Hoi, heb jij ook zo'n leuke avond?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef tonks het volgende:
Yes falco is hier nog niet geweest!
Bier en muziek en dan durven te beweren dat je een kutavond hebt. Hypocriet.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef Rhinestone het volgende:
Wat ken mij het verrotten Crizje? Ik heb bier en muziek, neuk spelling en grammer en al die shit![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef Rhinestone het volgende:
Volgende week ga ik gewoon weer met me vrienden de kroeg in, sjongejongen... Dat moest ik ff kwijt ...sorry
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavondquote:Op zondag 8 januari 2006 00:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bier en muziek en dan durven te beweren dat je een kutavond hebt. Hypocriet. [afbeelding]
Hypocriet en geen leven. Is het geen tijd om naar R&P te verkassen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavond![]()
Entja, die muziek... Ik heb nu gewoon geen zin in snoeiharde metal, metalcore en hxc, dus moet het doen met de paar pop en triphop albums op me pc![]()
Maar ik ga zo frikandel eten, en dás pas hypocriet daar ik anders altijd alleen biologisch eet![]()
Zou jij je mokkel niet aan je lantaarnpaal rijgen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde heeft anders ook een saaie kutavond!
Wijf is al naar bed, Radio bendeleider staat op shuffle en m'n bier is op![]()
Sinds je weer internet hebt bedoel je.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Rhinestone het volgende:
Wheh, nee, want ik heb wel een leven, vanavond alleen niet![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zou jij je mokkel niet aan je lantaarnpaal rijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |