ik geef wel 2 euroquote:
teveel huiswerk is niet goed voor je Fok! levenquote:
Zonder tanden lijkt me lekkerder, veel zachter enzo.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik geef wel 2 euro
Dan kan ie een met tanden nemen![]()
Ja ik ben z'n moeder, ik ben op zoek naar savegames voor Patience.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef Solomen het volgende:
[..]
Hahaha weet je ik vind die jongen helemaal niet aardig wie ben jij dan zijn moeder?
ik moet nog alle kerstspullen de deur uitquote:
Hallo Moeder van Hugsterquote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik ben z'n moeder, ik ben op zoek naar savegames voor Patience.
Ik zat meer aan wat leuks te denkenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik moet nog alle kerstspullen de deur uit![]()
Maar na de was, afwas etc heb ik geen zin meer
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:02 schreef CybPraetorian het volgende:
je moet een kentekenplaat houder hebben zoals ik die laatst in de Autoweek zag:
werken? werken? mn vader, die werkt!!
schoonma is nu onbderweg om haar vriendin op te halen, de tantes zullen zo wel voor de deur staan.. en dan ga ik achter de computer weg.. en als het me te veel word ga ik gewoon naar het malieveldquote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu mag jij je gaan vermaken met de zussen van je schoonmoeder?
hahaha nee hahahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef Solomen het volgende:
He 190D jij bent zeker de kloon van 190E hahahaha het valt niet op hoor!
Maar waarom zeg je dat?
Ik ook, daaromquote:
Verstandigquote:Op zondag 8 januari 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
schoonma is nu onbderweg om haar vriendin op te halen, de tantes zullen zo wel voor de deur staan.. en dan ga ik achter de computer weg.. en als het me te veel word ga ik gewoon naar het malieveld
Het nieuwe zorgstelsel?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog wel even een bord maken, en iets verzinnen om tegen te protesteren
ik krijg meer zorgtoeslag dan ik aan mn verzekeraar moet betalenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het nieuwe zorgstelsel?
Daar scheldt en kankert iedereen op
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik krijg meer zorgtoeslag dan ik aan mn verzekeraar moet betalen
Maar das ook neit lang meer(hopelijk) want ik krig OF een baan OF een uitkering, en dan heb ik weer inkomen, en gaat mn toeslag omlaag.
dat wil ik ook weten, ik krijg maximale toeslag, maar daar kan ik lang niet m'n verzekering van betalenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel toeslag krijg je dan?![]()
95 euro. En dan te bedeknen dat sandra's inkomen nog word opgeteld bij mijn inkomen, omdat ze toeslagpartners zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel toeslag krijg je dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |