gewoon hetero worden, daar heb je al die shit nietquote:Op zondag 8 januari 2006 08:06 schreef doctor.starbucks het volgende:
wat zit dat homo wereldje toch vreemd in elkaar !![]()
in het kort:quote:Op zondag 8 januari 2006 08:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je,ik snap geen zak van je verhaal.![]()
Kwam er gisteraaf achter dat hij vreemd ging, doordat ik met de vreemdganger aan de praat kwam.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
waarom erheen ? je wilt nog een laatste keer sex ?quote:Op zondag 8 januari 2006 08:35 schreef doctor.starbucks het volgende:
vandaag ga ik erheen, ens ff praten en dan de confrontatie...
wat is jou probleem ?quote:Op zondag 8 januari 2006 08:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom erheen ? je wilt nog een laatste keer sex ?
Oh zo. Ik heb het nog drie keer overgelezen.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:35 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Kwam er gisteraaf achter dat hij vreemd ging, doordat ik met de vreemdganger aan de praat kwam.
vandaag ga ik erheen, ens ff praten en dan de confrontatie...
quote:Op zondag 8 januari 2006 08:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nog niks. zodra het zover is open ik een topic
Kijk kort maar krachtigquote:Op zondag 8 januari 2006 08:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in het kort:
hij is homo en z'n vriend gaat vreemd
Laat 3 achterwege, en beheers je.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
ga er eigenlijk heen om 1) me spullen te halen 2)afscheid schoonfamilie 3) iets stuk te gooien, nog tips?
Same here...quote:Op zondag 8 januari 2006 08:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
En dat ze ruzie maken over wie de electrische tandenbrostel mag houdenquote:Op zondag 8 januari 2006 10:59 schreef Magistic het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me... zo'n bitchfight met van die gillende nichten
Misschien hier de volgende keer mee beginnen. Ik was al op zoek naar de vriendin van het verhaal, terwijl het maar over vriend dit en vriend dat bleeft gaan.quote:wat zit dat homo wereldje toch vreemd in elkaar !
Bij binnenkomst nog even knuffelenquote:Op zondag 8 januari 2006 10:51 schreef doctor.starbucks het volgende:
bij binnenkomst idg nog wel eventjes knuffelen, want dat ga ik echt missen!
Je hoort dit zovaak (ook bij hetero relaties), maar wie is nu die vreemdganger? Jouw vriend toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 08:06 schreef doctor.starbucks het volgende:
was dus al een tijdje van te voren zo gepland tussen me vriend en de vreemdganger.
Je bent dus toch een vrouw?!quote:iets stuk te gooien, nog tips
Dat was alles....quote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je bent dus toch een vrouw?!
Man, geef ff aan dat je zelf een mannetje bent en op mannetjes valt. Ik begreep ook geen reet van je verhaal. Steeds maar "hij, hij hij" en nergens "zij".
Ben ik echt de enige die daarover zou vallen?quote:Op zondag 8 januari 2006 08:06 schreef doctor.starbucks het volgende:
had een kleine 6week geleden perongeluk een sms gelezen met daarin. " Nog zere tepels... hoe zou dat toch komen (6)". verder niet op ingegaan, ik vertrouwde hem volledig.
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
ik heb gister nog een mda gekregen van hem...... was over op z'nwerk. met videocamerafunctie! jullie mogen dus meegenieten.
ik heb een tijd terug een hangertje vann hem gekregen. die is terug in het doosje met een 'bedanktvoordemooietijden hoopdatjegelukkigwordt...zo rond de kerst denk maar ens aan me, is z'n moeder overleden :>
ga er eigenlijk heen om 1) me spullen te halen 2)afscheid schoonfamilie 3) iets stuk te gooien, nog tips?
misschien was hij ook de bitch in de relatiequote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef 2609 het volgende:
[..]wat kinderachtig je lijkt net een bitch
![]()
wat is de wereld toch klein, ik woon in eindhoven!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:29 schreef doctor.starbucks het volgende:
dat gevoel kreeg ik ook, en dat terwijl ik net door eindhoven rijd. kom op mensen, homo plagen is zo 1998. ik had verwacht dat juist hier iedereen een beetje liberaal is. maar lijk me te vergissen.
dus kap met dissen en stay ontopic !
Nee, Nederland is klein, de wereld niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat is de wereld toch klein, ik woon in eindhoven!
at starbuck, denk je dat die andere gozer er ook nog is?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:39 schreef ClubLidnummer1 het volgende:
[..]
Nee, Nederland is klein, de wereld niet.
Nee inderdaad, een klap op zijn oog kan hij krijgenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:33 schreef 2609 het volgende:
kom op man je gaat toch geen dingen stuk gooien
dat doen alleen echte mannen denkquote:Op zondag 8 januari 2006 13:48 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee inderdaad, een klap op zijn oog kan hij krijgen![]()
Het zijn net konijnenquote:Op zondag 8 januari 2006 08:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in het kort:
hij is homo en z'n vriend gaat vreemd
Ah ok .quote:perongeluk een sms gelezen met daarin. " Nog zere tepels... hoe zou dat toch komen (6)". verder niet op ingegaan, ik vertrouwde hem volledig.
Nee HIJ Man had relatie met MAN 1 en MAN 1 ging weer vreemd met MAN 2quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef RandomReader het volgende:
damn dit is wazig! Kortom: JIJ (vrouw 1) had relatie met MAN 1 en hij ging toen vreemd met MAN 2?
Ah! Geen vrouw in het spel! Ik dacht dat MAN 1 eerst nog niet wist dat hij van mannen hield! Duidelijk! Bedankt!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Nee HIJ Man had relatie met MAN 1 en MAN 1 ging weer vreemd met MAN 2
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:21 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ah! Geen vrouw in het spel! Ik dacht dat MAN 1 eerst nog niet wist dat hij van mannen hield! Duidelijk! Bedankt!!!
Moeilijk he topics lezen !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:21 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ah! Geen vrouw in het spel! Ik dacht dat MAN 1 eerst nog niet wist dat hij van mannen hield! Duidelijk! Bedankt!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |