Hoi, heb jij ook zo'n leuke avond?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef tonks het volgende:
Yes falco is hier nog niet geweest!
Bier en muziek en dan durven te beweren dat je een kutavond hebt. Hypocriet.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef Rhinestone het volgende:
Wat ken mij het verrotten Crizje? Ik heb bier en muziek, neuk spelling en grammer en al die shit![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef Rhinestone het volgende:
Volgende week ga ik gewoon weer met me vrienden de kroeg in, sjongejongen... Dat moest ik ff kwijt ...sorry
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavondquote:Op zondag 8 januari 2006 00:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bier en muziek en dan durven te beweren dat je een kutavond hebt. Hypocriet. [afbeelding]
Hypocriet en geen leven. Is het geen tijd om naar R&P te verkassen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavond![]()
Entja, die muziek... Ik heb nu gewoon geen zin in snoeiharde metal, metalcore en hxc, dus moet het doen met de paar pop en triphop albums op me pc![]()
Maar ik ga zo frikandel eten, en dás pas hypocriet daar ik anders altijd alleen biologisch eet![]()
Zou jij je mokkel niet aan je lantaarnpaal rijgen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde heeft anders ook een saaie kutavond!
Wijf is al naar bed, Radio bendeleider staat op shuffle en m'n bier is op![]()
Sinds je weer internet hebt bedoel je.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Rhinestone het volgende:
Wheh, nee, want ik heb wel een leven, vanavond alleen niet![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zou jij je mokkel niet aan je lantaarnpaal rijgen?
Hoofdpijn zeker?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Maar ze was zo moe, bla, bla, bla![]()
We kunnen ook samen bier drinken 14.gifquote:Op zondag 8 januari 2006 00:51 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je mag hier een half kratje heineken voor niets komen afhalen![]()
En dan een foute inschatting maken en de TS aan je lans rijgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We kunnen ook samen bier drinken 14.gif
Da's nog beterquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We kunnen ook samen bier drinken 14.gif
Whehe, ik heb een uur geleden toch al toegegeven zo afentoe best wel biseksuele gedachten te hebben, dus wie weet kan dat nog wel eens een leuk avondje wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
En dan een foute inschatting maken en de TS aan je lans rijgen.
Ga dan naar het Anne Frankplantsoen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een uur geleden toch al toegegeven zo afentoe best wel biseksuele gedachten te hebben, dus wie weet kan dat nog wel eens een leuk avondje worden![]()
Ongesteld, en heeft hard gewerktquote:
Pijnlijke tepels, vermoeide rug, kramp.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ongesteld, en heeft hard gewerkt![]()
Nee, ik gelukkig niet![]()
Je blijft uit m'n poepert vrindquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een uur geleden toch al toegegeven zo afentoe best wel biseksuele gedachten te hebben, dus wie weet kan dat nog wel eens een leuk avondje worden![]()
Hoi, A/S/L?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je blijft uit m'n poepert vrind![]()
En geen doktertje met Biogarde's piemOl![]()
Heb ze al een aantal keer ingeruild, maar ze hebben het allemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Pijnlijke tepels, vermoeide rug, kramp.
Ik zou haar inruilen voor een nieuwe model.
Hoi, A/S/L?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb ze al een aantal keer ingeruild, maar ze hebben het allemaal![]()
Luister dan wat Slayerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavond![]()
Entja, die muziek... Ik heb nu gewoon geen zin in snoeiharde metal, metalcore en hxc, dus moet het doen met de paar pop en triphop albums op me pc![]()
Maar ik ga zo frikandel eten, en dás pas hypocriet daar ik anders altijd alleen biologisch eet![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef TheSeeker_NL het volgende:
pfff, nou ik kom net van werk, gaar en geen plannen voor vanavond. Belt er een maat op, leuk komt even langs, ligt ie nu op mn bed te maffen en ik zit op Fok!![]()
Ik heb vandaag al te veel Slayer gehoord ookquote:
Bitchslappen die handel.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Nee jongens, ze heeft er geen zin in![]()
Dacht, laat ik hem eens in d'r giechel hangen, en afwachten![]()
Kreeg als reactie, nouhou, niet doen, ik wil slapen joh![]()
Dan toch maar naar de TS?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Nee jongens, ze heeft er geen zin in![]()
Dacht, laat ik hem eens in d'r giechel hangen, en afwachten![]()
Kreeg als reactie, nouhou, niet doen, ik wil slapen joh![]()
ff zwaffelenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bitchslappen die handel.
Wie niet luisteren wilt moet maar voelen.
Godzijdank is heel de emancipatie aan mij voorbij gegaan.
Ik ben je beste vriendquote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef Rhinestone het volgende:
[..]Hoe herkenbaar ook, bed van me beste vriend ligt best wel lekker (dit staat overigens los van me bekentenis van zojusit
Breek me de bek niet losquote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
Heineken.
Lonsdale.
Wááát heb jij een kùt avond zeg...
quote:
Volgende week ligt Myrte d'r weer in.quote:
Beter kom ik dan ff langs om naast Myrte te liggenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Crizje het volgende:
[..]
Volgende week ligt Myrte d'r weer in.
Vitessequote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef Rhinestone het volgende:
OK, dan gaan we dat ff op msn dealen, want ik moet natuurlijk zondag wel naar Vitesse heh![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef Rhinestone het volgende:
geen lekkere wijven op msn,
Ej Biogarde, ik vroeg je pasgeleden in ander topic of je wist wie dat was op je avatar, ik heb inmiddels alsnog gevonden wie het isquote:
Daarom ben je tegenwoordig PSV'er?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:20 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd, dus ik ga er verder nieteens meer op in![]()
Criz jongen, de dag dat jij begrijpt dat voetbal meer is dan alleen achter een balletje aan rennen zal ik jou uitleggen waarom ik ook van PSV hou.quote:
Weet je dat zeker, want anders komt er gauw een andere avatarquote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ej Biogarde, ik vroeg je pasgeleden in ander topic of je wist wie dat was op je avatar, ik heb inmiddels alsnog gevonden wie het is![]()
http://www.bbc.co.uk/comedy/coupling/cast/kate_isitt.shtml
Zeeeeeer verkapte TVP.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Iemand nog een site met tieten/webcamfilmpjes die ik nog niet ken![]()
Free uiteraard![]()
Zie mijn sigquote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Free uiteraard![]()
TETTEN!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Free uiteraard![]()
Ik begrijp clubliefde heel goedquote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Criz jongen, de dag dat jij begrijpt dat voetbal meer is dan alleen achter een balletje aan rennen zal ik jou uitleggen waarom ik ook van PSV hou.
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef -Guppie- het volgende:
zitten hier alleen mannen ofzo
Daar heb ik stiekum weleens op gekliktquote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie mijn sigGeen filmpjes, maar wel veel plaatjes
Nu jij gereageerd hebt niet meerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef -Guppie- het volgende:
Vind je dat erg?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef -Guppie- het volgende:
Hallo, ik ben ook al een tijdje aanwezig hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu jij gereageerd hebt niet meer![]()
Club liefde voor Vitesse omdat ik al sinds me 10e naar Vitesse ga daar ze natuurlijk uit ernum komen (no shit), en PSV is gewoon práchtig voetbal, daar moet je gewoon van houdenquote:
Ik vergeef je in ruil voor een kusjequote:
Heb je webcam?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef -Guppie- het volgende:
Dan is het goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Club liefde voor Vitesse omdat ik al sinds me 10e naar Vitesse ga daar ze natuurlijk uit ernum komen (no shit), en PSV is gewoon práchtig voetbal, daar moet je gewoon van houden![]()
TerugVindPost.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Crizje het volgende:
-x666rhinestoneHxC_x // If I can shoot rabbits, then I can shoot fascists // In Istanbul! zegt:
wat betekend tvp?
Krijg een ziektequote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Crizje het volgende:
-x666rhinestoneHxC_x // If I can shoot rabbits, then I can shoot fascists // In Istanbul! zegt:
wat betekend tvp?
Ik dacht werkelijk dan je een kerel wasquote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hallo, ik ben ook al een tijdje aanwezig hoor.
Ik heb ook tieten.
Dude, die is al een jaar ofzo hetzelfde, mag ik?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef Poncho het volgende:
Die MSN naam ook.
Ik heb ze niet gepost, maar ze zitten er toch echt.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk dan je een kerel wasMaargoed, ik kijk dan ook niet in ieder zijn profiel
Heb jij al eens foto's van jezelf gepostquote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hallo, ik ben ook al een tijdje aanwezig hoor.
Ik heb ook tieten.
Bah, mannen.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb jij al eens foto's van jezelf gepost![]()
Zo niet, doen..
Wij wachten![]()
Dat lieg je!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk dan je een kerel wasMaargoed, ik kijk dan ook niet in ieder zijn/haar profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |