Beste leden Fok !
gisteravond kwam ik erachter dat mijn vriend vreemd gaat. Na een relatie van meer dan 1,5 jaar gaat het naar alle waarschijnlijkheid vandaag uit
![]()
ff korte schets hoe ik erachter kwam
Om het plat te brengen werd de seks de laatste tijd minder en minder, had een kleine 6week geleden perongeluk een sms gelezen met daarin. " Nog zere tepels... hoe zou dat toch komen (6)". verder niet op ingegaan, ik vertrouwde hem volledig.
Na wat gemsn' end te hebben met een vriend van hem, toevallig ooit ens contact mee gekregen. Puur toeval. Hij opeens, ik ga stappen in Starfish... te Aachen, hij woont in Tilburg ( me vriend in Sittard en ik in Emmen... snap je het nog?). Das dus een kleine 150 km enkele reis. Ik zo van, met wie ga je.. klein wereldje daaro. Toen noemde hij me vriend bij naam... ik voelde het al aan me water en toen er een foto werd doorgestuurd, bleek dat de pasfoto te zijn waar in 1,5 jaar geleden verliefd op ben geworden.
Heb er nog een tijdje over gehad, volgens mij voelde hij al natigheid. Hij zei dat de seks super was en de laatste keer ongeveer drie week geleden.
Ik ben afgelopen weekend thuis gekomen van de wintersport en was dus lekker brak. Normaal zou ik gewoon naar Limburg zijn gegaan, was mijn beurt. Hij is dit weekend hier geweest, maar moest zaterdagmiddag weer terug ivm een etentje van z'n werk. Ik dacht dat het een compleet dinee was, dat zeker tot in de late uurtjes voort zou gaan. Wat bleek, was het een simpel etentje. Van 1900-2000 ofzo. Heb toen maar ens ff gebeld, goh hoe gaat het ...
![]()
net gedaan of ik nergens iets van wist.. Me vriend zei dat ze nog ff op stap gingen, en ik opeens alert.. goh, waarom was ik niet meegegaan.. hij gaf ook toe, had best gekund, maar beide niet aan gedacht ... yeah right.
Wat bleek, dit weekend was dus al een tijdje van te voren zo gepland tussen me vriend en de vreemdganger. Toen ik vroeg aan de vreemdganger, blijf je logeren... hij ging er wel van uit....
![]()
nu dus met de tenen in de as, vannacht niet geslapen. Heb besloten om dr vandaag heen te gaan, als verassing. Z'n zus ge-sms-ed hoelaat ik ongeveer het beste kon komen voor de beste verassing.
nouja, bij deze acte van
![]()
wat zit dat homo wereldje toch vreemd in elkaar !
hoop alleen dat me schoonvader het overleefd, schoonmoeder is bijna 2 jaar overleden. en kampt met een te hoge bloeddruk en een slecht hart.