Tuurlijk wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef SamStar het volgende:
ik rook, ben verslaafd en kan niet stoppen
vieze kutsigaretten heb er zo'n genoeg van...
maar stoppen lukt niet.. krijg ik echt ontwennings verschijnselen
en het is nog duur ook!
ik rook gem. 1 pakje van 25 sigaretten per dag (als ik uit ga meer) ga ik dus ook even uit van 9quote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef -Guppie- het volgende:
Ik rookte 9 pakjes per week...is ongeveer 145 euro per maand
ben blij dat ik gestopt ben!
en die ontwenningsverschijnselen duren hooguit 2 weken..dus als je wilt kan je het best
Je vergeet één ding: Het stinkt als de helquote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef SamStar het volgende:
ik rook, ben verslaafd en kan niet stoppen
vieze kutsigaretten heb er zo'n genoeg van...
maar stoppen lukt niet.. krijg ik echt ontwennings verschijnselen
en het is nog duur ook!
Het afkicken gaat wel, maar het volhouden lukt vaak niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef -Guppie- het volgende:
en die ontwenningsverschijnselen duren hooguit 2 weken..dus als je wilt kan je het best
1 pakje a 4 eur x9 = 45 euro per week. Maal 4.5 is 202 euro per maand.!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef -Guppie- het volgende:
Zijn 'jullie' moeders trots op 'jullie'?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef Nyck het volgende:
Sinds wij gestopt zijn met roken, half mei 2005, besparen we 12 euro per dag !!!![]()
quote:Diep van binnen willen we allemaal een roker zijn. Zoals iedereen weet zijn rokers socialer, gezelliger en hebben een beter seksleven. Ondanks dat aarzelen veel mensen om te beginnen. Ze zien op tegen gewenningsverschijnselen of hebben last van koudwatervrees. Deze site is bedoeld om die mensen te ondersteunen. Droomt u er ook al jaren van om met opgeheven hoofd de rokerscoupe binnen te stappen? Aarzel niet! U kunt beginnen met roken op elk gewenst moment van de dag en op elke gewenste plaats.
Begin nu! Samen met www.beginnenmetroken.nl zult u uw stoutste dromen overtreffen!
Als je daarom verslaafd wordt kun je net zo goed sigaren roken, is tenminste niet zo verslavend.quote:
Zoveel wijsheid in 1 reply.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef -Guppie- het volgende:
ik vond het pas stinken nadat ik gestopt was
heel gek,maar als je zelf rookt heb je het niet door
nu vind ik ook opeens mijn kleding en haar stinken als ik uit ben geweest
terwijl ik vroeger altijd op mijn slaapkamer rookte met mijn ramen dicht en daar dan ook gewoon lekker in ging slapen dus.............bah
Een verslaving is een verslavingquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Als je daarom verslaafd wordt kun je net zo goed sigaren roken, is tenminste niet zo verslavend.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef Modwire het volgende:
Je doet het jezelf aan, sukkelen dan nog klagen ook...
![]()
Volgens mij is hij geband wegens wat anti-rookuitsprakenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef DeRCT14 het volgende:
Waar is Rietvaerder? Is hij al gesignaleerd in dit topic?
Ik dacht dat het tegenwoordig juist stoer is als je niet rooktquote:Op zondag 8 januari 2006 19:17 schreef Devolution het volgende:
Der was eerst ook zo'n gast op fok die (oa met mij) ellenlange discussies had over roken. Hij vond zich zó stoer en geweldig, en hij prees het roken totaal de hemel in.
de grootste antirook-zeikers zijn ook ex-rokersquote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef -Guppie- het volgende:
ik vond het pas stinken nadat ik gestopt was
heel gek,maar als je zelf rookt heb je het niet door
nu vind ik ook opeens mijn kleding en haar stinken als ik uit ben geweest
terwijl ik vroeger altijd op mijn slaapkamer rookte met mijn ramen dicht en daar dan ook gewoon lekker in ging slapen dus.............bah
Gelukkig is er nog iemand op deze planeet met maatschappelijk inzichtquote:Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef Insertusername. het volgende:
Roken is een modern middel tot natuurlijke selectie. Immers, enkel de Tokkie's van vandaag lopen nog met een sigaret in de mondhoek. En die mogen best dood.
jammer alleen dat deze personen tevens de grootste zeiklijers zijn..quote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iemand op deze planeet met maatschappelijk inzicht![]()
Ja, want dat krijg je alleen van roken natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Modwire het volgende:
Ik ben blij dat ik later geen kanker krijg
* Vaatdoek mompelt iets over hendig sjiekquote:Op maandag 9 januari 2006 01:40 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig nooit aan begonnen, wtf hebje eraan
Ik vind mensen die stoppen, en vervolgens een maand later weer lekker met mij meeroken altijd erg hypocriet. stop helemaal of niet, maar ga niet elke maand vermelden dat je gestopt bent om het vervolgens een maand vol te houden.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:41 schreef lpg het volgende:
Wat bij mij helpt om te stoppen is het opeens besluiten en de sigaretten die je nog hebt onklaar te maken.
Op deze manier lukt het mij toch vaak om 1 of 2 dagen te stoppen.
Alleen ben ik nu al zo vaak gestopt en weer begonnen, soms maanden gestopt soms een jaar dat het steeds moeilijker wordt om vol te houden.
De beste manier is gewoon nooit beginnen.
Nee hoor, blowen is mijn inziens een fatalistischer bezigheid dan het roken van sigaretten. Van blowen wordt je gaar, mijn lichaam kan er totaal niet tegen en ik vind het niet lekker. Roken daarentegen vind ik wel een ontspannende bezigheid, met legio nadelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik snap roken ook niet, er zijn zoveel mensen die het doen, maar je hebt er totaal geen effect van. doe het dan goed en ga blowen, dan heb je tenminste effect. roken is zinloos.
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
1 pakje a 4 eur x9 = 45 euro per week. Maal 4.5 is 202 euro per maand.!
Verder ben ik een aantal jaar gelden gestopt en dat kan ik iederen aanraden.
Je voelt je veel beter en er zijn zoveel leukere dingen om je geld aan uit te geven!![]()
Nooit begonnen? Zo'n kamper als jij?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:40 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig nooit aan begonnen, wtf hebje eraan
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef Insertusername. het volgende:
Roken is een modern middel tot natuurlijke selectie. Immers, enkel de Tokkie's van vandaag lopen nog met een sigaret in de mondhoek. En die mogen best dood.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Gelukkig is er nog iemand op deze planeet met maatschappelijk inzicht![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef vamos1 het volgende:
jammer alleen dat deze personen tevens de grootste zeiklijers zijn..
goh.. mijn opmerkingen wordt niet tegengesproken..quote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef vamos1 het volgende:
de grootste antirook-zeikers zijn ook ex-rokers![]()
Hoi, ik ben geen grote zeiklijer. Dat is een onzinnige insinuering die geheel voor jouw rekening komt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:35 schreef vamos1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
goh.. mijn opmerkingen wordt niet tegengesproken..
dat valt me weer een keertje mee![]()
Ik hoop niet dat ik je te lang heb laten wachten.quote:* Vamos wacht op één of andere nerd die tegen hem in zal gaan.................
Chesterfieldquote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik rook gem. 1 pakje van 25 sigaretten per dag (als ik uit ga meer) ga ik dus ook even uit van 9
á 4.60 (chesterfield) ~ 165 p/mnd
Jij drinkt geen alcohol? Hoeft niet zwaar te tillen op je werk? Rijdt geen auto?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Hoi, ik ben geen grote zeiklijer. Dat is een onzinnige insinuering die geheel voor jouw rekening komt.
Verder ben ik ook geen ex-roker en heb ik toch een tyfushekel aan mensen die in mijn bijzijn roken of van het belastinggeld medicijnen en zorg ontvangen die zij nodig achten vanwege een ziekte of aandoening die een gevolg is van hun rookverslaving.
[..]
Ik hoop niet dat ik je te lang heb laten wachten.
Nee. Nee. Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jij drinkt geen alcohol? Hoeft niet zwaar te tillen op je werk? Rijdt geen auto?
Beetje dimmen he, manwijf.quote:Hoop dat jij dan ook een minimaal ziekenfondspakket hebt aangezien ik geen zin heb om jouw levertransplantatie/ fysiotherapeut/ ehbo kosten te betalen....
Jackass![]()
Ik rook al 1,5 jaar in mij moeders wagen (raampje stukje open en as+ peuken uit het raam) en ze merkt het nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:11 schreef DeeCruise het volgende:
en ik een rookvrije car prefereer boven een stinkende wagen...![]()
rot jij met je heilige bek ff op uit dit topic?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:22 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
[..]
Beetje dimmen he, manwijf.
Krijg jij eens een kankergezwel aan je toetsenbord, dat scheelt de forumgebruiker weer veel irritatie bij het lezen van je stupide posts, scheldgraag paupertje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rot jij met je heilige bek ff op uit dit topic?
je bent gewoon een zielig knulletje met de schijn van verslavingsloosheid. wat doe je in dit topic? vertellen hoe saai, maar clean je bent? behalve schelden met harde woorden en dito verwensingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:26 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Krijg jij eens een kankergezwel aan je toetsenbord, dat scheelt de forumgebruiker weer veel irritatie bij het lezen van je stupide posts, scheldgraag paupertje.
Je gebrek aan inzicht in de menselijke geest is haast verblindend. Ik stel voor dat je lekker een tukkie gaat doen, allicht dat je morgenvroeg stukken scherper bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent gewoon een zielig knulletje met de schijn van verslavingsloosheid. wat doe je in dit topic? vertellen hoe saai, maar clean je bent? behalve schelden met harde woorden en dito verwensingen.
Kerel, je bent kerngezond en verslavingsvrij (althans dat beweer je zelf) Dus heb je niks te zoeken in dit topic...Ga maar fijn een appel eten ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:31 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Je gebrek aan inzicht in de menselijke geest is haast verblindend. Ik stel voor dat je lekker een tukkie gaat doen, allicht dat je morgenvroeg stukken scherper bent.
Als je onderaan die pagina de statistieken aanklikt:quote:
En zo is hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:56 schreef StefanP het volgende:
Maar OT: roken is![]()
![]()
Rokers zijn altijd aggressief tegen niet-rokers wanneer die iets zeggen van de stank, hun grauwe gezicht, de overlast... want daar is natuurlijk NIKS van waar! Aanstelleritis! Pas als ze zelf gestopt zijn dan zien ze in hoe hypocriet ze wel niet waren, omdat ze het zelf dan eindelijk ook eens ruiken.
Ben nooit agressief geweest, omdat iemand over roken begon. Ik kan me wel ergeren als iemand de hele tijd zit te zeuren erover. Dus rokers zijn altijd agressief, bah domme uitspraak.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:56 schreef StefanP het volgende:
[..]
Als je onderaan die pagina de statistieken aanklikt:![]()
Geen hond voor kerst, dan ineens een hoop mensen die "willen stoppen!!!" en ik wed dat er over een maand weer geen hond zit.
Wat zijn mensen toch zwak.
Maar OT: roken is![]()
![]()
Rokers zijn altijd aggressief tegen niet-rokers wanneer die iets zeggen van de stank, hun grauwe gezicht, de overlast... want daar is natuurlijk NIKS van waar! Aanstelleritis! Pas als ze zelf gestopt zijn dan zien ze in hoe hypocriet ze wel niet waren, omdat ze het zelf dan eindelijk ook eens ruiken.
Nou ja, clean... of mag ik er vanuit gaan dat je niet een jaar lang antirook (als in: nicotinekauwgom) kauwt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:02 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ik ben al een jaar clean. Anti rook kauwgom rocks!!
Heb 1.5 maanden afbouwend aan de nicotine kauwgom gezeten. Moet wel zeggen dat ik nog zeer regelmatig zoiets heb van " hmm en nu heb ik zin in een cigaretjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:14 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Nou ja, clean... of mag ik er vanuit gaan dat je niet een jaar lang antirook (als in: nicotinekauwgom) kauwt?![]()
Rokers zijn bezeten door de duivel en mogen derhalve dood!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef Nocturno het volgende:
niet kunnen stoppen is voor mietjes , van 6 pakjes/week naar niets zonder problemen.
1 nachtje liggen zweten das al.
rokers zijn mietjes zonder karakter
Wat zijn Hunnie sigaretjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik vind het vooral grappig als je van die mensen ziet roken, die zoiets hebben van kijk mij is stoer rokenmet hunnie sigaretjes want die zijn natuurlijk heel wat stoerder dan peuken. die zijn een beetje in hun puberteit blijven hangen.
De tijd dat roken stoer was is allang voorbij. Misschien hele schrale bontkraag(fop)negertjes maar die moeten sowieso wel dood.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik vind het vooral grappig als je van die mensen ziet roken, die zoiets hebben van kijk mij is stoer rokenmet hunnie sigaretjes want die zijn natuurlijk heel wat stoerder dan peuken. die zijn een beetje in hun puberteit blijven hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |