Of juist meer..quote:
Neem je het krukje.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:50 schreef Pony-Lover het volgende:
maar m'n keukentrap is al stuk
Ervaring leert dat dat slecht voor je paard is.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of juist meer..
Wat mij waarschijnlijker lijkt...
dan zal ik voortaan eerst met de kruimeldiefquote:Op zondag 8 januari 2006 05:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je niet van nattigheid houdt moet je niet douchen inderdaad.
Zei Erodome dat?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ervaring leert dat dat slecht voor je paard is.
Iedereen kan grapjes maken over gehandicapten, vrouwen, ouderen....quote:
Dat doet iedere cabaretierquote:Op zondag 8 januari 2006 11:35 schreef Debs het volgende:
[..]
Iedereen kan grapjes maken over gehandicapten, vrouwen, ouderen....
Ik heb best gevoel voor humor zolang het orgineel is!![]()
dat is pas echt smerigquote:Op zondag 8 januari 2006 16:49 schreef capibar het volgende:
waarom geen pony's?
Dan heb je denk ik een nachtmerrie gehad.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:42 schreef Pony-Lover het volgende:
...als ik slaap. En dan nog wel zwangere paarden. Ik voel me vies als ik 's ochtends wakker wordt.
Wat kan ik hier aan doen?
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een nachtmerrie gehad.
[..]
[..]
moet ik dan ook naar het concentratiekamp?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Wesfrdam het volgende:
enige oplossing: laat je eigen in godsnaam opnemen bij een gekkenhuis
ik vind hem zelf ook heel erg goedquote:Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef LOLBOY het volgende:
supertopic!
*Proest*quote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen... ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Steek eens een salami in je aars, weet je hoe dat paard zich voelt!
Dan is het goedquote:
Intx.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je NIET meer laten nemen door een paard wil nog wel eens helpen...quote:Op zondag 8 januari 2006 05:42 schreef Pony-Lover het volgende:
...als ik slaap. En dan nog wel zwangere paarden. Ik voel me vies als ik 's ochtends wakker wordt.
Gewoon een paard zoeken wat ook op jou valt... Hoef je je ook niet meer schuldig te voelen...quote:Op zondag 8 januari 2006 05:42 schreef Pony-Lover het volgende:
Neuktechnisch, welke standjes enzo bedoel je?quote:Op maandag 13 februari 2006 02:50 schreef Hathor het volgende:
Weet je ook hoe dat paard zwanger is geraakt ?
ja?quote:Op maandag 13 februari 2006 02:54 schreef Pony-Lover het volgende:
kap allemaal eens met Moslim Bashen anders gaat hij dicht hoor![]()
jah het is eigenlijk maar goed dat je gebant bent nuquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef Pony-Lover het volgende:
wat een ranzig goor topic trouwens, dat ik dat heb kunnen verzinnen.
Die beesten doen 'm op de meest onverwachte momenten weer dicht.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:28 schreef sugarnieuws het volgende:
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:42 schreef Pony-Lover het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:28 schreef sugarnieuws het volgende:
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |