misschien.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toen doelbewust voorzichting zijn geweest...
Natuurlijk wel, als ze dit zouden doen zou dat een zware trap tegen hun eigen schenen zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef Scorpie het volgende:
wel apart zoiets. Denk dat het een hoax is.
Dan moet wel de prijs dalen...quote:Op zondag 8 januari 2006 19:01 schreef Devolution het volgende:
Ik denk dat ze die illegale XP gebruikers niet weerden, omdat die gebruikers dan gewend gaan raken aan XP. Als ze dan na een langere tijd ineens Hun XP versie blokkeren, zijn die personen eerder geneigd een legale versie te kopen (vooral als de prijs ervan daalt), lijkt mij.
Desperate times call for desperate measures...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:26 schreef Max-Westerman het volgende:
* Max-Westerman heeft WinME al klaar liggen
da's een linuxdistributiequote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef Redux het volgende:
Wat is knoppix???
Windows XP home heeft straks geen support meer, de Enterprise nog tot geloof 2008.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef pomtiedom het volgende:
Trouwens de support voor WIndows XP loopt af aan het einde van dit jaar, kan iedereen (die gek genoeg is) Windows Vista gaan kopen....draai ik lekker mijn Linux hier. (alleen even kiezen of het nu Suse, Redhat (of Fedora) of Ubuntu wordt)
Een oplettende viewer had wellicht gezien dat er hier wordt gepraat over 'effected binairies' in plaats van 'affected binairies': Ik neem aan dat MS zelf toch wel correct taalgebruik hanteert...quote:Effected Binaries:
pidgen.dll
dpcdll.dll
winlogon.exe
Als dit waar is, zou MS dit dan wereldkundig maken?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een oplettende viewer had wellicht gezien dat er hier wordt gepraat over 'effected binairies' in plaats van 'affected binairies': Ik neem aan dat MS zelf toch wel correct taalgebruik hanteert...
Vind dat belachelijk. Als je nu een nieuwe pc koopt, zit er vaak XP Home op. En dan zouden ze eind dit jaar stoppen met support? Niet dat ik me veel voorstel van die support, maar het principe vind ik gewoon nogal idioot.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
Windows XP home heeft straks geen support meer, de Enterprise nog tot geloof 2008.
legale illegale keys? illegale legale keys?quote:
Ook hierin zit een productkey verwerkt, deze zie je alleen niet bij de installatie..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef trebbors het volgende:
of gewoon windows xp pro lite downloadenAltijd goede updates en geen product key
Mooi programma, en anders gewoon lekker op ubuntu linux werken of centos ofzo
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:38 schreef Slarioux het volgende:
Ik zie de topics al voor me:
"Help, mijn PC doet niks meer want windows geeft een error!Ik post nu vanaf mijn laptop! Wat moet ik doen?"
- "Nou TS, wat voor een error krijg je dan?"
"Iets met de licentie! Heel gek! Momentje, even mijn laptop opnieuw opstarten, er was een update."
- "TS? Hallo? Waar ben je? Hallo?"
Staat toch een beetje los van dit topic?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:54 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb juist gelezen op Tweakers.net dat er op XP Home gauw geen ondersteuning meer krijgt. dus dat er geen updates meer uitkomen voor Home gebruikers, ook al hebben ze een legale. Proffesional is nog niet duidelijk wanneer de support hierop stopt.
http://tweakers.net/nieuws/40625/?
Edit: ik heb ff me post herschreven want ik vond het nogal onduidelijk geschreven....
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:48 schreef Slarioux het volgende:
Laten we het hopen. Kan nog leuk worden in DIG.
waarom donder je nou weer een serial in je postquote:Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ook hierin zit een productkey verwerkt, deze zie je alleen niet bij de installatie..
Zou zeggen open van die cd maar eens \i386\winnt.sif
Hier zie je de installatiegegevens van die xp
Voorbeeld van mijn XP Lite CD:
[UserData]
ProductKey = "lol"
ComputerName = *
FullName = "User"
Prachtig... En daaronder ook een post van een mod die het niet heeft gezien!quote:Op maandag 9 januari 2006 07:43 schreef thedude0 het volgende:
[..]
waarom donder je nou weer een serial in je post![]()
ey, dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op maandag 9 januari 2006 07:43 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Dat wou ik ook al vragen? zelfs een modje had gereageerd maar de key staat er nog steedsquote:Op maandag 9 januari 2006 07:43 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag of het een goede serial is, natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2006 07:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ey, dat had ik nog niet eens gezien.
Jij ook bedankt 14.gif
*serial noteert
als we hum allemaal quoten, krijgen de motjes het nog drukquote:Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ook hierin zit een productkey verwerkt, deze zie je alleen niet bij de installatie..
Zou zeggen open van die cd maar eens \i386\winnt.sif
Hier zie je de installatiegegevens van die xp
Voorbeeld van mijn XP Lite CD:
[UserData]
ComputerName = *
FullName = "User"
Ah, dat is zielig!quote:Op maandag 9 januari 2006 07:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
als we hum allemaal quoten, krijgen de motjes het nog druk
Linuxquote:Op zondag 8 januari 2006 14:37 schreef Jonathon het volgende:
Ben ik blij dat ik altijd netjes voor m'n operating system betaal...
Ik heb altijd zoiets gehad van dat moet goed zijn.. het is wel de basis waarop je werkt.. dan maar kopen dus...
Ze jagen wel veel gebruikers naar Linux toe op die manier.. (oke niet betalende gebruikers heb je niet nodig) maar als de meerderheid op Linux werkt in de toekomst komen er ook meer programma's en games die op Linux werken...
De key klopte niet, maar nice tryquote:Op maandag 9 januari 2006 07:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat wou ik ook al vragen? zelfs een modje had gereageerd maar de key staat er nog steeds
Alsof ik me overal op het forum ga bemoeien met de gang van zakenquote:Op maandag 9 januari 2006 07:47 schreef Chandler het volgende:
Dat wou ik ook al vragen? zelfs een modje had gereageerd maar de key staat er nog steeds
Wordt die niet pas aangemaakt als de update uitgebracht is (morgen dus)?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:55 schreef Trebweb het volgende:
Dat Knowledge Base nummer bestaat niet eens![]()
![]()
Lijkt me niet, die vorige critische update stond er ook al op.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Wordt die niet pas aangemaakt als de update uitgebracht is (morgen dus)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |