Hoi, heb jij ook zo'n leuke avond?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef tonks het volgende:
Yes falco is hier nog niet geweest!
Bier en muziek en dan durven te beweren dat je een kutavond hebt. Hypocriet.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef Rhinestone het volgende:
Wat ken mij het verrotten Crizje? Ik heb bier en muziek, neuk spelling en grammer en al die shit![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef Rhinestone het volgende:
Volgende week ga ik gewoon weer met me vrienden de kroeg in, sjongejongen... Dat moest ik ff kwijt ...sorry
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavondquote:Op zondag 8 januari 2006 00:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bier en muziek en dan durven te beweren dat je een kutavond hebt. Hypocriet. [afbeelding]
Hypocriet en geen leven. Is het geen tijd om naar R&P te verkassen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavond![]()
Entja, die muziek... Ik heb nu gewoon geen zin in snoeiharde metal, metalcore en hxc, dus moet het doen met de paar pop en triphop albums op me pc![]()
Maar ik ga zo frikandel eten, en dás pas hypocriet daar ik anders altijd alleen biologisch eet![]()
Zou jij je mokkel niet aan je lantaarnpaal rijgen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde heeft anders ook een saaie kutavond!
Wijf is al naar bed, Radio bendeleider staat op shuffle en m'n bier is op![]()
Sinds je weer internet hebt bedoel je.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Rhinestone het volgende:
Wheh, nee, want ik heb wel een leven, vanavond alleen niet![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zou jij je mokkel niet aan je lantaarnpaal rijgen?
Hoofdpijn zeker?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Maar ze was zo moe, bla, bla, bla![]()
We kunnen ook samen bier drinken 14.gifquote:Op zondag 8 januari 2006 00:51 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je mag hier een half kratje heineken voor niets komen afhalen![]()
En dan een foute inschatting maken en de TS aan je lans rijgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We kunnen ook samen bier drinken 14.gif
Da's nog beterquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We kunnen ook samen bier drinken 14.gif
Whehe, ik heb een uur geleden toch al toegegeven zo afentoe best wel biseksuele gedachten te hebben, dus wie weet kan dat nog wel eens een leuk avondje wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
En dan een foute inschatting maken en de TS aan je lans rijgen.
Ga dan naar het Anne Frankplantsoen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een uur geleden toch al toegegeven zo afentoe best wel biseksuele gedachten te hebben, dus wie weet kan dat nog wel eens een leuk avondje worden![]()
Ongesteld, en heeft hard gewerktquote:
Pijnlijke tepels, vermoeide rug, kramp.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ongesteld, en heeft hard gewerkt![]()
Nee, ik gelukkig niet![]()
Je blijft uit m'n poepert vrindquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een uur geleden toch al toegegeven zo afentoe best wel biseksuele gedachten te hebben, dus wie weet kan dat nog wel eens een leuk avondje worden![]()
Hoi, A/S/L?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je blijft uit m'n poepert vrind![]()
En geen doktertje met Biogarde's piemOl![]()
Heb ze al een aantal keer ingeruild, maar ze hebben het allemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Pijnlijke tepels, vermoeide rug, kramp.
Ik zou haar inruilen voor een nieuwe model.
Hoi, A/S/L?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb ze al een aantal keer ingeruild, maar ze hebben het allemaal![]()
Luister dan wat Slayerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavond![]()
Entja, die muziek... Ik heb nu gewoon geen zin in snoeiharde metal, metalcore en hxc, dus moet het doen met de paar pop en triphop albums op me pc![]()
Maar ik ga zo frikandel eten, en dás pas hypocriet daar ik anders altijd alleen biologisch eet![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef TheSeeker_NL het volgende:
pfff, nou ik kom net van werk, gaar en geen plannen voor vanavond. Belt er een maat op, leuk komt even langs, ligt ie nu op mn bed te maffen en ik zit op Fok!![]()
Ik heb vandaag al te veel Slayer gehoord ookquote:
Bitchslappen die handel.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Nee jongens, ze heeft er geen zin in![]()
Dacht, laat ik hem eens in d'r giechel hangen, en afwachten![]()
Kreeg als reactie, nouhou, niet doen, ik wil slapen joh![]()
Dan toch maar naar de TS?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Nee jongens, ze heeft er geen zin in![]()
Dacht, laat ik hem eens in d'r giechel hangen, en afwachten![]()
Kreeg als reactie, nouhou, niet doen, ik wil slapen joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |