Hier had ik nog niet aan gedacht ! Bij deze ik vetrek vanavond wat eerder ivm vroeg op deze ochtend.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:48 schreef Maerycke het volgende:
Misschien moet je voortaan even melden dat je naar bed gaat zodat we allemaal op kunnen houden met posten totdat je weer terug bent....
* Meldtquote:Op zondag 8 januari 2006 09:50 schreef Golf het volgende:
Je zal maar in ploegen werken zeg.
Met een gemiddelde van 84 posts per dagquote:Op zondag 8 januari 2006 12:02 schreef dolle_hond het volgende:
ik post nooit 's nachts
jaquote:Op zondag 8 januari 2006 12:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met een gemiddelde van 84 posts per dag!
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik weer hele nachten door kan posten
En wat let je ? om 's nachts te gaan posten !quote:Op zondag 8 januari 2006 12:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
overdag dus
niet 's nachts.
zelden
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:34 schreef TiMmS het volgende:
[..]
En wat let je ? om 's nachts te gaan posten !
quote:Wat bezielt dit gasten toch, ga bier drinken ofzo of slapen en werken of doe IETS !
ipv one-liners als reactie op een NOG onzinniger openingspost.
ik slaap danquote:Op zondag 8 januari 2006 12:34 schreef TiMmS het volgende:
[..]
En wat let je ? om 's nachts te gaan posten !
Of een kratje heinekenquote:
Is het hier vanavond te doen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Of een kratje heineken![]()
Maar wat een triest topic zeg... Ik ben nou eenmaal een nachtmens... Ga je moeder pesten ofzo, idioot![]()
Tieten, bier en sigaretten.quote:
Welkom!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Gronings_Mopje het volgende:Van die gasten die altijd op Fok zitten.
Ik wordt daar 1 van hehehe
quote:
Jazeker, ik werk bij HP in de beveiliging pc's genoeg!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Thnx
Maar ik moet wel oppassen op mijn werk. Afgelopen week heb ik dat teveel gedaan.![]()
Kun jij ook op je werk op fok?
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jazeker, ik werk bij HP in de beveiliging pc's genoeg!
Tijdens nachtdiensten zit ik 8 uur onafgebroken op Fok! omdat ik verder toch niets anders hoef te doen dan aanwezig zijn.![]()
Maar wees welkom, ik zie dat je zelfs al een avatar en een fotoboek hebt dus je bent een goede newbie!![]()
![]()
In je mail stond trouwens:quote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Herkenbaarheidstopique
Dan heb je inderdaad echt geen leven, als je je aan zoiets stoortquote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef Furious het volgende:
Sneu overigens als je je hier aan stoort.
Ja ik stoor me daar niet aan dan heb ik sochtends bij de koffie weer veel te lezen. Hoewel dit is wel het grootste forum dat ik ken, er is altijd veel te lezen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef Furious het volgende:
Sneu overigens als je je hier aan stoort.
quote:
thxquote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Ablaze het volgende:
[..]
In je mail stond trouwens:
"Dit is een knuffelmail". Het was een plaatje.
Ooh nou ja, ik weet heus wel hoe het moet en het kwam door de snelheid.quote:
Plek (en pc's) zat beste man! Solliciteer!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zit me 's nachts te vervelen en jij overdag.
Laat me![]()
zijn er nog plaatsen vrij daar ikwilookwatzeggen?![]()
Of van die mensen die 's morgens vroeg posten. Ben je net zo verslaafd. En als je op school of op je werk zit, ben je te lam aangezien je tijd over hebt om topics te maken en te lezen.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:41 schreef TiMmS het volgende:
Wat bezielt dit gasten toch, ga bier drinken ofzo of slapen en werken of doe IETS !
ipv one-liners als reactie op een NOG onzinniger openingspost.![]()
Welkomquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Gronings_Mopje het volgende:Van die gasten die altijd op Fok zitten.
Ik wordt daar 1 van hehehe
Die goede oude tijdquote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger altijd
Geweldig was het
En wordt er meer toegelatenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
's nachts kun je makkelijker posten
Nee, juist niet. Overdag posten is voor mensen zonder leven.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef SuperBosch het volgende:
's Nachts posten is voor mensen zonder leven..
True mensen met levens die werken/scholen overdagquote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Overdag posten is voor mensen zonder leven.
Ja daar ook jaquote:
Wat doe jij nu dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 09:41 schreef TiMmS het volgende:
Wat bezielt dit gasten toch, ga bier drinken ofzo of slapen en werken of doe IETS !
jaquote:Op maandag 9 januari 2006 02:02 schreef MouseOver het volgende:
Oneliners zijn wel cool eigenlijk.
Ik haat mensen die het 's nachts over 's morgens hebben. Het is tot een uur of 5/half 6 gewoon nachtquote:Op maandag 9 januari 2006 03:36 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Triest hoor, die mensen die 's nachts posten.. Ik doe 't tenminste in de vroege morgen [afbeelding]
Idem, en zo kom je altijd dezelfde mensen tegen op fok snachts...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar ik 'werk' dus veel 's nachts.
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik haat mensen die het 's nachts over 's morgens hebben. Het is tot een uur of 5/half 6 gewoon nacht
WTF 82 post op een dag, jouw leven houdt echt op zeker als Fok in onderhoud is?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:02 schreef dolle_hond het volgende:
ik post nooit 's nachts
Huilie!quote:Op maandag 9 januari 2006 05:05 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
WTF 82 post op een dag, jouw leven houdt echt op zeker als Fok in onderhoud is?
Wat?? Gaat Fok in onderhoud?!?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:05 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
WTF 82 post op een dag, jouw leven houdt echt op zeker als Fok in onderhoud is?
quote:Op zondag 8 januari 2006 09:41 schreef TiMmS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |