In mijn eigen geval, de gave om negatieve invloed weg te werken. Het is niet eens concreet te noemen, de spanning eraf halen, spanning toevoegen. Denken over oplossingen en formules zien.
Het is een manier van leven in principe. Inzien waar de gevaren liggen.
Spanning heb ik niet meer, ik ben spanningsloos, dan komt vanzelf het gevaar van te weinig spanning, dus moet ik weer spanning opwekken.
Hier is het balans krijgen. En dat heeft met spanning te maken ook. Plus pol en min pol en zo kun je doorgaan.
In principe je hele lichaam kennen ook. Iedere kleine functie weten en beheersen. En of er uberhaupt vloeken zijn uitgesproken is de vraag altijd.
Misschien wel misschien niet.
In ieder geval heeft het hier ook met DNA te maken en met alles. De kleinste molecuul doet terzake hier, nog kleiner als de molecuul. Ik wil mezelf ontleden totdat er niets overblijft
![]()
Dat versta ik onder special power. Totale inzicht verschaffen over je lichaam en geest en ziel en leven. Kennis dus. Kennis is macht? Maar ik hou niet van het woord macht.
Zolang ik maar het idee heb dat ik controle heb, en controle is vanzelf dat je spreuken kunt doen. Maar het is wederom een manier van leven en dingen observeren. Ik wil alles beheersen en weten dus. Ik neem geen genoegen met minder als het daarop aankomt.
De dood de baas zijn, en ga zo door. Ik wil me nog niet bezig houden met de overleden mensen, mochten de overleden mensen behoefte hebben aan aandacht dan zal ik het niet laten. Ik wil mijn "gaves" in volledigheid benutten voor het goede. Zowel het goede voor mezelf als voor anderen.
Het is een missie
![]()
Ik voel me genezen op alle mogelijke manier wederom, ik voel mijn lichaam niet meer, ik voel dat mijn lichaam veranderd omdat ik dingen verklaar. Het verklaren zorgt dat dingen afgebroken worden. Er ontstaat afbraak. Dingen zijn niet meer zo hardnekkig, het wordt losser en zo kan ik doorgaan.
En als de realiteit losser wordt, kun je ook beter invloed uitoefenen erop. Heb ik te maken met een realiteit die vast zit op een negatieve manier en is het een groot rotsblok, dan kan ik spreuken doen wat ik wil. Dan verander ik geen ene moer.
Ik wil het niet hacken noemen omdat ik niet weet of dat de juiste naam is. Het is wel afbreken en in stukken zagen. In miljarden stukken. Afbreken is niet slecht. Afbreken maakt de materie beter toegankelijk en zo kan ik doorgaan.
Het is mijn aanpak maar. Het voelt goed. En de woorden stromen uit mijn toetsenbord. Alsof ik op de automatische piloot sta. Maar ook het denken doet ter zake. Niet alleen het schrijven. Alles doet terzake. Het kleinste detail moet nog kleiner worden.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.