Blijkbaar van alles.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:39 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, wtf is er erg aan om de hele dag op Fok! te zitten ?
Ik vind het leuk om basisscholen uit te moorden. Moet ik dat dan ook maar gaan doen?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:06 schreef Geesoes het volgende:
Trek het niet zo aan dan wat anderen van je vinden. Als jij het leuk vind om op FOK! te zitten, moeje gewoon doen en daar heeft een ander niets over te zeggen.
Het is niet erg dat je de hele dag op FOK! zit ( behalve dat je niet erg productief bent.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:39 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, wtf is er erg aan om de hele dag op Fok! te zitten ?
Dat is toch veel leuker dan in je eentje eenzaam op de computer hangenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oooooh jij bent er dus zo één.
Vleselijke vrienden? Die heb ik wel,maar die haden andere dingen aan hun hoofd.
Zoals met een dronken kop de hele avond in een cafe champagne drinken.(entree:50€ !!!)
Nee want ik lust geen champagne. Ik vind alcohol vies.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is toch veel leuker dan in je eentje eenzaam op de computer hangen
Heb ik wel!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef Repeat het volgende:
Mensen die 's nachts fokken
Mensen die met nieuwjaar om 0.00 gaan zitten posten
Krijg een leven ofzo
Moet dan dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
niet anders zat je jezelf wel vol te gieten bij je vrienden
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:03 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Moet dan dan?
Ik zelf heb het ook niet op uitgaan met O&N. Maar da wil nie zeggen da ik geen leven heb
Sowieso is dat geoordeel over anderen onzin. maarja...quote:
Nee, niet echt...quote:Op zondag 8 januari 2006 11:12 schreef beestjuh het volgende:
Fok is toch ook een (zij het wat dubieuze) vorm van sociaal leven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |