De updates komen morgen pas uit?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:21 schreef Giem het volgende:
Oke, ik had vanmorgen dus een update, een groen ipv een gele.. nog nooit eerder gezien trouwens. En mijn pc starte zo zonder vragen opnieuw op. Vriendin heeft het zelfde al gehad.

Hmmz zou het dan toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:21 schreef Giem het volgende:
Oke, ik had vanmorgen dus een update, een groen ipv een gele.. nog nooit eerder gezien trouwens. En mijn pc starte zo zonder vragen opnieuw op. Vriendin heeft het zelfde al gehad.

Automatische updates uitzetten?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz zou het dan toch?dan zou dit wel eens mijn laaste dag worden vandaag
nu maar snel hopen dat ik vandaag of morgen de pc weer kan ophalen

jaquote:Op maandag 9 januari 2006 11:58 schreef Drugshond het volgende:
tvp....
Er zijn toch ook key-changers voor XP beschikbaar![]()

Wat is dan nog het probleem ?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:02 schreef kikoooooo het volgende:
ja

Liever gratis dan 90 euroquote:Op maandag 9 januari 2006 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet helemaal wat het probleem is om voor 90 euro een legale windows te kopen... zo duur is dat imho niet in vergelijking met wat je er voor krijgt.

90 euro vind ik persoonlijk nog veel te veel, maar ik bepaal de prijs niet dat doet Mr Gates. Zelf heb ik legale versies van een eerdere werkgever.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet helemaal wat het probleem is om voor 90 euro een legale windows te kopen... zo duur is dat imho niet in vergelijking met wat je er voor krijgt.

Wat een goed excuusquote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Liever gratis dan 90 euroDaarbij gebruik ik het alleen om te gamen aangezien linux sneller is dan windows.

Ik zeg niet dat het direct verband met mekaar houdt, maar mocht men besluiten na deze update een eerlijke Xp te kopen, dan is het niet verstandig een Xp Home te kopen aangezien dit nog maar amper 1 jaar gesupported wordt. Dat was me punt dus....quote:Op maandag 9 januari 2006 06:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Staat toch een beetje los van dit topic?

Tuurlijk wel? er zijn toch ook Xp Home retails? iig wordt nu wel 1tje aangeboden in V&A...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:51 schreef Fwnk het volgende:
XP Home word ook niet los verkocht.

Ik het begin misschien maar zelfs op MA3d enzo krijg ik er geen serial voor omdat het alleen OEM is.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel? er zijn toch ook Xp Home retails? iig wordt nu wel 1tje aangeboden in V&A...

Op MA3D krijg je er geen serial bij omdat je die via je school moet krijgen. Maar als je meerdere msndaa inschrijvingen hebt op verschillende sites kom je altijd wel ene legale key tegen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik het begin misschien maar zelfs op MA3d enzo krijg ik er geen serial voor omdat het alleen OEM is.

uhm jaquote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef InsertCredit het volgende:
Gewoon de hele iexplorer kernel eruitslopen ( enkel een kale shell over ), FF/Opera draaien, een dikke firewall ertussen en dus niet meer updaten.
Geen gezeik![]()

Omdat je niet kan lezen.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:19 schreef TeleluvR het volgende:
Hoezo dicht en hoezo daarna weer open...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |