quote:Op zondag 8 januari 2006 12:40 schreef Klonk het volgende:
Goeie/dag/middag/avond, what ever
zal ik eens iets schokkends mededelen, ik ben met een andere auto bezig en dus verdwijnt de multipla
Ik ga zorgen dat m'n oom van elise over stapt naar Noblequote:Op zondag 8 januari 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hier staat de rest
http://trackdemon.co.uk/images/Noble/170505/
dat hij peogeot niet eens fatsoenlijk wilde uitspreken laat staan typen.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:39 schreef GizartFRL het volgende:
Tjabbo? Mod aller PTA modjes, wat had Weshell getypt?
Specialer wel jaquote:Op zondag 8 januari 2006 12:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb de 100nx al gehad en netjes gepimpt, nu wil ik dr eens wat speciaals van maken
heel goedquote:Op zondag 8 januari 2006 12:40 schreef Klonk het volgende:
Goeie/dag/middag/avond, what ever
zal ik eens iets schokkends mededelen, ik ben met een andere auto bezig en dus verdwijnt de multipla
erm en jij wel?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat hij peogeot niet eens fatsoenlijk wilde uitspreken laat staan typen.
peugeotquote:Op zondag 8 januari 2006 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Strijken..... dat moest ik inderdaad nog doen.......quote:Op zondag 8 januari 2006 12:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
de wing gaat me al iets van 175 kosten
[afbeelding]
Et tu Tjabbo et tu?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe die van mij ook gelijk ffquote:Op zondag 8 januari 2006 12:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Strijken..... dat moest ik inderdaad nog doen.......
hehehe we deden het allemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 12:56 schreef GizartFRL het volgende:
Peukepot is ook een bekende typo.
Anyways, sorry voor het offtpoic in het sjonnietopic.
Dat zeg ikquote:Op zondag 8 januari 2006 13:08 schreef PeuRac het volgende:
hey Fwnk, ik ken er een te staan die is geverfd met een verfroller, en die delen zien er beter uit als de originele lak![]()
360 Chalenge Stradalequote:
Blijkbaar niet, lijkt me wel raar trouwensquote:Op zondag 8 januari 2006 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
krijg jij niet betald voor je foto's dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |