Of van die mensen die 's morgens vroeg posten. Ben je net zo verslaafd. En als je op school of op je werk zit, ben je te lam aangezien je tijd over hebt om topics te maken en te lezen.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:41 schreef TiMmS het volgende:
Wat bezielt dit gasten toch, ga bier drinken ofzo of slapen en werken of doe IETS !
ipv one-liners als reactie op een NOG onzinniger openingspost.![]()
Welkomquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Gronings_Mopje het volgende:Van die gasten die altijd op Fok zitten.
Ik wordt daar 1 van hehehe
Die goede oude tijdquote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger altijd
Geweldig was het
En wordt er meer toegelatenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
's nachts kun je makkelijker posten
Nee, juist niet. Overdag posten is voor mensen zonder leven.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef SuperBosch het volgende:
's Nachts posten is voor mensen zonder leven..
True mensen met levens die werken/scholen overdagquote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Overdag posten is voor mensen zonder leven.
Ja daar ook jaquote:
Wat doe jij nu dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 09:41 schreef TiMmS het volgende:
Wat bezielt dit gasten toch, ga bier drinken ofzo of slapen en werken of doe IETS !
jaquote:Op maandag 9 januari 2006 02:02 schreef MouseOver het volgende:
Oneliners zijn wel cool eigenlijk.
Ik haat mensen die het 's nachts over 's morgens hebben. Het is tot een uur of 5/half 6 gewoon nachtquote:Op maandag 9 januari 2006 03:36 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Triest hoor, die mensen die 's nachts posten.. Ik doe 't tenminste in de vroege morgen [afbeelding]
Idem, en zo kom je altijd dezelfde mensen tegen op fok snachts...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar ik 'werk' dus veel 's nachts.
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik haat mensen die het 's nachts over 's morgens hebben. Het is tot een uur of 5/half 6 gewoon nacht
WTF 82 post op een dag, jouw leven houdt echt op zeker als Fok in onderhoud is?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:02 schreef dolle_hond het volgende:
ik post nooit 's nachts
Huilie!quote:Op maandag 9 januari 2006 05:05 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
WTF 82 post op een dag, jouw leven houdt echt op zeker als Fok in onderhoud is?
Wat?? Gaat Fok in onderhoud?!?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:05 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
WTF 82 post op een dag, jouw leven houdt echt op zeker als Fok in onderhoud is?
quote:Op zondag 8 januari 2006 09:41 schreef TiMmS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |