De voornaamste groep zijn misschien nogw wel de Tartaren. Eén van mijn neefjes in Moskou is getrouwd met een Tartaarse Russin. Ondanks dat ze Islamitisch zijn gaat een vergelijking met de Middellandsezee-moslims niet bepaald op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Islamieten, of mensen uit bepaalde landen?
De Islam is namelijk een geloof, geen land van herkomst.
Voorbeeld: 10% van de Russen zijn Islamitisch. Niet omdat het Islamitische bekeerlingen zijn, maar gewoon omdat de zuid-Russische grens tegen Islamitische landen aan ligt. Tsjetsjenie, Dagestan, etc, etc.... Natuurlijk zijn daar nogal wat problemen enzo in de laatste 10 jaar, maar in principe zijn het Russen met een Russisch paspoort. En dat zijn qua uiterlijk voornamelijk mensen die vergelijkbaar zijn met andere oost-europeanen, ze zijn grotendeels gewoon blank, maar toch iets anders dan de blanke hollander natuurlijk.
Ik krijg meer het idee dan men in Nederland liever Noord-Afrikanen, en mensen uit het Midden-Oosten weerd, maar Indonesiers die ook voor 90% Islamitisch zijn mogen dan wel blijven?
Precies!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:20 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
De voornaamste groep zijn misschien nogw wel de Tartaren. Eén van mijn neefjes in Moskou is getrouwd met een Tartaarse Russin. Ondanks dat ze Islamitisch zijn gaat een vergelijking met de Middellandsezee-moslims niet bepaald op.
Nederlanders hebben vaak veel betere ervaringen met Indo's dan bv. Marokkanen. Mijn ervaring met Javaanse moslims is zelfs dat ze hun islamitische dochter veel liever met een blanke Hollander thuis zien komen dan met een Turk of Marokkaan.
Dat hebben we geprobeerd, dat werkte niet. Dat mag nu toch wel duidelijk zijn...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:03 schreef Meki het volgende:
[..]
veel . maar ik heb het over gelijke kansen. doe het bij iedereen en niet bij een bepaalde groep
daarom is het heel handig dat Polen etc nu ook in de EU zittenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
nee toen wouden ze hier blijven en dat mocht van de overheid nu zijn ze immers onze landgenoten
maar binnenkort komen heel veel Oma´s en Opa´s en dan hebben we weer veel gastarbeiders nodig
Meki, Pim zou het zo gewild hebben..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Uitkering . dat zijn voor mensen die Nederland hebben versterkt met de economie . die zijn nu 65 jarig en die hebben recht op uitkering . ik ben nu tegen dat er meer mensen in NL moeten komen . eerst moeten we de problemen hier oplossen . ja ook de racistische houding van sommige Nederlanders moeten we aanpakken . Ja ook de problemen met de jeugd moeten we ook aanpakken
er moet voor een paar jaar een importverbod komen voor elke allochtonen . dus ook Amerikanen etc,
Niet alleen in Duitsland hoor.. veel andere Europese landen waren bang voor een toestroom van Joodse vluchtelingen en lieten Joden met een Duits paspoort ook niet meer toe..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef maartena het volgende:
[..]
En toegang weigeren gebaseerd op huidskleur of afkomst op dragers van een Europees paspoort hebben we sinds 1935 niet meer gedaan in Europa..... toendertijd mochten Joden met een paspoort uit Nederland of Frankrijk of Polen of welk ander Europees land dan ook Duitsland niet meer in, terwijl autochtonen uit de betreffende landen Duitsland wel in mochten. En hoe wisten ze dat? Omdat in de Nederlandse paspoorten fijntjes het geloof stond vermeldt destijds..... daar maakten de Duitsers dan ook handig gebruik van toen ze in Nederland de Joden wilden opruimen. Vanwege dat akkefietje is na de oorlog besloten het geloof van een persoon NIET meer op te nemen in de burgerlijke stand en paspoorten.
omdat het niet nodig is, geloof me maar als het er veel waren was dat echt wel aangepakt. bij turken en marokkanen liggen die cijfers gruwelijk hoog DAAROM wordt het aangepakt knulletje.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef Meki het volgende:
[..]
dat weten we niet omdat Verdonk dat weigert om dat te gaan onderzoeken.
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken willen hier ook alleen om te komen werken.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
kan belgië alsjeblieft hun eigen tyfuszooi eerst opruimen en dan pas iets zeggen over een land waar alles bijna beter loopt.
Helaas wordt iedereen aangepakt, alleen vanwege de problemen met Islamitische migranten. Heel het Nederlandse immigratiebeleid is een chaos geworden van de meest onmogelijke voorwaarden en regeltjes, allemaal vanwege de problemen met Islamitische migranten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat komt omdat veel Arabische allochtonen niet trouwen uit liefde Banshee, zij willen een fokzeug dat de kids opvangt, het huis aan kant maakt. haar 'plek' weet en het liefst de normen en waarden uit een vroeger thuisland hanteert.
Daar staat Nederland niet voor en dus wordt die groep aangepakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |