Dat je je katten naar buiten laat gaan betekent niet automatisch dat je niks om die beesten geeft.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef Sakura het volgende:
[..]
Vet gelul, als een kat nooit buiten komt, weet die ook niet beter. Of vind je het van een cavia ook zielig dat die nooit buiten komt, en van aquarium vissen ook zielig dat die nooit in de grote sloot mogen zwemmen?
Wij hebben thuis altijd katten gehad, en die kwamen echt nooit buiten. Maar dat is denk ik het verschil dat wij wel om onze katten gaven, en ze niet naar buiten schopte om doodgereden te laten worden.
dat is natuurlijk dikke onzin wat jij zegt! volgens jou geven wij niet om onze katten!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef Sakura het volgende:
[..]
Vet gelul, als een kat nooit buiten komt, weet die ook niet beter. Of vind je het van een cavia ook zielig dat die nooit buiten komt, en van aquarium vissen ook zielig dat die nooit in de grote sloot mogen zwemmen?
Wij hebben thuis altijd katten gehad, en die kwamen echt nooit buiten. Maar dat is denk ik het verschil dat wij wel om onze katten gaven, en ze niet naar buiten schopte om doodgereden te laten worden.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:59 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
ga jij die beesten maar lekker binnenhouden!van ons mogen ze naar buiten! ruimte auto's genoeg!
![]()
Je pa laat de kat op een openbare weg uit ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:40 schreef garnage-patrick het volgende:
het gebeurde voor me pa zijn ogen!
Houden jouw ouders je ook binnen om te voorkomen dat je word aangereden op straat?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:08 schreef DuchessX het volgende:
Dat is nou precies de reden waarom onze katten niet naar buiten mogen. Teveel risico dat ze aangereden worden.
Beterschap voor het poezebeest.
als ik een benedenhuis had gehad, gingen mijn katten ook naar buiten. De mijne zijn niets anders gewend dan binnen zitten, ik woon op 4 hoog. Als een kat naar buiten kan, moet je dat idd gewoon doen. Automobilisten moeten gewoon uit hun doppen kijken, het kan ook een kind zijn die ze aanrijdenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:59 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
dat is natuurlijk dikke onzin wat jij zegt! volgens jou geven wij niet om onze katten!en als iemand wel veel om die katten geeft is het me pa wel!
wij vinden gewoon dat die katten hier vrij rond kunne/mogen lopen!
ga jij die beesten maar lekker binnenhouden!van ons mogen ze naar buiten! ruimte genoeg!
![]()
Aw wat liefquote:Op zondag 8 januari 2006 16:01 schreef XiChico het volgende:
[..]
Houden jouw ouders je ook binnen om te voorkomen dat je word aangereden op straat?![]()
Ohja, lullig voor je kat ts.
Onze tuin is helemaal omgeven met een schutting waar schrikdraad bovenop zit (ook om andere katten UIT onze tuin te weren). Ik geloof niet dat onze katten het besef hebben dat er een wereld buiten onze tuin is hahaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:39 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? Ervoor zorgen dat de kat geen uitgang kan vinden? Een schutting van 2 meter is te laag....
nee me pa was stukje door bos enz lopen! en kat liep mee (zonder aan lijntje doen ofz!)quote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je pa laat de kat op een openbare weg uit ofzo?![]()
of is dit de grapquote:Op zondag 8 januari 2006 16:21 schreef 2609 het volgende:
*wilt grap maken maar vind het niet gepasd*
je leest zeker veel de donald duck met al die uitroeptekens!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:40 schreef garnage-patrick het volgende:
me ouders hebben net gebelt! alles is goed! alleen aantal dingen aan de achterkant van zijn lijf zijn gekneust! hij heeft pijnstillers gekregen en een injectie! en me ouders zijn nu opweg naar huis!
en ik weet wel dat een ongelukje kan gebeuren! maar hij rijd hier altijd als een aso! en hij is gewoon doorgereden! en toen we verhaal kwamen halen, zei ie wel dat ie het gemerkt en alles had en dat ie die kant op was geschoten!
maar gewoon niet stoppen! het gebeurde voor me pa zijn ogen!
het is toch, met chquote:Op zondag 8 januari 2006 16:54 schreef 2609 het volgende:
nee gewoon foutje volgens mij is het tog met een t ik zat al te twijfelen
als je over katten wilt zeike doe dat dan lekker in dit topicquote:Op zondag 8 januari 2006 18:01 schreef kollie het volgende:
Katten zijn kutbeesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |