abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 14:15:46 #201
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34082642
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:13 schreef skyfire het volgende:

[..]

Klopt het dat hij bij deze handeling de boxer ook vastpakte?
daarvoor tijdens het tillen niet.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34083330
Oke, dit is dan namelijk het zelfde als wat ik eens gezien heb op Discovery Channel. Hierop was altijd het programma Mind, Body and Kick-ass moves te zien, wat voornamelijk ging over oosterse vechtkunsten. Hier paste de presentator een zelfde soort techniek toe maar dan zonder het hypnose gedeelte. Het zit hem juist in de toevoer van het bloed naar de spieren. Door de aanraking vertraagd/verminderd deze waardoor dat op het moment dat kracht gezet moet worden, de spieren niet sterk genoeg zijn.

Ik zal eens kijken of ik op de site van Discovery deze uitzending terug kan vinden.
Hierin wordt duidelijk uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:27:09 #203
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34085593
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef skyfire het volgende:
Oke, dit is dan namelijk het zelfde als wat ik eens gezien heb op Discovery Channel. Hierop was altijd het programma Mind, Body and Kick-ass moves te zien, wat voornamelijk ging over oosterse vechtkunsten. Hier paste de presentator een zelfde soort techniek toe maar dan zonder het hypnose gedeelte. Het zit hem juist in de toevoer van het bloed naar de spieren. Door de aanraking vertraagd/verminderd deze waardoor dat op het moment dat kracht gezet moet worden, de spieren niet sterk genoeg zijn.

Ik zal eens kijken of ik op de site van Discovery deze uitzending terug kan vinden.
Hierin wordt duidelijk uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.
dat is waarschijnlijk wat anders, omdat Derren hier alleen gebruik maakt van suggetie en geen hypnose en ook niet van manipulatie van bloedtoevoer.
gelijk
pi_34092002
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

dat is waarschijnlijk wat anders, omdat Derren hier alleen gebruik maakt van suggetie en geen hypnose en ook niet van manipulatie van bloedtoevoer.
Ok, maar je geeft aan dat de boxers weldegelijk aangeraakt worden. Ik ben nog steeds aan het zoeken, maar heb de uitzending nog niet kunnen vinden. Toch denk ik dat hier het gedeelte suggestie niet volledig opgaat en dat dit toch meer met fysieke manipulatie te maken heeft.
pi_34113564
Gisteren toevallig gezien, best bizar sommige dingen, maar wel indrukwekkend
  maandag 16 januari 2006 @ 12:18:10 #206
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_34116786
Ik zou graag zien dat ie t een en ander uitlegt. Hij hoeft niet alles te verklaren, maar zo lijkt het wel allemaal doorgestoken kaart. Leer ons, arme kijkers, dan ook die M&M's tellen!
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_34118115
quote:
Ok, maar je geeft aan dat de boxers weldegelijk aangeraakt worden. Ik ben nog steeds aan het zoeken, maar heb de uitzending nog niet kunnen vinden. Toch denk ik dat hier het gedeelte suggestie niet volledig opgaat en dat dit toch meer met fysieke manipulatie te maken heeft.
Er bestaat inderdaad een truuc waarmee je de tilbeweging van degene die jou probeert op te tillen kunt blokkeren. Daarbij moet je dan je armen op een bepaalde manier houden en de tillers moeten jou ook op een bepaalde plek vasthouden.

Hier staat ook zo'n truuc uitgelegd.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:08:13 #208
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34118354
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef Rasing het volgende:
Ik zou graag zien dat ie t een en ander uitlegt. Hij hoeft niet alles te verklaren, maar zo lijkt het wel allemaal doorgestoken kaart. Leer ons, arme kijkers, dan ook die M&M's tellen!
devils picture book. !!!!
ebooks !!!!!
niets doorgestoken kaart maar tricks, psychology en talent.

verbetering: de kaarttricks zijn idd letterlijk doorgestoken kaart
gelijk
  maandag 16 januari 2006 @ 18:23:35 #209
30560 2Mini
Official Logo
pi_34129088
Ku was het gister!!
Camera 1... 1!
pi_34129720
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:08 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

devils picture book. !!!!
ebooks !!!!!
niets doorgestoken kaart maar tricks, psychology en talent.

verbetering: de kaarttricks zijn idd letterlijk doorgestoken kaart
Die devils picture book aflevering was een lange zit maar wel zeer interessant die kaart trucjes.
pi_34129820
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:00 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Er bestaat inderdaad een truuc waarmee je de tilbeweging van degene die jou probeert op te tillen kunt blokkeren. Daarbij moet je dan je armen op een bepaalde manier houden en de tillers moeten jou ook op een bepaalde plek vasthouden.

Hier staat ook zo'n truuc uitgelegd.
Heyy, heb je dit uitgeprobeerd?
Ik snap het niet helemaal, dus je blijft gewoon aan de grond genageld, als je geloofd dat je blijft staan?
Tri State. Tri State. !
pi_34130253
quote:
Ik snap het niet helemaal, dus je blijft gewoon aan de grond genageld, als je geloofd dat je blijft staan?
Nee, nooit geprobeerd. Maar de kneep zit hem waarschijnlijk letterlijk in de plek waar dit dametje de tillers vastpakt, vlakbij de elleboog. Wellicht drukt ze op de goede pezen/bloevaten/zenuwen om de arm krachteloos te maken oid. Misschien is het gewoon een kwestie van kinetica dat je in die houding iemand moeilijk kan optillen.

Kijk maar eens naar de foto's. De haar handen zitten altijd op dezelfde plek. Maar hoe het echt zit weet ik niet.
pi_34131475
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Toch lijkt het verdacht hetzelfde. Het zou kunnen dat hij het meisje het trukje geleerd heeft. Denk er eens over na, als jij vastgepakt wordt, leg je dan je armen op iemand anders zijn armen??
pi_34131512
Ik heb het net even uitgeprobeerd, maar als ik geloof dat ik aan de grond genageld sta, en dat ik mij vast houd via een onzichtbare arm, word ik gewoon opgetild!
Tri State. Tri State. !
pi_34134754
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Nee, nooit geprobeerd. Maar de kneep zit hem waarschijnlijk letterlijk in de plek waar dit dametje de tillers vastpakt, vlakbij de elleboog. Wellicht drukt ze op de goede pezen/bloevaten/zenuwen om de arm krachteloos te maken oid. Misschien is het gewoon een kwestie van kinetica dat je in die houding iemand moeilijk kan optillen.

Kijk maar eens naar de foto's. De haar handen zitten altijd op dezelfde plek. Maar hoe het echt zit weet ik niet.
Klinkt als een goede verklaring. Toch eens uitproberen.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  zondag 22 januari 2006 @ 19:20:35 #216
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34352584
Nu op RTL5!
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_34353229
waarom zag die man derren brown niet? hij stond recht voor hem.
  zondag 22 januari 2006 @ 19:38:23 #218
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34353249
Leuk om te zien, maar is het wel waar, geen enkele acteur ?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34353835
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leuk om te zien, maar is het wel waar, geen enkele acteur ?
tja, je zou soms denken van niet, ook al zegt hij het expliciet bij het begin van de uitzending.

zeg, hoe wist dat meisje nou het adres van die jongen? welke mindtrick is hier toegepast?
pi_34371510
Ik geloof er geen zak van jongens Hoe is het mogelijk dat die jongen Brown niet zag?
pi_34371524
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

tja, je zou soms denken van niet, ook al zegt hij het expliciet bij het begin van de uitzending.

zeg, hoe wist dat meisje nou het adres van die jongen? welke mindtrick is hier toegepast?
Ook zoiets. Naar mijn mening zijn dat soort dingen onmogelijk te bereiken met mind tricks.
pi_34371763
Ik zou het inieder geval graag uitgelegd of toegelicht krijgen, aangezien zulke trucs nogal makkelijk te faken zijn.
(Dit is de eerste keer dat ik iets van hem gezien heb trouwens.)
Die portemonee was wel erg leuk trouwens.
pi_34372018
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:44 schreef _Supreme het volgende:

[..]

Volgens mij moet je je armen helemaal slap houden, zodat de tillers geen weerstand kunnen gebruiken.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:54:49 #224
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34372911
We stonden helemaal paraat om te kijken, maar op de een of andere manier schakelden we toch te laat in. Zie dat we iets gemist hebben.

Wij schakelden in net toen Derren die vrouw op straat probeerde te leren hoe ze iemand gedachten kon 'lezen'.
(Un)masking for the greater good.
pi_34380890
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:05 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ook zoiets. Naar mijn mening zijn dat soort dingen onmogelijk te bereiken met mind tricks.
Tijdens dat gesprek met dat meisje moet hij haar op de een of andere manier verteld wat het adres van die jongen was, niet expliciet, maar op zo een manier dat het meisje opeens aan dat adres dacht. Maar hoe derren het adres wist?? hier denk ik wel eerder aan soort van cheating.

dat de jongen derren niet zag heeft vast te maken met visuele vermogens. het was een donkere ruimte en derren had donkere kleding aan. in een donkere ruimte kan je moeilijk kleur herkennen en als wit de enige kleur was die aanwezig was en daarna weer verdwijnt dan .... (wie maakt dit af?)

zoiets...

blijft leuk om te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')