Tuurlijk wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef SamStar het volgende:
ik rook, ben verslaafd en kan niet stoppen
vieze kutsigaretten heb er zo'n genoeg van...
maar stoppen lukt niet.. krijg ik echt ontwennings verschijnselen
en het is nog duur ook!
ik rook gem. 1 pakje van 25 sigaretten per dag (als ik uit ga meer) ga ik dus ook even uit van 9quote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef -Guppie- het volgende:
Ik rookte 9 pakjes per week...is ongeveer 145 euro per maand
ben blij dat ik gestopt ben!
en die ontwenningsverschijnselen duren hooguit 2 weken..dus als je wilt kan je het best
Je vergeet één ding: Het stinkt als de helquote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef SamStar het volgende:
ik rook, ben verslaafd en kan niet stoppen
vieze kutsigaretten heb er zo'n genoeg van...
maar stoppen lukt niet.. krijg ik echt ontwennings verschijnselen
en het is nog duur ook!
Het afkicken gaat wel, maar het volhouden lukt vaak niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef -Guppie- het volgende:
en die ontwenningsverschijnselen duren hooguit 2 weken..dus als je wilt kan je het best
1 pakje a 4 eur x9 = 45 euro per week. Maal 4.5 is 202 euro per maand.!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef -Guppie- het volgende:
Zijn 'jullie' moeders trots op 'jullie'?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef Nyck het volgende:
Sinds wij gestopt zijn met roken, half mei 2005, besparen we 12 euro per dag !!!![]()
quote:Diep van binnen willen we allemaal een roker zijn. Zoals iedereen weet zijn rokers socialer, gezelliger en hebben een beter seksleven. Ondanks dat aarzelen veel mensen om te beginnen. Ze zien op tegen gewenningsverschijnselen of hebben last van koudwatervrees. Deze site is bedoeld om die mensen te ondersteunen. Droomt u er ook al jaren van om met opgeheven hoofd de rokerscoupe binnen te stappen? Aarzel niet! U kunt beginnen met roken op elk gewenst moment van de dag en op elke gewenste plaats.
Begin nu! Samen met www.beginnenmetroken.nl zult u uw stoutste dromen overtreffen!
Als je daarom verslaafd wordt kun je net zo goed sigaren roken, is tenminste niet zo verslavend.quote:
Zoveel wijsheid in 1 reply.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef -Guppie- het volgende:
ik vond het pas stinken nadat ik gestopt was
heel gek,maar als je zelf rookt heb je het niet door
nu vind ik ook opeens mijn kleding en haar stinken als ik uit ben geweest
terwijl ik vroeger altijd op mijn slaapkamer rookte met mijn ramen dicht en daar dan ook gewoon lekker in ging slapen dus.............bah
Een verslaving is een verslavingquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Als je daarom verslaafd wordt kun je net zo goed sigaren roken, is tenminste niet zo verslavend.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef Modwire het volgende:
Je doet het jezelf aan, sukkelen dan nog klagen ook...
![]()
Volgens mij is hij geband wegens wat anti-rookuitsprakenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef DeRCT14 het volgende:
Waar is Rietvaerder? Is hij al gesignaleerd in dit topic?
Ik dacht dat het tegenwoordig juist stoer is als je niet rooktquote:Op zondag 8 januari 2006 19:17 schreef Devolution het volgende:
Der was eerst ook zo'n gast op fok die (oa met mij) ellenlange discussies had over roken. Hij vond zich zó stoer en geweldig, en hij prees het roken totaal de hemel in.
de grootste antirook-zeikers zijn ook ex-rokersquote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef -Guppie- het volgende:
ik vond het pas stinken nadat ik gestopt was
heel gek,maar als je zelf rookt heb je het niet door
nu vind ik ook opeens mijn kleding en haar stinken als ik uit ben geweest
terwijl ik vroeger altijd op mijn slaapkamer rookte met mijn ramen dicht en daar dan ook gewoon lekker in ging slapen dus.............bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |