Hoe duur dan als ik vragen mag? Nieuw is de injectie.. 2800 meende ik?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef C2C het volgende:
[..]
nou omdat ik die toevallig nieuw voor een heel heel heel mooi prijsje kon krijgen
en ik had het berekend. als ik 225 dagen per jaar op de brommer naar school ga spaart het me per jaar 85 pleuro's ongeveer uit
Ja snap ik, ik doe er zelf niet zo moeilijk over, maarja, het is je keus, en die respecteer ik dan natuurlijk.. Maar ontopic, hoe vond je um rijden? Ik vind um echt way beter rijden dan een Aerox, vooral in de bochten is hij niet zo nerveus..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef C2C het volgende:
hij was rijklaar met kenteken en verzekering enzo particulier gekocht, maar de prijs ga ik hier niet zeggen, er zitten hier ook meer mensen van het guido.. ik ken het gezeik veel andere mensen dan krijg je weer te horen van: ooh die heeft een nieuwe scooter van zoveel euro enz... vind ik alleen maar stom want dan krijg je weer te horen van jij heb zeker ook te veel geld oid.
hij rijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik doe er zelf niet zo moeilijk over, maarja, het is je keus, en die respecteer ik dan natuurlijk.. Maar ontopic, hoe vond je um rijden? Ik vind um echt way beter rijden dan een Aerox, vooral in de bochten is hij niet zo nerveus..
Ja vering is inderdaad wel lekker, veert lekker door..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:47 schreef C2C het volgende:
[..]
hij rijd
heerlijk![]()
![]()
ik heb ook op de nieuwste rs ditech gereden vandaag van een maat van me, we zijn met 2 maten achterop de hele polder doorgekard deze avond en over de dijk enzo
ik vind die van mij veel lekkerder veren en in de bochten enzo
tjek je mail ff btw
eerst 600km rijden dan een beurtje en dan gelijk 75 laten lopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja vering is inderdaad wel lekker, veert lekker door..![]()
Maar wat ga je er nog aan veranderen? Of laat je hem standaard?
Bij mij komen er witte binnenkappen op, zwarte parelmoer buitenkappen. ( Oom heeft spuiterij -> Vriendenprijsje dus) En er komt nog een Leovinci ZX op, en ga hem opnieuw afstellen dmv de gameboy.. Tot hij 80 loopt, met een goede acceleratie, dan vind ik het wel mooi geweest.
![]()
Vriend van mijn zus. Maar die heeft er geen zaak in ofzo, hij doet dat gewoon privé. Leuke vent, die Steven Koelwijn trouwensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:54 schreef C2C het volgende:
[..]
eerst 600km rijden dan een beurtje en dan gelijk 75 laten lopen
(gameboy, waar laat jij dat eigenlijk doen)
we hebben hier wel steven koelwijn 2wielers maar als je die gast aankijkt vraagt ie al 100 euro, en dan maakt hij nog meer stuk als heel ook
nee niet echt neequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Vriend van mijn zus. Maar die heeft er geen zaak in ofzo, hij doet dat gewoon privé. Leuke vent, die Steven Koelwijn trouwens![]()
ja hij is vanmiddag op mijn naam gezetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
Die verzekering, vergeet je die niet op op jouw naam te zetten? Ik mag voor je hopen dat je in dezelfde prijscatogorie zit..
Das de 3e al op schoolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:34 schreef C2C het volgende:
[..]
ja ik ken er ook 2
echt lelijk
magoed er lopen zeker lekkere meisjes
ik heb vandaag een jetforce tsdi gekocht.. deze hele avond rondgereden![]()
morgen naar school
Ah ok. Want ik was zo dom te denken dat ik vrolijk door kon rijden op de verzekering van de vorige eigenaar (een oude vrouw van 34)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef C2C het volgende:
[..]
ja hij is vanmiddag op mijn naam gezet
tis allemaal geregeld gelukkig
Ja ik ben nog 15, dus verzekeren is niet echt nuttig. En ook lastig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt er 5 dagen voorMits je ouder dan 18 bent
Maar ik lees de kleine letters nooit
Ja dat doe ik toch?quote:
Mehehehe.. En iedereen zo wijzen natuurlijk, 'Kijk die homo! Mehehehe' ofwat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Geqxon het volgende:
Ja weet ik veel, normaal zit de tank onder je zadel
Gister ging ik net als dit wijf over de stadsring scheuren, zag er enorm hilarisch uit
[afbeelding]
Van 45 km/h per uur worden ze meestal alleen niet meer opgewondenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef Steve-O het volgende:
Elke keer als ik die mooie brommerts hier in dit topic zie heb ik zoiets van "waarom ik niet " . Ik doe blijkbaar iets verkeerd ik heb nooit een brommert gehad en heb ok mijn certificaat niet , Ik was dan ook altijd dolblij dat ik de snorfiets van mijn moeder achter mocht zetten op mijn 18e .
Ik ben gewoon stinkend jaloers op al die stoeren gasten die allemaal zo'n mooie opgevoerde scootert hebben en samen met een andere vrienden te gaan hangen bij de Mac met swingende muziek op de achtergrond , Die uit een luxe halfords speaker komt ..
.Lijkt me gewoon supergaaf om met een scooter met 45km/h langs 15 jarige VMBO meisjes te boeken die helemaal opgewonden worden van mijn helm die half op mijn hoofd zit .. Jammergenoeg zal dit er niet meer inzitten en kan ik hier alleen maar over dromen .
Ja. Ik ken het. Hebben vrienden van mij ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef Steve-O het volgende:
Elke keer als ik die mooie brommerts hier in dit topic zie heb ik zoiets van "waarom ik niet " . Ik doe blijkbaar iets verkeerd ik heb nooit een brommert gehad en heb ok mijn certificaat niet , Ik was dan ook altijd dolblij dat ik de snorfiets van mijn moeder achter mocht zetten op mijn 18e .
Ik ben gewoon stinkend jaloers op al die stoeren gasten die allemaal zo'n mooie opgevoerde scootert hebben en samen met een andere vrienden te gaan hangen bij de Mac met swingende muziek op de achtergrond , Die uit een luxe halfords speaker komt ..
.Lijkt me gewoon supergaaf om met een scooter met 45km/h langs 15 jarige VMBO meisjes te boeken die helemaal opgewonden worden van mijn helm die half op mijn hoofd zit .. Jammergenoeg zal dit er niet meer inzitten en kan ik hier alleen maar over dromen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |