Wat een ongelooflijk slap gelul.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
niet geloven in iets is een geloof.
Nee, een hoofd, lichaam, 2 armen en benen, 10 vingers en 10 teentjes en een poepert,quote:geloven maakt een mens mens.
waarom?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk slap gelul.
[..]
Wat een ongelooflijk slap gelul.quote:Nee, een hoofd, lichaam, 2 armen en benen, 10 vingers en 10 teentjes en een poepert,
dat maakt een mens een mens.
Neuh. Wij deden op de basisschool als 9-jarige kids iets soortgelijks. Simpeler, maar soortgelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:05 schreef trebbors het volgende:
[..]
Dat is een stukje uit de messiah. Er vaag hoe hij dat doet.
Maar ook wel erg duidelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:09 schreef 2Mini het volgende:
Ik had het gister gezien... ik wil die gozer niet zien mên!
Dat wat hij met die taxichauffeur deed was niet normaal!!
Goed oefenen en lang voorbereiden en manipuleren die baas en ik denk dat die loonsverhoging idd wel zal lukken.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar ook wel erg duidelijk.
"What a strange morning... Ik was playing with my toycar, als I lost a wheel! I couldn't find it, even though it was right in front of me!"
En dan ook de hele tijd "maybe" en "I don't know" zeggen...
Hmm, dit moet ik ook eens proberen als ik loonsverhoging wil.Sowieso werkt het bij dat soort dingen heel erg als je in positieve termen praat. Vermijdt "geen" en "niet".
dus niet postzegels verzamelen is een hobby?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
![]()
niet geloven in iets is een geloof.
nee die vergelijking gaat niet op.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:48 schreef onemangang het volgende:
[..]
dus niet postzegels verzamelen is een hobby?
Onzin. Stel, je kijkt naar een bevroren vijver en je GELOOFT dat je erover kan lopen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nee die vergelijking gaat niet op.
als mens geloof je zowie zo iets. Al vertaal je geloof enkel en alleen met je perceptie van de werkelijkheid. Het is een fenomeen waar een mens niet zonder kan. je kan wel zonder een postzegelzameling.
jij gelooft dus dat je beter eerst kan testen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef onemangang het volgende:
[..]
Onzin. Stel, je kijkt naar een bevroren vijver en je GELOOFT dat je erover kan lopen.
Dan kan je twee dingen doen: vertrouwen op je geloof en gaan lopen over het ijs of eerst TESTEN of dat ijs je wel zal houden. Wie niet vertrouwt op zijn geloof loopt minder kans door het ijs te zakken. Geloof is dus alleen zinvol voor een eerste indruk van iets. Voor de rest heb je er helemaal niets aan, want je kan uiteindelijk alleen dat vertrouwen wat TESTBAAR is.
Dat is hetzelfde als niet vertrouwen op je geloof, ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:35 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
jij gelooft dus dat je beter eerst kan testen.
Ja ik begrijp je natuurlijk wel, maar wat je boven ook weer schrijft kun je omschrijven als : dat is wat je gelooftquote:Op maandag 9 januari 2006 15:03 schreef onemangang het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als niet vertrouwen op je geloof, ja.
Niet geloven = niet vertrouwen op wat je gelooft, maar wel op wat je zeker weet. Je kan pas iets zeker weten als niet alleen jij maar ook anderen iets testen en hetzelfde resultaat geven. Een niet-gelovige vertrouwt dus niet op niet-testbare zaken, nee. Iemand die 'gelooft' doet dat wel.
En die vragen stel je om vervolgens iets te doen met het antwoord neem ik aan. Als je het ijs test en je blijkt er niet op te kunnen lopen, ge je er vervolgens niet op lopen, lijkt me.quote:Dat je kritisch moet zijn over wat je gelooft en jezelf vragen moet stellen, daar ben ik het helemaal mee eens.
Welke heb je allemaal? Kijken of ik iets mis?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef hakkersszz het volgende:
Haha, ik heb de Gathering binnen een uurtje...
Dan alles ff op dvd's branden...
En een Derren Brown Collectie beginnen
Ik zweer je, ik ga me er echt meer in verdiepen...
Dat ideeen inprenten is nog wel het leukste
-Trick of the mind seizoen 1 afl 1 tm 6quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Welke heb je allemaal? Kijken of ik iets mis?![]()
Hmm je hebt er meer dan mij. En dat past nooit op 1 dvd;'tje. Dat worden er zeker een stuk meerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
-Trick of the mind seizoen 1 afl 1 tm 6
-Trick of the mind seizoen 2 afl 1 tm 6
-Kung Fu Mind Punch
-Zombie Arcade Game hypnotism
-Messiah
-Seance
-Russian Roulette
-Derren Brown Inside Your Mind 2003
-the heist
-mind control afl 1 tm 6
-the Gathering
-lecture [daar heeft hij nog al zijn haar, dus denk ik de oudste]
-The devils picture book afl 1 tm 3
toch is alles te vinden hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hmm je hebt er meer dan mij. En dat past nooit op 1 dvd;'tje. Dat worden er zeker een stuk meer![]()
Deze mis ik nog.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef soulsurvivor het volgende:
-Kung Fu Mind Punch
-lecture [daar heeft hij nog al zijn haar, dus denk ik de oudste]
-The devils picture book afl 1 tm 3
ja dat zijn e-books en die heb ik wel maar had ze erniet bij gezet.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Deze mis ik nog.
ik zie dat jij deze nog niet hebt trouwens:
Pure effect And Absolute Magic by Derren Brown
Bedankt!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ja die zijn lastiger... ?
zit in een verzameling van 4,8GB genaamd The.Derren.Brown.Collection
hier
gaat alleen errrruuuugggg traag.
-Seancequote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Bedankt!!
Ok je hebt de E-books dus ook al. Die ga ik ook eens proberen te downloaden.
Wat vond jij van al die shows de beste trouwens?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |