Waarom, dat is juist leukquote:Op zondag 8 januari 2006 10:14 schreef migebiggie het volgende:
aahh .. Dit vind ik een beetje zielig voor de mensen hier hoor
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:10 schreef BVO het volgende:
++ charmed_angel: Post enthausiast mee, leuke foto's en nieuwtjes, enz.
Effe eddituuh danquote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Moemoe staat er drie keer in.![]()
Moemoe was er al uit gestemd...
Jij bent de aanvoerdster.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef sbientje het volgende:
tomalsof ik de enige anti marescha persoon ben hier
lulletje!
Zieltjeswinnerquote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent de aanvoerdster..
Maar ik vind je verder wel lievvvv hoor..
Jij..Jij...Jij...Jij!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
CDP - 5 Sorry niet omdat ik je niet aardig vind, maar omdat je me niet mee neemt naar de repetities
En terechtquote:Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef Sneeze het volgende:
Dizer -5 (Zodat je altijd zal weten wie ik ben...)
Ach.. morgen plus ik jequote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Ik sta trouwens geheel open voor stemafspraken en complotten.
Nou... kijk eens naar mijn puntenstemming en zo...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Ik sta trouwens geheel open voor stemafspraken en complotten.
Whahaha geweldigquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Yeahinho het volgende:
----- charmed_angel, omdat ie mijn icoontje lelijk vindt.
Thxquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef Andiyan het volgende:
charmed_angel +2, Mede-Christonfan en fotopostster **
tuurlijk welquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
Je kunt toch nog wel stemmen als je eruit ligt?
Of niet?
Lijkt me wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
Je kunt toch nog wel stemmen als je eruit ligt?
Of niet?
Ik heb het veel te lang uitblijvende antwoord maar gewoon niet afgewachtquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
Oh sorry Sneeze. Wist niet dat je zo fanatiek bezig was in dit topic
.
Kan ik m'n stem nog terugdraaien?!
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:40 schreef Zhenar het volgende:
LeBeau 17
Zhenar 17
shiNinG_staR 17
Ayaxola 17
superhero87 17
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:44 schreef Ayaxola het volgende:
Ayaxola 17
LeBeau 17
Zhenar 17
superhero87 17
Tuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]Subtiele herschikking van de volgorde op de gedeelde 3e plaats
![]()
![]()
Kwam ik daar toch goed weg.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef LeBeau het volgende:
amaranta -2, omdat jouw naam bovenaan staat als je op alfabetische volgorde de usernames in het tournament afgaat. Jammer!
Ja, je hebt geluk dat ik even het alfabet afging in m'n hoofd, anders was je punten kwijtgeraakt.quote:
Tsk.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:58 schreef Andiyan het volgende:
Insomaniac +2, omdat de bedenker van dit topic niet langer zo laag mag staan. En ik mag m haar wel.
Ik ook!quote:
En ze heeft op mij gestemdquote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is iedereen zo tegen Sneeze? Ik heb haar nog zo gespaard.
Om verliefd op te worden hè, die jongenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef Sneeze het volgende:
Wat zijn jullie lief trouwens! Vooral yeahinho.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Om verliefd op te worden hè, die jongen![]()
Waarom morgen pas?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef BVO het volgende:
Arme Sneeze.
Morgen iedereen ++ geven aan Sneeze!!!!
Ik vind dat het gewoon niet telt!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
Het gaat hier om hoe hij in IDO is hoor![]()
En je moet de stand ook aanpassen en posten.
dus als ik er dalijk uit ben, dan mag ik jou geen 2 punten meer geven?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef BVO het volgende:Als je er niet tussen staat zou je ook niet mogen stemmen
.
Ja, dat wel, maar ik bedoelde de 68-personen-beginlijstquote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus als ik er dalijk uit ben, dan mag ik jou geen 2 punten meer geven?![]()
Mooie woordenquote:zijn liefde voor Hind is beangstigend zorgwekkend hilarisch aandoenlijk.
ja klopt helemaal! hihi en een spijt wat ik nu achteraf heb......quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Cee het volgende:
charmed_angel -2 omdat ik me vaag weet te herinneren dat ze vorig jaar een Alice-icon had, en dat kan dus niet he.
ow jah dat is waar..... ik ben ook voor de 68 personen-beginlijst die mogen stemmenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik bedoelde de 68-personen-beginlijst.
Nu kan je dus half FOK! optrommelen om te stemmen bijvoorbeeld.
[..]
Mooie woorden.
huh?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Cee het volgende:
Indien ik het fout heb: mijn excuses, in dat geval is de reden dat je je leuke Idols foto's loeigroot tag't.
des te langer duurt het... is toch beter zo??? W zijn nog maar net bezigquote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij kunnen we toch beter het aantal personen waarop je mag stemmen omhoog schroeven. Doe gewoon 3 personen - en 2 + of 3 - en 1 +. Ofzo. Het gaat zo tergend traag nu!![]()
CHARMED_ANGEL staat er altijd heel groot en heel vaak opquote:
Taggen = engelse term, betekent je naam op een foto zetten zodat niemand ze voor eigen doeleinden kan gebruiken/afdrukken etc.quote:
oooooooooooow dat... tjah jattuh hequote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
CHARMED_ANGEL staat er altijd heel groot en heel vaak op.
jah ik snap.....quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Taggen = engelse term, betekent je naam op een foto zetten zodat niemand ze voor eigen doeleinden kan gebruiken/afdrukken etc.![]()
(Da's je goed recht natuurlijk)
Vlinders in m'n buikquote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Om verliefd op te worden hè, die jongen![]()
Nu had ik eigenlijk ook wel verwacht dat hij de pluspunten zou krijgenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Vlinders in m'n buik.
*tromroffel*
+2: DizerOmdat hij speciaal is.
-2 Torio: Omdat hij geen Vaduz, Yeahinho, BVO, Ayaxola, Dizer, Zhenar of Andiyan is. En ook uit wraak.
-2 Tom_Tom-: Zie Torio.
Anders ik welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu had ik eigenlijk ook wel verwacht dat hij de pluspunten zou krijgen![]()
Hij was eerst.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. morgen plus ik jeen doe jij dat ook of zo
mag ik er dan 2 punten bijquote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
Het gaat hier om hoe hij in IDO is hoor![]()
Ik daarna! Voordat ik ga slapen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga stemmen!
Schiet dan ook opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO IK WAS EERDER!
schiet op danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO IK WAS EERDER!
nou het moet niet lang duren..... anders doe ik het gewoon morgen :-)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Nu wordt het hier een rommeltje zeker?!![]()
![]()
![]()
.
Je staat nog redelijk goed!quote:
ja genoeg stress voor vandaagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zal jullie gerust stellen: mijn stemmen volgen pas in de loop van de dag.
Ik zeg: minpunten!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Inderdaad --Globe--.
Wat doe je ertegen?![]()
Ik hou hem maar aan zn nieuwe beloftequote:Ik kom je redden als je slecht staat, want zo red je t toch wel
Zeg , ik wil ook wel een anti BVO maffia opzetten die je binnen een dag eruit gooien?quote:
Denk je dat dat zou lukken?!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg , ik wil ook wel een anti BVO maffia opzetten die je binnen een dag eruit gooien?
met 13 mensen heb k je er zo uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk je dat dat zou lukken?!.
Genade!.
nee naar mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Juist! En de pluspunten naar mij.
en nu ga ik écht naar bed.
13 mensen is wel veel hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
met 13 mensen heb k je er zo uit
je moet niet zoveel belovenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
met 13 mensen heb k je er zo uit
Vuile puntenslet, die CDP.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
-- CDP : je had mij vanmiddag via de mail beloofd om mij 2 +punten te geven !
quote:++ BVO :Omdat het toch soms een schatje is
![]()
Zeg nog ff he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
-- CDP : je had mij vanmiddag via de mail beloofd om mij 2 +punten te geven !
jij! we hadden aan elkaar beloofd....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg nog ff he?
Wie zorgde zaterdag voor dat kaartje van Yurena?
En wie zei dat ik jou gelijk VANDAAG 2 punten gaf?![]()
Pff.. Nou heroverweeg ik mn punten van morgen hoor..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij! we hadden aan elkaar beloofd....
Insgelijksquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pff.. Nou heroverweeg ik mn punten van morgen hoor..
BVO krijgt morgen sowieso minpuntjes![]()
Dit kon ik zien aankomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef Andiyan het volgende:
WithMe -2, omdat hij/zij de genadeklap gaf.![]()
Mijn excuses, nu is alles compleetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:44 schreef BB_Koning het volgende:
BVO 23
shiNinG_staR 19
Insomaniac 19
Zhenar 19
Andiyan 19
LeBeau 17
PeRi 17
superhero87 17
Tom_Tom- 17
Woelli 17
Yeahinho 17
Cee 17
Ayaxola 15
Promiss 15
youvehadyourfun 15
alwaysthebest 15
flugeltje 15
Christine 15
sinterklaaskapoentje 15
--Globe-- 15
babette21 15
Renesite 15
Falco 15
Brighteyes 15
-Vaduz- 15
Svensational 14
Sweetsixteen16 13
Godlike02 13
TheVulture 13
-Hans 13
BliksemSchigt 13
amaranta 13
freeler 13
tonks 13
WithMe 13
charmed_angel 12
Dizer 12
sbientje 12
Ztar 12
CrazyDutchPunk 13
dolle_hond 11
TimmyAsd 11
Omega 10
Liene 10
Floepsje 10
Messenga 10
mydarling 10
mark_03 10
Ivatje 8
Riparius 8
Fir3fly 8
tong80 7
Tania18 6
Tasje 6
Sneeze 3
Torio 4
Hij heeft foto's gemaakt met een zekere Idols-kandidaat en die gaat hij me laten zien![]()
en dan ik..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:54 schreef Torio het volgende:
zodra petre86 klaar is, ga ik stemmen
en morgenochtend ga ik nog wat meer promotie doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Andiyan het volgende:
BVO, CDP heeft het hele Homotopic tegen je opgezet!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg , ik wil ook wel een anti BVO maffia opzetten die je binnen een dag eruit gooien?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Andiyan het volgende:
BVO, CDP heeft het hele Homotopic tegen je opgezet!
Daarom mogen mensen van buiten het topic dus niet meedoenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:53 schreef Svensational het volgende:
CPD, loop dit spel niet zo te verneuken joh.
Liever aan de hand van hun stemmen de score aanpassen, anders moeten een paar van ons nog een keer en dan wordt het zo een zootje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:23 schreef BVO het volgende:
Oftewel, stand resetten tot die valse nichtenbende het topic binnenkwam.
Tweedequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:31 schreef LeBeau het volgende:
Sneeze +2 (eerste IDO survival comeback.)
Ach, die halen we er morgen gewoon weer af, toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:32 schreef BVO het volgende:
Ja, maar ik heb een par punten gehad vanwege die Kwalberts, die ik anders ook weer niet gehad zou hebben he.
BVO 29quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:31 schreef LeBeau het volgende:
CDP -12
BVO +12
Tomtom +4
Sneeze +3 (eerste IDO survival comeback.)
Insomniac +2
Tania +2
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef BVO het volgende:
Maareh.... je kan dus alleen stemmen als je in de beginlijst staat?!.
Anders kan ik ook wel half SHO vragen, of een leger klonen aanmaken. Maar dan kunnen we er net zo goed mee stoppen, dan is het hele idee eraf
.
Ik denk ook niet dat het lang zal duren. Als mensen iemand met weinig punten zien dan gaan ze gelijk voor hun strot.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef Sneeze het volgende:
Ik blijf maar comebacken...![]()
Vrees toch dat ik het niet lang meer ga redden... maar ik zal nog wel op anderen stemmen hoor!
staat dat in de regels?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef BVO het volgende:
Maareh.... je kan dus alleen stemmen als je in de beginlijst staat?!.
Neen, maar dat gaat een modje er vast z.s.m. bijzettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:21 schreef petre86 het volgende:
[ Maareh.... je kan dus alleen stemmen als je in de beginlijst staat?! ]
staat dat in de regels?
gaandeweg het spelletje de regels aanpassen omdat een favo speler drijgt te verliezen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neen, maar dat gaat een modje er vast z.s.m. bijzetten.
Oprotten met die valsspelende en spelverneukende homoclan![]()
.
Massaal gehoor geven aan de oproep van iemand om specifieke personen plus- en minpunten te geven is ook erg objectief natuurlijk.quote:
als dat volgens de regels gebeurd, zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Massaal gehoor geven aan de oproep van iemand om specifieke personen plus- en minpunten te geven is ook erg objectief natuurlijk.
dat heet campagne voerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij zijn de regels nooit aangepast 'omdat een favo speler dreigde te verliezen' hoor.
Ik ben overigens ook tegen die rare regelaanpassingen. Maar dat heeft weinig te maken met het zieltjes winnen, door users die normaal nooit in IDO komen naar dit topic te loodsen en te laten stemmen vóór jezelf, en tégen je concurrent
.
Joh, of je bemoeit je ff met een spel waar je niet aan meedoetquote:
ach, maakt mij ook niks eigelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, of je bemoeit je ff met een spel waar je niet aan meedoet.
Bij de BB-versie ging het idem dito.
Van mij part haal je mij direct uit de lijst, das het punt niet, maar dan is het hele idee achter het spel weg. En CDP op 1 is al genoeg reden natuurlijk.
Als je dan mensen -- geeft met reden "dat moest van CDP", ga je natuurlijk al heel erg tegen die regel inquote:Oh en needless to say dat de beargumentatie wel iets te maken moet hebben met Idols of dit forum he. . Have fun!
je hebt het niet tegen mij toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef BVO het volgende:
In de OP staat al:
[..]
Als je dan mensen -- geeft met reden "dat moest van CDP", ga je natuurlijk al heel erg tegen die regel in.
quote:
Ja is idd wel jammer, maar wat nog belangrijker is...Sneeze is persoonlijk door mij eruit gestemd, wat doet ze nu weer terug? Als je eruit bent, ben je toch eruit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef BVO het volgende:
[..]Was tegen petre86
.
Mensen die niet in de lijst staan, maar wel in IDO posten en hun stemmen daarop baseren, kunnen natuurlijk wél gewoon stemmen, maar heel FOK! optrommelen om hier punten te scoren verpest het spel. Maar goed, ik ga er niet over, ik zeg alleen even wat ik denk
.
Sneeze had ook minpunten gekregen van één van de door CDP opgetrommelde stemmers, dus als hun stemmen voor CDP en tegen BVO ongedaan worden gemaakt geldt dat ook voor Sneeze.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Torio het volgende:
[..]
Ja is idd wel jammer, maar wat nog belangrijker is...Sneeze is persoonlijk door mij eruit gestemd, wat doet ze nu weer terug? Als je eruit bent, ben je toch eruit?![]()
De punten van de troepen van CDP werden teruggedraaid, dus kreeg Sneeze 4 punten terugquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Torio het volgende:
[..]
Ja is idd wel jammer, maar wat nog belangrijker is...Sneeze is persoonlijk door mij eruit gestemd, wat doet ze nu weer terug? Als je eruit bent, ben je toch eruit?![]()
Ah zo, thxquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef BVO het volgende:
[..]
De punten van de troepen van CDP werden teruggedraaid, dus kreeg Sneeze 4 punten terug.
Bedoel je dat je gaat stemmen of is het leuk dat er op je gestemd kan wordenquote:
Nee, ik bedoel ik sta in de lijstquote:
Sorry, zoals je ziet ben je al te laat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, dan moet ik morgen iets met je goedmaken Fir3fly.
Ja, het schiet echt voor geen meter op zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef Andiyan het volgende:
.
Dr staan nog zoveel mensjes in die ik nog nooit gezien heb.
![]()
Je moet één persoon 2 pluspunten geven en twee personen 2 minpunten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef superhero87 het volgende:
-5 Cee: Wie?
-5 Yeahinho: Ho,Ho, Ho dit hoort niet zo!
+2 Sbientje: Verdient het om hoger op de lijst te komen staan!
+2 Charmed Angel: Hoezo zo laag:)
Dat blijkt wel! Je kan 1 keer 2 pluspunten geven, en twee keer twee minpunten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef superhero87 het volgende:
Dat ik dit topic nog niet eerder heb gezien![]()
-5 Yeahinho: Ho,Ho, Ho dit hoort niet zo!
+2 Sbientje: Verdient het om hoger op de lijst te komen staan!
+2 Charmed Angel: Hoezo zo laag:)
Au, middelbare school herinneringen komen weer boven drijven nu. En, dude, lees de regels eerst! Meteen 5 punten eraf knallen, hoe durf je.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef superhero87 het volgende:
Blijf je van mijn punten af dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Au, middelbare school herinneringen komen weer boven drijven nu. En, dude, lees de regels eerst! Meteen 5 punten eraf knallen, hoe durf je.![]()
Mag ik nu m'n punten terug?![]()
--heb m'n post ge-edit en ik ga straks of morgen wel weer een nieuw rijtje maken.
Ik onthoud je voor morgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Cee het volgende:
Door 't oog van de naald, mark_03...door 't oog van de naald.![]()
aangepastquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
Niet helemaal goed gegaan met de bolds!
Fixedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:19 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:19 schreef --Globe-- het volgende:
ik ga na the Vulture
quote:
Jaquote:
Weet ik veel dat je zo goedgelovig bentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef Yeahinho het volgende:
-2 Svensational, omdat ie me vandaag elders foute informatie doorspeelde.
Anti-outcrowd is dat, heeft niks te maken met het feit dat ze homo zijnquote:
LeBeau en Zhenar staan nog netjes bovenin hoorquote:
Jij leest dit topic nooit terug als je een paar uur niet online bent geweest?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, wat was er nou precies aan de hand? Met CDP?
Ik heb het een beetje gemist, ben ook niet anti-homo dus zal zo lang ik het weet ook geen minpunten geven natuurlijk.
Maar ben nu wel benieuwd![]()
Hij had het hele homotopic opgetrommeld om mij -2 te doen en hem +2quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, wat was er nou precies aan de hand? Met CDP?
Ik heb het een beetje gemist, ben ook niet anti-homo dus zal zo lang ik het weet ook geen minpunten geven natuurlijk.
Maar ben nu wel benieuwd![]()
Goeie samenvatting jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had het hele homotopic opgetrommeld om mij -2 te doen en hem +2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |