linker mist een vulbusjequote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb een probleempjes jongens! ik krijg mijn veren niet meer op mijn puch!
Ik heb ze nu zo:
Iemand enig idee wat ik mis? En zou iemand misschien een closeup van zijn veren willen maken? zodat ik kan kijken hoe het in elkaar zit?
Ik zou het iig heel erg waarderen...
schakel wordt wel beetje lastiger met zon prijsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Brommer, zoals ik al benadrukte in mijn 1e post hierzo.
Bugdet is 150.
Ik hoef geen prijzen, alleen modellen etc.
Ik weet dat die linker een busje mist, maar de rechter past ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:09 schreef dazzled het volgende:
[..]
linker mist een vulbusje
en je zou met afstandbusjes de veren kunnen monteren.
Ik heb op mijn puch maxi Honda mt veren gehad. Met beetje handigheid past alles.
(en waarom zit je niet meer op drumtopic? gestopt met drummen ofzo? hehe
als je die slangetjes al niet van elkaar kan onderscheiden schiet je niet veel op neh.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
Godverdomme
Alle slangetjes los, olie, benzine, vacuum, en nu maar uitvogelen wat waar hoort
Italjet F50 AC, tôf![]()
![]()
wat lul je nouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:45 schreef majestik1 het volgende:
Mijn ''ding''![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ken iemand die er een terugloopje op heeft, blaast wel redelijk alleen een groot geluid, ben alleen ff de naam kwijtquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heb nu ook een nieuwe scooter, een Peugeot Jet Force, vond het design wel über![]()
De specs ook, rijdt 1 op 45.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja, dat langwerpige glaasje hieronder ís het knipperlicht.
Zet er morgen nog wel wat meer foto's op.
Maar die uitlaat!
Hij is wel nog standaard e.d., wel fijn bij een 2e hands scooter![]()
Ga hem alleen f opnieuw afstellen en er komt een terugloop op.
Iemand tips voor een terugloop op een injectie?
Ja heb er al enkele Leovinci's voor gezien, speciaal voor injecties..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:46 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er een terugloopje op heeft, blaast wel redelijk alleen een groot geluid, ben alleen ff de naam kwijt
Bij mij werkt Ditech toch wel fijn vind ik hoor..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef Jeff89 het volgende:
Die heeft een maatje van me ook onver zn SR50 DI.. Trekt als een getikte.. Jammer dat Ditech zo bagger is.
ditech bagger?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef Jeff89 het volgende:
Die heeft een maatje van me ook onver zn SR50 DI.. Trekt als een getikte.. Jammer dat Ditech zo bagger is.
Kvind de looks van een cpi gtr erg mooi!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef C2C het volgende:
[..]
ditech bagger?
die dingen lopen standaart onbegrenst 90, ja lekker bagger
een maat van me heeft het aller nieuwste model, dik ding wel..
k zit zelf over een cpi gtr te denken, wat vinden jullie ervan?
das waar, k heb er vandaag ff op gezeten, ik ben zelf 1.88 lang ofzo, maar hij past gewoon preciesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kvind de looks van een cpi gtr erg mooi!![]()
Verder heb ik er nog weinig van gehoord enzo, maar hier rijden ze niet veel en de looks zijn goed.. 2 van de 3 voorwaarden heeft ie dus al..![]()
Vering bij Jet Force is iets té relaxt, als je lang met 2 personen rijdt gaat het wel een beetje naar rubber ruiken..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:51 schreef C2C het volgende:
[..]
das waar, k heb er vandaag ff op gezeten, ik ben zelf 1.88 lang ofzo, maar hij past gewoon precies
hij is echt heel groot, hoge wielbasis..
op de plaatjes op internet is hij niet zo mooi.. maar in het echt wel.
ik heb hem ff goed vergeleken met de peugeot jet force, hij is echt veel mooier
hoe hij rijd weet ik niet, zal ongetwijfelt goed zitten, hij veert ook heel relaxet enz![]()
ikb edoel de cpiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Vering bij Jet Force is iets té relaxt, als je lang met 2 personen rijdt gaat het wel een beetje naar rubber ruiken..![]()
Als je zoiezo op je Jet Force gaat zitten zakt hij echt ver naar beneden, Vering aanpassen is ook weer zo lastig, die zit in het frame..![]()
Ik vind hem zeker wel mooi.. en ja de prijs.. Heb hem gekregen van me ouders..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:58 schreef C2C het volgende:
[..]
ikb edoel de cpi
sorry btje onduidelijk
de jet foce veert ook wel oke maar die te klein voor mij en vind ik te duur voor wat je krijgt
ja daarom is hij zo mooiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat een lelijk bagger ding die cpi...
Tis net een buikschuiver en een scooter in een.
Als het loopt loopt het wel lekker door ja. Probleem is alleen dat heel veel van die SR DI's fucking instabiel zijn, en er dus rustig 1x in de maand mee kappen.. Die vriend van mij heeft al ontelbaar veel problemen gehad met dat ding, hij gaat nu eindelijk een andere halen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef C2C het volgende:
[..]
ditech bagger?
Ditech is bagger ja! Wacht maar is totdat je er problemen mee krijgt dan blijft het maar komen, flut dingen. Enne 90 op teller jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef C2C het volgende:
[..]
ditech bagger?
Hahaha.. idd.. Volgensmij hebben ze die er gewoon zo ingezet, zonder ook maar iets te wijzigen, anders kleur glas en klaar..quote:Op zondag 29 januari 2006 15:15 schreef Jeff89 het volgende:
Lol, de voorlamp van die Hussar lijkt supererg op zo'n (lelijke) runner achterlamp.
wavoorquote:Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef junkiesietze het volgende:
ik ga vanmiddag ff een terugloopje op me scoot hangen
onder de cpi gtr hangt gewoon een minarelli blok dus dat zit wel goed lijkt me, 95 onbegrenstquote:Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef junkiesietze het volgende:
CPI. een maat van mij heeft een CPI hussar... nahhhh die dingen willen echt niet vooruit... blokken zijn kut, kwaliteit ho maar... nee geen cpi voor mij...
95 echte kilometers als je de begrenzer kit er op zet (die haalt alle begrenzers er af)quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef majestik1 het volgende:
Zijn niet exact hetzelfde hoor, de cilinder heeft ze uitlaat poort anders staan waardoor veel uitlaten van min. hor niet passen. Als je gewoon normale minarelli cilinder eorp zet heb je dat dan weer niet en 95km volgens mij ben jij niet wijs.
Mooi ding, staan er hier op school ook een paar..quote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Dit is pas een brommer, 6 versnelling, loop 65(zonder te zijn opgevoerd), kan dus makkelijk 90 halen. Jaja, nu lijken jullie wel allemaal mietjes he
Ben je helemaal gek geworden? Je mag blij zijn als je 75 weet aan te tikken.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef C2C het volgende:
[..]
95 echte kilometers als je de begrenzer kit er op zet (die haalt alle begrenzers er af)
er zit standaart een alluminium cilinder op
Technigasquote:Op maandag 30 januari 2006 16:54 schreef junkiesietze het volgende:
dagje sleutelen om te kijken hoe een terugloopje op me scooter zou reageren
originele uitlaat eraf halen en terugloopje erop zetten [technigas] (technigas is beter dan je denkt!)
[afbeelding]
lekker sleutelen...
[afbeelding]
Toen reed ie nog niet echt chill... bij de 30km kreeg die geen benzine meer dus grotere sproeier erin gedaan...
van 50 naar de 70
toen reed die 60 top met moeilijk veel toeren.
[afbeelding]
toen varioplaat eruit gehaald en nog beetje afstellen.
[afbeelding]
en toen reed ik 90 en trok kk hard op.
we zullen het zien als ik hem hier heb staanquote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden? Je mag blij zijn als je 75 weet aan te tikken.
jah me underseat is er ff af en me spatbord zit er weer ff op.. is wel handig in de winter voor als het regent zodat me bougie niet zo nat word.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef fs180 het volgende:
hey sietze.. waar is je help-de-politie-mn-plaatje-te-spotten-manier gebleven?
Riejuquote:Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Dit is pas een brommer, 6 versnelling, loop 65(zonder te zijn opgevoerd), kan dus makkelijk 90 halen. Jaja, nu lijken jullie wel allemaal mietjes he
Die hebo ziet er idd wel wat beter uit.. Mijn zus heeft ook een Technigas op haar Speedfight 1, maar dat ding werkt voor geen meter..quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah me underseat is er ff af en me spatbord zit er weer ff op.. is wel handig in de winter voor als het regent zodat me bougie niet zo nat word.
en die uitlaat is van een maat van mij...
ik ga ook nog een hebo gara op me scootertje proberen
deze:
[afbeelding]
ha kleutertje, zeker nog geen 16 hequote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Rieju![]()
![]()
Krijg binnenkort een Derbi Senda dan praten we wel even verder
ga dat ding is afstellen danquote:Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die hebo ziet er idd wel wat beter uit.. Mijn zus heeft ook een Technigas op haar Speedfight 1, maar dat ding werkt voor geen meter..![]()
Als je daarmee aan de 30 zit valt hij helemaal terug en trekt daarna pas langzaam door naar de, amper 70 kilometer per uur..
Nee bedankt, voor mij geen Technigas![]()
Jongen, ik heb hier toch zelf een Aerox staan. Voor ik me nieuwe uitlaat erop had gezet had ik alleen de luchtfilter begrenzer er nog inzitten en toen haalde ik met moeite 70 echte kilometers. Je hebt er niet eens eentje staan, dus wat praat je dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef C2C het volgende:
[..]
we zullen het zien als ik hem hier heb staan![]()
dan kom ik jou voorbij met me cpiquote:Op maandag 30 januari 2006 20:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ha kleutertje, zeker nog geen 16 heAls jij op je derbi rijdt boek ik je d'r uit met mijn ferrari
Zou opzich wel moeten lukken, denk ik. Anders zet je er gewoon andere rolletjes in ofzo..quote:Op maandag 30 januari 2006 22:21 schreef mic_forever het volgende:
Mwa Tecnigas is wel redelijk opzich, als je begint met opvoeren..maar ik wil nu toch een dikkere terugloper :p Yas R of Gianelli Shot ofzokwil kijken of die dan tegen de 90aanloopt(teller) als k em goed afstel
Sinds wanneer moet je 16 zijn om scooter te rijden?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ha kleutertje, zeker nog geen 16 heAls jij op je derbi rijdt boek ik je d'r uit met mijn ferrari
stil?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:56 schreef MaximumRush het volgende:
C2C is heel erg stil opeens.
En 90 met een R of een shot is makkelijk te halen, alleen een Shot en een R zie je zo vaak. Ik heb nu zelf een Bidalot S2 eronder hangen, als ik die niet had gehaald had ik nu een Stage 6 Pro gehaald.
Hij is evensnel als een Shot en sneller dan een R. Veel mooier ook, ik heb nog nooit iemand met deze uitlaat zien rijden.
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Jongen, ik heb hier toch zelf een Aerox staan. Voor ik me nieuwe uitlaat erop had gezet had ik alleen de luchtfilter begrenzer er nog inzitten en toen haalde ik met moeite 70 echte kilometers. Je hebt er niet eens eentje staan, dus wat praat je dan?
had ik niet gelezenquote:
hij haalde 70 met std uitlaat zei die ook... lezen is een kunst...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef C2C het volgende:
[..]
had ik niet gelezen
een cpi gtr en een aerox zijn compleet andere scooters.
zowiezo ben je een debiel als je met een aerox met moeite 70 haalt met een nieuwe uitlaat.
Je had het zelf over een minarelli blok.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef C2C het volgende:
[..]
had ik niet gelezen
een cpi gtr en een aerox zijn compleet andere scooters.
zowiezo ben je een debiel als je met een aerox met moeite 70 haalt met een nieuwe uitlaat.
minarelli imitatie met alluminium, sorry dat imitatie wask vergeten te melden, t gaat er om dat de meeste minarelli onderdelen er op passenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je had het zelf over een minarelli blok.
Uhuhquote:Op maandag 30 januari 2006 20:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nog iemand die het met mij eens isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:34 schreef Bopmorn het volgende:
[afbeelding]
Om het af te leren![]()
Nog geen mooiere brom/scoot gezien naar mijn mening![]()
Stage 6 pro, wel wat over gehoort ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:56 schreef MaximumRush het volgende:
C2C is heel erg stil opeens.
En 90 met een R of een shot is makkelijk te halen, alleen een Shot en een R zie je zo vaak. Ik heb nu zelf een Bidalot S2 eronder hangen, als ik die niet had gehaald had ik nu een Stage 6 Pro gehaald.
Hij is evensnel als een Shot en sneller dan een R. Veel mooier ook, ik heb nog nooit iemand met deze uitlaat zien rijden.
[afbeelding]
Vind je mijn vespa niet geil?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:34 schreef Bopmorn het volgende:
[afbeelding]
Om het af te leren![]()
Wat zitten daar kleine wieltjes onder....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:34 schreef Bopmorn het volgende:
[afbeelding]
Om het af te leren![]()
Ohke,quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef MaximumRush het volgende:
Je bedoelt de Stage 6 R1200 Race zeker, maar dat is wat meer voor hoogtoerige 70 cilinders. Een stage 6 pro is perfect voor een standaard 50 cc en laagtoerig 70. Prijsklasse is ongeveer 150/160 euro.
Zeker, trekt veel fellerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:27 schreef MaximumRush het volgende:
En? Maak het veel verschil, je koppeling?
watvoor rolletjes doe je er dan in?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:24 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb nu een Doppler S2BR en een Hebo Race koppeling besteld. Wachten tot ze binnen zijn, en dan vliegen maar
Amen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Nog iemand die het met mij eens is![]()
Brommers![]()
Scooters![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef gtsmrt het volgende:
damn he vanmorgen iemand met een gloednieuwe TZR op zijn plaat zien gaan echt zonde!
met die kerel zelf ging het ook niet zo goed volgens mij..![]()
[afbeelding]
dat is een brommerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:58 schreef C2C het volgende:
[..]
dat is om van te kotsen als je iemand met een mooie scooter op z'n bek ziet gaan
vind ik dan tenminste
echt jammer..
Eigenlijk is het wat anders maarja scooters zijn gewoon kutquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:42 schreef C2C het volgende:
[..]
scooter/brommer..
het heeft alle 2 rond de 50 cc, wielen, een stuur en een zadel![]()
puch: brommerquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wat anders maarja scooters zijn gewoon kut
dan maak je m toch droog? en zet je je onderkap er weer op..quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:17 schreef MaximumRush het volgende:
En ik heb me vario en koppeling binnen. Ik wou hem net erop zetten, dood gezocht naar zuigerstop. Niet gevonden dus, k stap op me scooter en wil wegrijden om een nieuwe te kopen. Ik reed zonder onderkap en het regende. Na 20 meter viel me scooter al uit omdat me bougie nat werd.
Naja, morgen maar weer proberen.
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:16 schreef C2C het volgende:
[..]
puch: brommer
gilera dna is scooter
dus als een scooter altijd kut zou zijn zou jij liever een puch dan een dna hebben
heb eigenlijk ook liever een puchquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja.Heb ook een puch
![]()
Maar je hebt gelijk als ik een DNA zou krijgen zou ik hem niet bij het grofvuil zettenIk zou er eerst ff oprijden totdat de lol er van is en dan verkopen
Ik heb geen zin om elke 100 meter van me scooter af te stappen en me bougie droog te maken. Maarja, kopppeling en vario zit er inmiddels op... Oh mijn god, wat een koppel... Moet je nagaan dat ze nog niet eens zijn afgesteld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dan maak je m toch droog? en zet je je onderkap er weer op..
JIJ hebt een vette brommerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef friemel het volgende:
Idd, er is nog meer dan puch maxi he!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja.Heb ook een puch
![]()
Maar je hebt gelijk als ik een DNA zou krijgen zou ik hem niet bij het grofvuil zettenIk zou er eerst ff oprijden totdat de lol er van is en dan verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |