Op een thomos. Een helm die groter is dan je brommerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga lekker een MDS-Edge helmpje kopen
[afbeelding]
Met extra zwart vizier voor in de zomer
Ik had mijn witte schoenen aan en ik wou er geen kettingsmeer op hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mehehehe.. En iedereen zo wijzen natuurlijk, 'Kijk die homo! Mehehehe' ofwat?
En waarom eigenlijk? Had je een rok aan ofzo?
Wat moet ik op een tomos anders op me kop zetten? Een papieren hoedje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Op een thomos. Een helm die groter is dan je brommer
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat moet ik op een tomos anders op me kop zetten? Een papieren hoedje?
Jethelmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Wat moet ik op een tomos anders op me kop zetten? Een papieren hoedje?
Moet je geen ruzie krijgen met hemquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
Lekker veilig.
Zal ik even langskomen, dan kunnen we lekker American History X kijken. Bij dat stukje dat die neger zijn tanden op de stoep moet leggen, zie je direct waarom ik liever geen jethelm heb.
Ja fijn, dat kan je ook op de fiets gebeuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
Lekker veilig.
Zal ik even langskomen, dan kunnen we lekker American History X kijken. Bij dat stukje dat die neger zijn tanden op de stoep moet leggen, zie je direct waarom ik liever geen jethelm heb.
Als jij valt zoek je de stoeprand op omdat het best je val breektquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
Lekker veilig.
Ik zie enige hoop in je reactie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Steve-O het volgende:
Als jij valt zoek je de stoeprand op omdat het best je val breekt
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:16 schreef Geqxon het volgende:
Daarnaast vind ik een thomos voor duffe wijven die naar vis stinken.
Zijn je wangen hommelproof?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb een jethelm voor op de motor..
Mijn vader en ik hebben beide dezelfde, het is eigenlijk gekocht zodat we tenminste fatsoenlijke van die coole microfoontjes erin konden maken.
Ja ik weet het. Triest.
Hier ga ik niet verder op inquote:
Schavuit! Met je gratis benzine!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
Je vader rijd zeker een tourmotorKijk dan kan het weer
Maar als ik gratis benzine wil is een systeemhelm veel makkelijker.
Leg uit ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
Maar als ik gratis benzine wil is een systeemhelm veel makkelijker.
Ik heb al sinds mijn 16de een peugeot fox voor 'erbij', rete handig, maar gelukkig zit er geen gezwel in mijn hersenen en zie ik nog wel in dat zoiets egen pimpbrommer is. En een thomos staat daar zo een 3693 treden onder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
Youssef heeft denk ik jeugdtrauma's
Werd je vroeger veel gepest met je gazelle kinderfiets?
Tanken zonder te betalen enzo..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |