Ik vind dat tweede nu ook niet echt menselijk hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Kut voor je
Maar je weet als je dit wil voorkomen dat je hem óf:
- Binnen houdt, wat onmenselijk is.
- Aan een lijntje door je achtertuin vastmaakt.
ik woon niet in het dichte zuiden maar in het noorden van nederland! der is ruimte genoeg hier! alleen op de weg hiervoor word vaak aso gereden, omdat het gewoon 300meter lange rechte weg is! en der is hier gras en bos in de buurt dus binnenhouden, is ook geen optie of aan lijntje in de achtertuin!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Kut voor je
Lekker zeg.... gaan rijden met beslagen ramenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:16 schreef Fokkedop het volgende:
Heel vervelend. Maar wees blij dat je kat nog leeft. Normaal overleven ze het nooit.
Wij hebben trouwens een keer onze eigen kat aangereden.
Maar nou wonen we ook langs een hele drukke weg en de voorruit wasbeslagen.
we zaten net 1 seconde in de auto. Dat moest nog wegtrekken een paar seconde. Maar dat ging niet zo snel. Ondertussen stak onze kat over en hoorden we "hobbel"..."hobbel".quote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Lekker zeg.... gaan rijden met beslagen ramen
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:05 schreef garnage-patrick het volgende:
godkanker!heeft iemand die hier in de buurt woont onze lieve kat aangereden
mijn klacht, buurman achtige kankerlijer! hoop dat ie levend verbrand en doodgaat in hel!
Waarom zou je er niet voor stoppen? Je kan zo'n beest toch wel helpen? Ik ben zelf ook katteneigenaar (binnenkatten) en als ik een kat zou aanrijden zou ik ook gewoon kijken of ik dat beest kan helpen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef Pikkebaas het volgende:
Tsja, ik zal het maar weer eens zeggen, hou dat beest dan binnen.
Als ik een kat aanrij ga ik er ook niet voor stoppen, ja om te kijken of m'n auto beschadigd is.
Huisdieren horen in huis, laat je ze buiten dan moet je dit accepteren.
Onze katten zijn niet anders gewend dan binnen, van jongsaf aan. Onze tuin hebben we speciaal zo ingericht dat de katten wel lekker in de tuin kunnen (zonder riempje hoor!) zonder dat we bang hoeven te zijn dat ze uit de tuin kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Kut voor je
All you need is love...quote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef Pikkebaas het volgende:
Tsja, ik zal het maar weer eens zeggen, hou dat beest dan binnen.
Als ik een kat aanrij ga ik er ook niet voor stoppen, ja om te kijken of m'n auto beschadigd is.
Huisdieren horen in huis, laat je ze buiten dan moet je dit accepteren.
Zo ben ik onlangs ook gestopt voor een kat die langs de weg lag...toen ik uit de auto stapte (midden op de weg) rende hij/zij weg, was-ie aan het jagen...hehehequote:Op zondag 8 januari 2006 14:24 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet voor stoppen? Je kan zo'n beest toch wel helpen? Ik ben zelf ook katteneigenaar (binnenkatten) en als ik een kat zou aanrijden zou ik ook gewoon kijken of ik dat beest kan helpen.
Onze buitenkatten waren altijd verzekerd en voorzien van een adres.
Hmhm. Nederland behoort nog immer tot de meest concurrerende landen ter wereld. Een waarom zou je in godsnaam terugwillen naar een tijd waarin de staat belangrijker was dan het individu? Wat heb je aan een welvarende staat als daar vervolgens tegenover staat dat je geen persoonlijke vrijheid hebt?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:07 schreef Dirktator het volgende:
Waarom overwint de emotie het tegenwoordig altijd van de ratio? In de Gouden Eeuw, waar Nederland nog een internationaal concurrerend land was, was dit het omgekeerde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |