Wat is je stemadvies, nog steeds Mokum Mobiel? Of is het inmiddels wat anders geworden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef eikelraper het volgende:
De tijd zal het leren wie gelijk krijgt helaas............![]()
Ook opgevallen in je omgeving misschien hoeveel vooral jonge mensen getroffen worden door kanker ? Laat eens weten heel eerlijk of je van die gevallen kent in je omgeving ? Ook is de frequentie van de overheid op postbus 51 en op t.v. opgevoerd hoe men snel een beroerte kan herkennen en waarom NU OPEENS zoveel aandacht ervoor en WAT wordt er voor ons verzwegen allemaal ?
Onomstotelijk hebben proefnemingen aangetoond dat die straling z.g. geldrollen ( raar woord misschien) veroorzaakt in de bloedbanen van de hersenen en kleine klonteringen van bloed veroorzaken en kan je alleen maar adviseren eens naar de rapporten te kijken b.v. op www.stopumts.nl of op google in te vullen : geldrollen
Groet.
Eikelraper.
P.s.
Zit nog exact 4 dagen op de sites en stop er dan mee verder want ben het een beetje zat allemaal
7 maart zijn de raadsverkiezingen en om "de meute" in beweging te krijgen ??
gerard Joling zou zeggen: Ik heb er de kracht niet meer voor![]()
Mijn sites www.eikelraper.web-log.nl en op www.rtvnh/forum gaan dan ook half maart dicht en weg en hou ik het verder voor gezien want het is toch "vechten tegen de bierkaai"
heb mijn best gedaan en meer kan ik niet doen toch![]()
Je zal altijd concentraties vinden van kankergevallen. En een deel ervan zal rond UMTS masten zijn. Maar dat verwacht je ook, als je ervan uitgaat dat de geografische spreiding van kankergevallen volledig willekeurig is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef eikelraper het volgende:
[..]
Ook opgevallen in je omgeving misschien hoeveel vooral jonge mensen getroffen worden door kanker ? Laat eens weten heel eerlijk of je van die gevallen kent in je omgeving ?
Sorry, nog steeds geen degelijk onderzoek gezien dat deze bevindingen bevestigd.quote:Onomstotelijk hebben proefnemingen aangetoond dat die straling z.g. geldrollen ( raar woord misschien) veroorzaakt in de bloedbanen van de hersenen en kleine klonteringen van bloed veroorzaken en kan je alleen maar adviseren eens naar de rapporten te kijken b.v. op www.stopumts.nl of op google in te vullen : geldrollen
Waar slaat dat nou op ??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat is je stemadvies, nog steeds Mokum Mobiel? Of is het inmiddels wat anders geworden?
Als mensen psychische klachten krijgen omdat er zo'n ding op het dak wordt gezet, dan worden die klachten wel veroorzaakt door dat ding. Niet door de straling.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:23 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Jeuk, die had ik nog niet gehoord
En ik blijf het niet serieus nemen als mensen in een flat last krijgen van dingen op hun dak. Ik heb zelf zitten meten in zo'n flat, en in een woonwijk rondom zo'n flat is de straling tot 100x (20 dB) hoger dan in de flat direct onder de antenne!
Maargoed, ze moeten opschieten met dat Zwitserse onderzoek, want ik heb zo'n idee dat ze toch wel ķets gaan vinden.
Feit is (voor mij dan) dat ik er wel last had toen ik ASD noord onder zo'n ding woonde , Stopte spontaan toen ik in een andere buurt ging wonen .quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:23 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Jeuk, die had ik nog niet gehoord
En ik blijf het niet serieus nemen als mensen in een flat last krijgen van dingen op hun dak. Ik heb zelf zitten meten in zo'n flat, en in een woonwijk rondom zo'n flat is de straling tot 100x (20 dB) hoger dan in de flat direct onder de antenne!
Maargoed, ze moeten opschieten met dat Zwitserse onderzoek, want ik heb zo'n idee dat ze toch wel ķets gaan vinden.
Nee, die worden dan niet veroorzaakt door dat ding: dan zit het tussen de oren bij die mensen.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als mensen psychische klachten krijgen omdat er zo'n ding op het dak wordt gezet, dan worden die klachten wel veroorzaakt door dat ding. Niet door de straling.
UMTS-masten staan al sinds eind 2003 in Amsterdam! In het begin hoorde je er helemaal niemand over. Bij veel mensen lijkt het uit onderzoek wel tussen de oren te zitten, en uit tests blijkt dat dat niet eens zo onrealistisch is. Vooral als je ook nog eens bedenkt dat mensen steeds meer stress door hun werk ondervinden (evt. alternatieve oorzaak).quote:Op zondag 5 maart 2006 14:33 schreef dontcare het volgende:
[..]
Feit is (voor mij dan) dat ik er wel last had toen ik ASD noord onder zo'n ding woonde , Stopte spontaan toen ik in een andere buurt ging wonen .
Toeval zeker ??
Ook hebben steeds meer mensen in de omgeving van zo'n mast gezondheids problemen dat zit zeker allemaal tussen hun (en mijn) oren ? lijkt mij niet .....
Imo een goede stap van stadsdeel westerpark (mijn buurt) om te stoppen met plaatsen tot er eens echt duidelijkheid is .
FYI Asbest was ook veiligmaar bleek op de lange termijn dat toch niet te zijn ....
Geen stress, geen problemen , niks vreemds aan de hand in mijn hoofd , toen ik daar woonde legde ik niet eens een verband met die mast.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Nee, die worden dan niet veroorzaakt door dat ding: dan zit het tussen de oren bij die mensen.
[..]
UMTS-masten staan al sinds eind 2003 in Amsterdam! In het begin hoorde je er helemaal niemand over. Bij veel mensen lijkt het uit onderzoek wel tussen de oren te zitten, en uit tests blijkt dat dat niet eens zo onrealistisch is. Vooral als je ook nog eens bedenkt dat mensen steeds meer stress door hun werk ondervinden (evt. alternatieve oorzaak).
Het probleem is het onderzoeken waar inbeelding ophoudt en waar klachten met fysieke oorzaak beginnen! Zelfs als er maar een klein deel van mensen echt last van heeft vind ik al dat dat genoeg zou moeten zijn om bouw in woonomgevingen totaal te verbieden. Probleem is dus het moeizaam verloop van onderzoek en het feit dat een meerderheid van wetenschappers een verband onwaarschijnlijk vindt, en tja, bij de NL overheid (en dan vooral het huidige rechtse kabinet) gaat geldelijk gewin voor
Maar ik blijf erbij dat ik bijna zeker weet dat het grootste deel van de klagers last heeft van psychische problemen en niet van fysieke problemen t.g.v. zo'n zendmast.
Dat onderzoek is niet goed genormaliseerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:50 schreef dontcare het volgende:
[..]
Geen stress, geen problemen , niks vreemds aan de hand in mijn hoofd , toen ik daar woonde legde ik niet eens een verband met die mast.
Pas toen ik daar weg was en opeens geens last meer had legde ik de link.
Ook op het net vind je meer onderzoeken die wel degelijk in de richting van slecht wijzen
Zo rondde Duitsland het Naila-onderzoek af. Daarin volgden huisartsen tien jaar lang duizend patienten. De helft van hen woonde binnen een straal van 400 meter van een GSM-mast. In de eerste vijf jaar na plaatsing van de mast kreeg één op de achttien van hen kanker, de tweede vijf jaar nog eens één op de vierentwintig.
In de mastloze groep lagen cijfers gemiddeld op één op zestig. Conclusie: de kans om kanker te krijgen lag bijna driemaal zo hoog. Bovendien ontwikkelde de kanker zich op jongere leeftijd dan gemiddeld.
In dit zijn dan nog GSM masten , niet eens UMTS of GPRS![]()
Feit is gewoon dat het totaal niet duidelijk is of die dingen nou wel of niet goed voor de gezondheid zijn (lange en korte termijn) en tot die tijd moet er IMO maar eens pas op de plaats gemaakt worden
Maar ja dat kan natuurlijk niet want dat kost miljoenen .....
Ik ken iemand die namens mokum mobiel op de lijst staat voor de binnenstad en die is fel tegen UMTS masten. Ik weet alleen niet welke partij zich het meest bekommert om de veiligheid en de stralingsmasten die zomaar zonder blikken of blozen op het dak gemonteerd mogen worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:47 schreef eikelraper het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op ??
heb bij mijn weten nooit een stemadvies gegeven in die richting al was ik ze wel dankbaar dat ik een tijd van hun forum gebruik kon maken EN hebben ze me goed bijgestaan met een aktie die is gevoerd in de Rivierenbuurt d.m.v. inspreken op 2 avonden terwijl die andere klootzakken in die gemeenteraad amper luisteren naar de burgers.
Groet.
Zal mij benieuwen in Amsterdam Dinsdag maar gezien het electoraat zal de PvdA wel de winnaar worden![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |