...totdat je onder een auto komt...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:38 schreef Sight_key het volgende:
[..]
En jij denkt dat het een gegeven is?
Dat je geen invloed kunt uitoefenen erop?
Dat heeft te maken met karma misschien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, vast wel...totdat je onder een auto komt...
shit...ik zit in TRUquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:40 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met karma misschien.
Aanwezig zijn waar je moet zijn.
Zit je in het foute ritme, dan mis je de bus, of ben je 10 minuten te vroeg. Ga je op de seconde de deur uit, dan heb je meteen verbinding.
Onder de auto komen is voor slapers en zombies![]()
Hef in eigen hand nemen en hebbenZo moeilijk is dat niet
the Thruth is geen onzin. De waarheid is nog nooit aan het daglicht gekomen zoals de waarheid eruit ziet, en dan wil ik niet zeggen dat ik de alternatieve waarheid in pacht heb. Iedere user hier in the thruth kan gelijk hebben en samen vullen we elkaar aan ook op alternatieve gebieden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
shit...ik zit in TRU
laat maar
begrijpen doe ik het wel, het is een verlangen naar zekerheidquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef Sight_key het volgende:
[..]Je hoeft het niet met ze eens te zijn, je kunt ze wel begrijpen.
daar is de mens niet voor bedoeld. dat we inmiddels over de 100 worden is ook alleen maar te "danken" aan betere hygiëne, voeding etc...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:46 schreef Sight_key het volgende:
Als ik straks bij 400 jarige leeftijd nog steeds jong ben, dan heb ik gelijk gehadEn dan maar hopen dat ik nog steeds even veel zin heb in het leven
Nope, je kunt pas weg als je het leven beu bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar is de mens niet voor bedoeld. dat we inmiddels over de 100 worden is ook alleen maar te "danken" aan betere hygiëne, voeding etc...
in principe kan je weg nadat je je hebt voortgepland
van mij moet het nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef Sight_key het volgende:
Ben je van mening dat het leven een einde moet hebben
preciesquote:Maar wie ben ik, ik laat alleen maar mijn mening zien
Niets is zoals het lijkt.quote:
behoeft enige nuance:quote:
ik verwacht dat het ongeveer hetzelfde is als voor m'n verwekkingquote:Ik heb geen zin om eeuwig te slapen in de duisternis.
Dat ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
behoeft enige nuance:
Niet alles lijkt zoals het is
groetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:29 schreef Sight_key het volgende:
Ben weer weg uit deze topic, thee drinken ook.
mja, het is maar hoe je iets betiteld, krachten of kwaliteitenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:25 schreef Sight_key het volgende:
Als ieder mens krachten heeft, dan is er sowieso niets speciaals aan.
Wat wil jij zijn? Het uitschot van de maatschappij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:30 schreef amornl87 het volgende:
jij wil bijzonder zijn
nee, dat wil JIJ zijn, je wil apart zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:33 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wat wil jij zijn? Het uitschot van de maatschappij?
Ik ga niet happen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef amornl87 het volgende:
[..]
nee, dat wil JIJ zijn, je wil apart zijn
echt typisch zo een uitspraak, je wil iets "groots" zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik ga niet happen.
Ik laat me niet in met mensen die commentaar leveren. Mensen die oordelen vellen omdat ze niet tevreden zijn met zichzelf
Dus
En smakelijk eten alvast.
Gij zult niet oordelen over anderen. Knoop dat eens in je oren.
Ik ga niet happen. Gij zult niet oordelen over anderen. Knoop dat eens in je oren. Laatste commentaar. Kijk eerst naar jezelf voordat je anderen beoordeeld of veroordeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik ga niet happen.
Ik laat me niet in met mensen die commentaar leveren. Mensen die oordelen vellen omdat ze niet tevreden zijn met zichzelf
Dus
En smakelijk eten alvast.
Gij zult niet oordelen over anderen. Knoop dat eens in je oren.
Laatste commentaar. Kijk eerst naar jezelf voordat je anderen beoordeeld of veroordeeld.
vervolgensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:39 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Ik ga niet happen. Gij zult niet oordelen over anderen. Knoop dat eens in je oren. Laatste commentaar. Kijk eerst naar jezelf voordat je anderen beoordeeld of veroordeeld.
quote:
Of men denkt ergens voor te staan terwijl men niet inziet dat het onzin is. Zie dit topic; ik heb nog geen spreukje gezien dat eventueel zou kunnen werken. Toch wordt er gesproken over toveren, inzichten en wereldverbeteren alsof het een voldongen feit is dat je met een paar woordjes een graanhuis in je achtertuintje kunt doen tevoorschijn komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Sight_key het volgende:
Als je er niet tegen kunt dat mensen weten waar ze voor staan. Dan kan dat misschien te maken hebben met een fout zelf-beeld.
Zou je sight_key ook niet even een vermaning geven? Waar twee kijven...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:19 schreef Mirage het volgende:
amornl87, ga wieberen met je gekloot.
Presentatie zit hem in kennis, gedrag en oprechtheid.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef Sight_key het volgende:Over je avater. Je avater is je visite kaartje, maar dat zie jij misschien niet in. Users zonder avater stellen sowieso minder voor hier.
Ik moet nietsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:32 schreef eRixx het volgende:
[..]
Presentatie zit hem in kennis, gedrag en oprechtheid.
Daarnaast: Ik hoef niet zo nodig iets voor te stellen in de ogen van anderen. Wellicht is dat iets dat jij nog moet leren.
Jij ziet geen tegenspraak? En sinds wanneer is respect een kwestie van handjeklap? Respect voor anderen heb je of heb je niet. Dat geef je niet pas wanneer het jou gegeven wordt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef Sight_key het volgende:
Ik val mensen nooit aan, ik laat mensen in de waarde. Totdat ze mij niet meer in de waarde laten
Die ene gozer die is gewoon ziek in de kop. En dat zeg ik nu omdat hij mij de les wilde lezen. Ik laat me niet de les lezen, door niemand. Dat heb ik lang genoeg gedaan.
Je moet niet zo snel oordelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:32 schreef Sight_key het volgende:Mensen met 52 posts die al 3 jaar aanwezig zijn worden ook minder serieus genomen. Dat noemen ze soms de relschoppers. Of de newbies
52 posts in 3 jaar is een feitquote:
Dromenvanger is iemand die gewoon enorm veel nadenkt over zaken en alles wat in hem opkomt neerzet hier. Niks mis mee imho.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:55 schreef amornl87 het volgende:
spectacelcircusje van jou. Jij bent alleen maar bezig met bijzonder zijn en andere mensen wegdenken zodat jij jezelf bijzonder kan gaan vinden. tenminste zo komt het op MIJ over.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dromenvanger is iemand die gewoon enorm veel nadenkt over zaken en alles wat in hem opkomt neerzet hier. Niks mis mee imho.
Niet tegen elkaar gaan schelden hier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |