abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35090680
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef C2C het volgende:

[..]

nou omdat ik die toevallig nieuw voor een heel heel heel mooi prijsje kon krijgen
en ik had het berekend. als ik 225 dagen per jaar op de brommer naar school ga spaart het me per jaar 85 pleuro's ongeveer uit
Hoe duur dan als ik vragen mag? Nieuw is de injectie.. 2800 meende ik?
Ik heb op marktplaats ook wel nieuwe TSDI's gezien voor nog geen 2000. Vorig model, dat wel. Maar wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_35090713
Verhip! Ik zat in de war met C-Tech.

Hoe durf ik.
pi_35090789
hij was rijklaar met kenteken en verzekering enzo particulier gekocht, maar de prijs ga ik hier niet zeggen, er zitten hier ook meer mensen van het guido.. ik ken het gezeik van veel andere mensen.... dan krijg je weer te horen van: ooh die heeft een nieuwe scooter van zoveel euro enz... vind ik alleen maar stom want dan krijg je weer te horen van jij heb zeker ook te veel geld oid.
dat was bij een paar mensen die ik ken ook zo, die zeiden het dan vertrouwelijk weet je wel..

oh trouwens ik bedoel jou hiermee niet ayaxola
pi_35090859
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef C2C het volgende:
hij was rijklaar met kenteken en verzekering enzo particulier gekocht, maar de prijs ga ik hier niet zeggen, er zitten hier ook meer mensen van het guido.. ik ken het gezeik veel andere mensen dan krijg je weer te horen van: ooh die heeft een nieuwe scooter van zoveel euro enz... vind ik alleen maar stom want dan krijg je weer te horen van jij heb zeker ook te veel geld oid.
Ja snap ik, ik doe er zelf niet zo moeilijk over, maarja, het is je keus, en die respecteer ik dan natuurlijk.. Maar ontopic, hoe vond je um rijden? Ik vind um echt way beter rijden dan een Aerox, vooral in de bochten is hij niet zo nerveus..
pi_35090942
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ja snap ik, ik doe er zelf niet zo moeilijk over, maarja, het is je keus, en die respecteer ik dan natuurlijk.. Maar ontopic, hoe vond je um rijden? Ik vind um echt way beter rijden dan een Aerox, vooral in de bochten is hij niet zo nerveus..
hij rijd

heerlijk
ik heb ook op de nieuwste rs ditech gereden vandaag van een maat van me, we zijn met 2 maten achterop de hele polder doorgekard deze avond en over de dijk enzo
ik vind die van mij veel lekkerder veren en in de bochten enzo
tjek je mail ff btw
pi_35091053
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:47 schreef C2C het volgende:

[..]

hij rijd

heerlijk
ik heb ook op de nieuwste rs ditech gereden vandaag van een maat van me, we zijn met 2 maten achterop de hele polder doorgekard deze avond en over de dijk enzo
ik vind die van mij veel lekkerder veren en in de bochten enzo
tjek je mail ff btw
Ja vering is inderdaad wel lekker, veert lekker door..
Maar wat ga je er nog aan veranderen? Of laat je hem standaard?
Bij mij komen er witte binnenkappen op, zwarte parelmoer buitenkappen. ( Oom heeft spuiterij -> Vriendenprijsje dus ) En er komt nog een Leovinci ZX op, en ga hem opnieuw afstellen dmv de gameboy.. Tot hij 80 loopt, met een goede acceleratie, dan vind ik het wel mooi geweest.
pi_35091180
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ja vering is inderdaad wel lekker, veert lekker door..
Maar wat ga je er nog aan veranderen? Of laat je hem standaard?
Bij mij komen er witte binnenkappen op, zwarte parelmoer buitenkappen. ( Oom heeft spuiterij -> Vriendenprijsje dus ) En er komt nog een Leovinci ZX op, en ga hem opnieuw afstellen dmv de gameboy.. Tot hij 80 loopt, met een goede acceleratie, dan vind ik het wel mooi geweest.
eerst 600km rijden dan een beurtje en dan gelijk 75 laten lopen
(gameboy, waar laat jij dat eigenlijk doen)
we hebben hier wel steven koelwijn 2wielers maar als je die gast aankijkt vraagt ie al 100 euro, en dan maakt hij nog meer stuk als heel ook
pi_35091345
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:54 schreef C2C het volgende:

[..]

eerst 600km rijden dan een beurtje en dan gelijk 75 laten lopen
(gameboy, waar laat jij dat eigenlijk doen)
we hebben hier wel steven koelwijn 2wielers maar als je die gast aankijkt vraagt ie al 100 euro, en dan maakt hij nog meer stuk als heel ook
Vriend van mijn zus. Maar die heeft er geen zaak in ofzo, hij doet dat gewoon privé. Leuke vent, die Steven Koelwijn trouwens
pi_35091386
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Vriend van mijn zus. Maar die heeft er geen zaak in ofzo, hij doet dat gewoon privé. Leuke vent, die Steven Koelwijn trouwens
nee niet echt nee
pi_35091906
Die verzekering, vergeet je die niet op op jouw naam te zetten? Ik mag voor je hopen dat je in dezelfde prijscatogorie zit..
pi_35091952
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
Die verzekering, vergeet je die niet op op jouw naam te zetten? Ik mag voor je hopen dat je in dezelfde prijscatogorie zit..
ja hij is vanmiddag op mijn naam gezet
tis allemaal geregeld gelukkig
pi_35093161
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:34 schreef C2C het volgende:

[..]

ja ik ken er ook 2
echt lelijk
magoed er lopen zeker lekkere meisjes

ik heb vandaag een jetforce tsdi gekocht.. deze hele avond rondgereden
morgen naar school
Das de 3e al op school

Zie hem morgen wel staan dan Welke kleur?
pi_35093202
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef C2C het volgende:

[..]

ja hij is vanmiddag op mijn naam gezet
tis allemaal geregeld gelukkig
Ah ok. Want ik was zo dom te denken dat ik vrolijk door kon rijden op de verzekering van de vorige eigenaar (een oude vrouw van 34)
pi_35093283
In de polis staat het nog, bij wisseling van eigenaar vervalt de gehele verzekering..

Maarja, ik moet niets zeggen, die van mij is helemaal niet verzekerd..
pi_35093468
Je hebt er 5 dagen voor Mits je ouder dan 18 bent Maar ik lees de kleine letters nooit
pi_35093538
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt er 5 dagen voor Mits je ouder dan 18 bent Maar ik lees de kleine letters nooit
Ja ik ben nog 15, dus verzekeren is niet echt nuttig. En ook lastig.

'Geboortedatum?' 'Euh.. 12 mei 1990'

'Ow, dan kunnen we je niet verzekeren '
pi_35093563
Even een mini-poll: Gooien jullie je been over het zadel heen of stap je op als een wijf? (voor zowel brommers als scooters)
pi_35093659

Wat denk je? Zo lenig om mijn been er over die tank te gooien ben ik nou ook weer niet. Ik stap natuurlijk wel als een echte man op.
pi_35093724
Wijf!

Gewoon je been erover gooien
pi_35093777
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Geqxon het volgende:
Wijf!

Gewoon je been erover gooien
Ja dat doe ik toch?

Ik zei dat ik mijn been niet over die tank geslingerd kreeg, tank zit vooraan bij mijn scooter he, vandaar ook het plaatje erbij.
pi_35093867
Ja weet ik veel, normaal zit de tank onder je zadel

Gister ging ik net als dit wijf over de stadsring scheuren, zag er enorm hilarisch uit
pi_35093939
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:58 schreef Geqxon het volgende:
Ja weet ik veel, normaal zit de tank onder je zadel

Gister ging ik net als dit wijf over de stadsring scheuren, zag er enorm hilarisch uit
[afbeelding]
Mehehehe.. En iedereen zo wijzen natuurlijk, 'Kijk die homo! Mehehehe' ofwat?

En waarom eigenlijk? Had je een rok aan ofzo?
pi_35093961
Elke keer als ik die mooie brommerts hier in dit topic zie heb ik zoiets van "waarom ik niet " . Ik doe blijkbaar iets verkeerd ik heb nooit een brommert gehad en heb ok mijn certificaat niet , Ik was dan ook altijd dolblij dat ik de snorfiets van mijn moeder achter mocht zetten op mijn 18e .
Ik ben gewoon stinkend jaloers op al die stoeren gasten die allemaal zo'n mooie opgevoerde scootert hebben en samen met een andere vrienden te gaan hangen bij de Mac met swingende muziek op de achtergrond , Die uit een luxe halfords speaker komt ..
.Lijkt me gewoon supergaaf om met een scooter met 45km/h langs 15 jarige VMBO meisjes te boeken die helemaal opgewonden worden van mijn helm die half op mijn hoofd zit .. Jammergenoeg zal dit er niet meer inzitten en kan ik hier alleen maar over dromen .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35094032
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef Steve-O het volgende:
Elke keer als ik die mooie brommerts hier in dit topic zie heb ik zoiets van "waarom ik niet " . Ik doe blijkbaar iets verkeerd ik heb nooit een brommert gehad en heb ok mijn certificaat niet , Ik was dan ook altijd dolblij dat ik de snorfiets van mijn moeder achter mocht zetten op mijn 18e .
Ik ben gewoon stinkend jaloers op al die stoeren gasten die allemaal zo'n mooie opgevoerde scootert hebben en samen met een andere vrienden te gaan hangen bij de Mac met swingende muziek op de achtergrond , Die uit een luxe halfords speaker komt ..
.Lijkt me gewoon supergaaf om met een scooter met 45km/h langs 15 jarige VMBO meisjes te boeken die helemaal opgewonden worden van mijn helm die half op mijn hoofd zit .. Jammergenoeg zal dit er niet meer inzitten en kan ik hier alleen maar over dromen .
Van 45 km/h per uur worden ze meestal alleen niet meer opgewonden
pi_35094063
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef Steve-O het volgende:
Ja. Ik ken het. Hebben vrienden van mij ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')