Misschien wordt het dan tijd, je telefoonnummer even hier neer te zettenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef Natalie het volgende:
Jaarwisseling 2004/2005 zat ik bij de pc tijdens de jaarwisseling. Was alleen thuis en ziek
Gelukkig waren er ook nog lieve FOK!kers (en sommigen daarvan belden ook nog)
Hoi Tonks.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef tonks het volgende:
Ik weet wel dat je een sociaal leven hebt hoor, ratelslangetje![]()
FOK!-relatiesquote:
Eij Tonks,quote:
quote:Fokkers Dwc_Ruffryder,Sararaats,muck,Dementor,Remzz,Skv,Silmarwen,Knut,
Nietzman,Rickmans,Molluck,IJsmeis
Dat zijn zeikgasten die niet snappen dat er mensen zijn die andere werktijdenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
die zitten te zeuren over mensen die de hele nacht door op Fok! posten.
Of die met de jaarwisseling op Fok! zaten.
Waarom word er toch altijd meteen gedacht dat wij,ik,geen sociaal leven leid(en)?![]()
Lijkt mij wel ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:27 schreef clowncloon het volgende:
communiceren via een computer valt ook onder sociale activeiten toch?
Heb je dan geen vrienden die ff langskomen en hoi komen zeggen ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef Natalie het volgende:
Jaarwisseling 2004/2005 zat ik bij de pc tijdens de jaarwisseling. Was alleen thuis en ziek
Gelukkig waren er ook nog lieve FOK!kers (en sommigen daarvan belden ook nog)
Als je vleselijke vrienden had, had je ook de spiegel niet nodig gehad.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja.![]()
Maar goed,ik vond met de jaarwisseling sommige reacties zo triest.
Heb je het gezellig met elkaar,en iedereen had wel zijn(goede) reden om juist op dat moment op Fok! te zijn,gaan andere mensen daar over lachen en bekritiseren.
Zeggen dat je dan een loser bent enzo.![]()
Ik kon bijvoorbeeld niet weg vanwege mijn katten.
En precies om12 uur poste ik in Onzin,wat moet ik anders doen?
In de spiegel kijken en mezelf de gelukswensen doen?
Ik snap al die zeurderds niet.
Laten ze maar zelf eens een 'nuttig' doel zoeken in het leven.
Ik heb gezegd.Amen
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je vleselijke vrienden had, had je ook de spiegel niet nodig gehad.
Dat zou je wel zeggen, hè?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan tijd, je telefoonnummer even hier neer te zetten![]()
Ik zou naar een vriend toe, maar lag met griep in bed. Dus dan gaat 't feest niet doorquote:Op zondag 8 januari 2006 12:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je dan geen vrienden die ff langskomen en hoi komen zeggen ofzo?
begrijpelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 12:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zou naar een vriend toe, maar lag met griep in bed. Dus dan gaat 't feest niet door
Voor gasten was ik zws ook niet bijster gezellig op dat moment
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Biogarde?quote:
Je hebt dus verder geen familie die je even gelukkig nieuw jaar had kunnen wensen, of andere vrienden ofkenissen bellen precies om 12 uur?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja.![]()
Maar goed,ik vond met de jaarwisseling sommige reacties zo triest.
Heb je het gezellig met elkaar,en iedereen had wel zijn(goede) reden om juist op dat moment op Fok! te zijn,gaan andere mensen daar over lachen en bekritiseren.
Zeggen dat je dan een loser bent enzo.![]()
Ik kon bijvoorbeeld niet weg vanwege mijn katten.
Ik snap al die zeurderds niet.
Laten ze maar zelf eens een 'nuttig' doel zoeken in het leven.
Ik heb gezegd.Amen
Ze stuurden allemaal een mailtje.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:51 schreef Apekoek het volgende:
Je hebt dus verder geen familie die je even gelukkig nieuw jaar had kunnen wensen, of andere vrienden ofkenissen bellen precies om 12 uur?
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je hebt dus verder geen familie die je even gelukkig nieuw jaar had kunnen wensen, of andere vrienden ofkenissen bellen precies om 12 uur?
goddank zijn die zielige gasten 's nachts niet online, dus dan is het gezellig op fokquote:Op zondag 8 januari 2006 13:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee.![]()
Zoals ik al zei ,zaten mijn vrienden met een campagnehoofd in de cafe's,en bellen om 12 uur is niet te doen.
Lijnen overbezet.
En als ik moet kiezen tussen óf om 12 uur naar mezelf staren óf ik doe de users hier de beste wensen,dan kies ik toch zeker voor het laatste!
Ik zie daar ,in tegenstelling tot de zeikerds,geen zielig eenzaam leventje in hoor.
En dat geld ook voor als ik hele nachten op Fok! ben.![]()
Kijk ,en nu zit ik me wéér te verdedigen.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:20 schreef Aurelianus het volgende:
Tussen de Fok!-sessies door ga ik in een hoekje van mijn kamer huilen zitten krassen zodat het op Fok! lijkt dat ik een sociaal leven heb.
Om 12 uur stond ik in the middle of nowhere op mijn werk mezelf een gelukkig nieuwjaar te wensen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:07 schreef Rhinestone het volgende:
Wat neukt het nou of mensen met oud en nieuw op fok zitten?Ik heb ook de hele avond alleen doorgebracht samen met mijn kratje bier en fles champagne, maar daar had ik ook een goede reden voor.
Beter de hele dag fokken dan de hele dag loos met vrienden zitten te blowen en herrie te lopen schoppen![]()
leg uit, doet me denken aan die reclame, nederland draait doorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
Om 12 uur stond ik in the middle of nowhere op mijn werk mezelf een gelukkig nieuwjaar te wensen.
+3 herkenbaarquote:Op zondag 8 januari 2006 13:20 schreef Aurelianus het volgende:
Tussen de Fok!-sessies door ga ik in een hoekje van mijn kamer huilen zodat het op Fok! lijkt dat ik een sociaal leven heb.
Ik vraag me toch af in wat voor een vorm dat triest is. Ik vind het veel triester dat er hele volkstammen om 0:00 naar buiten gaan om hun zorgtoeslag de lucht in de schieten. Dat terwijl er mensen zijn die niet eens geld hebben om eten te kopen. Over triest gesproken...quote:Op zondag 8 januari 2006 14:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje triest hoor als je op 31dec/1jan. tussen 23:30 en 3:00 op FOK! zat.Ik neem toch aan dat je sociale leven buiten het internet om belangrijker is dan een forum?
Ik vind FOK! ook wel een leuk tijdverdrijf, maar ik zou nooit iets niet gaan doen zodat ik kan posten hier ofzo.
Maar het is natuurlijk allemaal je eigen keuze![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |