Hoi, heb jij ook zo'n leuke avond?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef tonks het volgende:
Yes falco is hier nog niet geweest!
Bier en muziek en dan durven te beweren dat je een kutavond hebt. Hypocriet.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef Rhinestone het volgende:
Wat ken mij het verrotten Crizje? Ik heb bier en muziek, neuk spelling en grammer en al die shit![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef Rhinestone het volgende:
Volgende week ga ik gewoon weer met me vrienden de kroeg in, sjongejongen... Dat moest ik ff kwijt ...sorry
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavondquote:Op zondag 8 januari 2006 00:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bier en muziek en dan durven te beweren dat je een kutavond hebt. Hypocriet. [afbeelding]
Hypocriet en geen leven. Is het geen tijd om naar R&P te verkassen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavond![]()
Entja, die muziek... Ik heb nu gewoon geen zin in snoeiharde metal, metalcore en hxc, dus moet het doen met de paar pop en triphop albums op me pc![]()
Maar ik ga zo frikandel eten, en dás pas hypocriet daar ik anders altijd alleen biologisch eet![]()
Zou jij je mokkel niet aan je lantaarnpaal rijgen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Biogarde het volgende:
* Biogarde heeft anders ook een saaie kutavond!
Wijf is al naar bed, Radio bendeleider staat op shuffle en m'n bier is op![]()
Sinds je weer internet hebt bedoel je.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Rhinestone het volgende:
Wheh, nee, want ik heb wel een leven, vanavond alleen niet![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zou jij je mokkel niet aan je lantaarnpaal rijgen?
Hoofdpijn zeker?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Maar ze was zo moe, bla, bla, bla![]()
We kunnen ook samen bier drinken 14.gifquote:Op zondag 8 januari 2006 00:51 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je mag hier een half kratje heineken voor niets komen afhalen![]()
En dan een foute inschatting maken en de TS aan je lans rijgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We kunnen ook samen bier drinken 14.gif
Da's nog beterquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We kunnen ook samen bier drinken 14.gif
Whehe, ik heb een uur geleden toch al toegegeven zo afentoe best wel biseksuele gedachten te hebben, dus wie weet kan dat nog wel eens een leuk avondje wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
En dan een foute inschatting maken en de TS aan je lans rijgen.
Ga dan naar het Anne Frankplantsoen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een uur geleden toch al toegegeven zo afentoe best wel biseksuele gedachten te hebben, dus wie weet kan dat nog wel eens een leuk avondje worden![]()
Ongesteld, en heeft hard gewerktquote:
Pijnlijke tepels, vermoeide rug, kramp.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ongesteld, en heeft hard gewerkt![]()
Nee, ik gelukkig niet![]()
Je blijft uit m'n poepert vrindquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een uur geleden toch al toegegeven zo afentoe best wel biseksuele gedachten te hebben, dus wie weet kan dat nog wel eens een leuk avondje worden![]()
Hoi, A/S/L?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je blijft uit m'n poepert vrind![]()
En geen doktertje met Biogarde's piemOl![]()
Heb ze al een aantal keer ingeruild, maar ze hebben het allemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Pijnlijke tepels, vermoeide rug, kramp.
Ik zou haar inruilen voor een nieuwe model.
Hoi, A/S/L?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb ze al een aantal keer ingeruild, maar ze hebben het allemaal![]()
Luister dan wat Slayerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik weet ik weet, maar het is wel heineken heh, ik heb alle grolsch en jaeger al opgezopen vanavond![]()
Entja, die muziek... Ik heb nu gewoon geen zin in snoeiharde metal, metalcore en hxc, dus moet het doen met de paar pop en triphop albums op me pc![]()
Maar ik ga zo frikandel eten, en dás pas hypocriet daar ik anders altijd alleen biologisch eet![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef TheSeeker_NL het volgende:
pfff, nou ik kom net van werk, gaar en geen plannen voor vanavond. Belt er een maat op, leuk komt even langs, ligt ie nu op mn bed te maffen en ik zit op Fok!![]()
Ik heb vandaag al te veel Slayer gehoord ookquote:
Bitchslappen die handel.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Nee jongens, ze heeft er geen zin in![]()
Dacht, laat ik hem eens in d'r giechel hangen, en afwachten![]()
Kreeg als reactie, nouhou, niet doen, ik wil slapen joh![]()
Dan toch maar naar de TS?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Nee jongens, ze heeft er geen zin in![]()
Dacht, laat ik hem eens in d'r giechel hangen, en afwachten![]()
Kreeg als reactie, nouhou, niet doen, ik wil slapen joh![]()
ff zwaffelenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bitchslappen die handel.
Wie niet luisteren wilt moet maar voelen.
Godzijdank is heel de emancipatie aan mij voorbij gegaan.
Ik ben je beste vriendquote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef Rhinestone het volgende:
[..]Hoe herkenbaar ook, bed van me beste vriend ligt best wel lekker (dit staat overigens los van me bekentenis van zojusit
Breek me de bek niet losquote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
Heineken.
Lonsdale.
Wááát heb jij een kùt avond zeg...
quote:
Volgende week ligt Myrte d'r weer in.quote:
Beter kom ik dan ff langs om naast Myrte te liggenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Crizje het volgende:
[..]
Volgende week ligt Myrte d'r weer in.
Vitessequote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef Rhinestone het volgende:
OK, dan gaan we dat ff op msn dealen, want ik moet natuurlijk zondag wel naar Vitesse heh![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef Rhinestone het volgende:
geen lekkere wijven op msn,
Ej Biogarde, ik vroeg je pasgeleden in ander topic of je wist wie dat was op je avatar, ik heb inmiddels alsnog gevonden wie het isquote:
Daarom ben je tegenwoordig PSV'er?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:20 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd, dus ik ga er verder nieteens meer op in![]()
Criz jongen, de dag dat jij begrijpt dat voetbal meer is dan alleen achter een balletje aan rennen zal ik jou uitleggen waarom ik ook van PSV hou.quote:
Weet je dat zeker, want anders komt er gauw een andere avatarquote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ej Biogarde, ik vroeg je pasgeleden in ander topic of je wist wie dat was op je avatar, ik heb inmiddels alsnog gevonden wie het is![]()
http://www.bbc.co.uk/comedy/coupling/cast/kate_isitt.shtml
Zeeeeeer verkapte TVP.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Iemand nog een site met tieten/webcamfilmpjes die ik nog niet ken![]()
Free uiteraard![]()
Zie mijn sigquote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Free uiteraard![]()
TETTEN!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Free uiteraard![]()
Ik begrijp clubliefde heel goedquote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Criz jongen, de dag dat jij begrijpt dat voetbal meer is dan alleen achter een balletje aan rennen zal ik jou uitleggen waarom ik ook van PSV hou.
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef -Guppie- het volgende:
zitten hier alleen mannen ofzo
Daar heb ik stiekum weleens op gekliktquote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie mijn sigGeen filmpjes, maar wel veel plaatjes
Nu jij gereageerd hebt niet meerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef -Guppie- het volgende:
Vind je dat erg?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef -Guppie- het volgende:
Hallo, ik ben ook al een tijdje aanwezig hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu jij gereageerd hebt niet meer![]()
Club liefde voor Vitesse omdat ik al sinds me 10e naar Vitesse ga daar ze natuurlijk uit ernum komen (no shit), en PSV is gewoon práchtig voetbal, daar moet je gewoon van houdenquote:
Ik vergeef je in ruil voor een kusjequote:
Heb je webcam?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef -Guppie- het volgende:
Dan is het goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Club liefde voor Vitesse omdat ik al sinds me 10e naar Vitesse ga daar ze natuurlijk uit ernum komen (no shit), en PSV is gewoon práchtig voetbal, daar moet je gewoon van houden![]()
TerugVindPost.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Crizje het volgende:
-x666rhinestoneHxC_x // If I can shoot rabbits, then I can shoot fascists // In Istanbul! zegt:
wat betekend tvp?
Krijg een ziektequote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Crizje het volgende:
-x666rhinestoneHxC_x // If I can shoot rabbits, then I can shoot fascists // In Istanbul! zegt:
wat betekend tvp?
Ik dacht werkelijk dan je een kerel wasquote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hallo, ik ben ook al een tijdje aanwezig hoor.
Ik heb ook tieten.
Dude, die is al een jaar ofzo hetzelfde, mag ik?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef Poncho het volgende:
Die MSN naam ook.
Ik heb ze niet gepost, maar ze zitten er toch echt.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk dan je een kerel wasMaargoed, ik kijk dan ook niet in ieder zijn profiel
Heb jij al eens foto's van jezelf gepostquote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hallo, ik ben ook al een tijdje aanwezig hoor.
Ik heb ook tieten.
Bah, mannen.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb jij al eens foto's van jezelf gepost![]()
Zo niet, doen..
Wij wachten![]()
Dat lieg je!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk dan je een kerel wasMaargoed, ik kijk dan ook niet in ieder zijn/haar profiel
Zou je wel graag willen zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Krijg een ziekteDat ik nou geen nerd ben zoals jij
![]()
Hey sexbeest van me.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:34 schreef -Guppie- het volgende:
hier een kusje SMAKKKKKKKKKKKKKKkk
en nee ik heb geen webcam
Ik heb een mokkel gescoord.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:35 schreef -Guppie- het volgende:
ja
Ik zie je foto op je homepage.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:35 schreef -Guppie- het volgende:
ja
Heel zeker, je ziet op mijn link de 2e plaatje dat het haar is. Hoe dan ook, ik herkende haar gwoon maar ik vergisde me in de naam van de serie, het was niet couples maar coupling.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, want anders komt er gauw een andere avatar![]()
Verder, hulde aan je Sherlock ding enzo..
Ok, ok, ik plaagde je maar wat...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoezo? Tuurlijk doe ik dat niet, veel te veel werk![]()
Afblijven zweetsok. Ik was er al mee bezig. Scoor je eigen mokkel maar.quote:
BTW, die Poncho is geen wijf, aangezien er naar tieten door desbetreffende user gevraagd wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, ok, ik plaagde je maar wat...![]()
Reactie op Rhinestone he.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:39 schreef Crizje het volgende:
Zoals?
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heel zeker, je ziet op mijn link de 2e plaatje dat het haar is. Hoe dan ook, ik herkende haar gwoon maar ik vergisde me in de naam van de serie, het was niet couples maar coupling.
Trouwens, niet weghalen die avatar hoor, ik raak er altijd opgewonden van als ik je zie posten (door je avatar dan he), dat maakt de onzin die je post weer goed![]()
Ah, kennis van zaken heb je ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
BTW, die Poncho is geen wijf, aangezien er naar tieten door desbetreffende user gevraagd wordt
Ik ben een beest in bed.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:39 schreef -Guppie- het volgende:
nee sorry ik val alleen op dieren
Zweetsokquote:Op zondag 8 januari 2006 01:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Afblijven zweetsok. Ik was er al mee bezig. Scoor je eigen mokkel maar.
Ik moest zelf ook grinniken.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zweetsok![]()
Die is wel origineel hoor
![]()
Ik ookquote:
Ben je dan homo of lesbienne? (en nee, dat is niet negatief bedoeld)quote:Op zondag 8 januari 2006 01:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ah, kennis van zaken heb je ook niet.
Maar toch vind ik je best wel een leuke gozer.
net If You Tolerate This Your Children Will Be Next van Manic Street Preachers... Nu Muse - Bliss, hoe kk bruut is die clip daarbijquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zoek iemand, waar ik zonder gezeur m'n piemOl in kan hangen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben je dan homo of lesbienne? (en nee, dat is niet negatief bedoeld)
Je beseft dat je grote vriend Eye fan is van Muse?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
net If You Tolerate This Your Children Will Be Next van Manic Street Preachers... Nu Muse - Bliss, hoe kk bruut is die clip daarbij![]()
Bier, sigaretten en tieten. Meer heb ik niet nodig.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Beetje lesbische vrouwen laten voelen, dat er meer is dan tieten en een beetje tegen elkaar aanliggen![]()
Eye mag een lekkere enge ziekte krijgen ofzo, die gozer is kk leluk. Maarja, zo hebben alle bands trieste fans (ik noem een ill niñoquote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef Crizje het volgende:
[..]
Je beseft dat je grote vriend Eye fan is van Muse?
Right on babequote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bier, sigaretten en tieten. Meer heb ik niet nodig.
Niks tegen Jorja.quote:
Ik wil de shag tussen je benen best wel wegscheren hoor.quote:
Thanks dekhengst.quote:
Jamiroquai - Deeper Underground is de shit manquote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
net If You Tolerate This Your Children Will Be Next van Manic Street Preachers... Nu Muse - Bliss, hoe kk bruut is die clip daarbij![]()
Geen tieten, geen scheerfeestje, geen beestachtige sex. Het begint een beetje tegen te vallen.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:47 schreef -Guppie- het volgende:
nee dank je
* Poncho gooit biertje aan.quote:
HIer ook hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef -Guppie- het volgende:
tja saaie boel hier bij mij
Valt niet mee hequote:
Ooh beter ga ik die ff downen ehm kopen! Ik hou wel van muziek van eind 90's, is een soort van jeugdsentiment, want in die tijd waren een vriend en ik eigenlijk net beaves and butthead, we keken de godsganze dag MTV en als we dan eens naar buten gingen was het altijd ketenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Jamiroquai - Deeper Underground is de shit man![]()
Is ze Bi?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:47 schreef Biogarde het volgende:
Gisteren een vergelijkbaar topique, maar dan met Beyond![]()
Die is bi![]()
Maak dan ff wat foto's van jezelf meidquote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef -Guppie- het volgende:
tja saaie boel hier bij mij
Heb er wel al een aantal gehad, maar de meeste waren negatief bedoeld...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Valt niet mee he![]()
Zijn we niet lief genoeg![]()
Oh was ik al te vroeg?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maak dan ff wat foto's van jezelf meid![]()
Jij post, wij kijken[afbeelding]
Hoe kan dat?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb er wel al een aantal gehad, maar de meeste waren negatief bedoeld...
Zijn idd goede nummers/clips van eind/begin jaren 90quote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ooh beter ga ik die ff downen ehm kopen! Ik hou wel van muziek van eind 90's, is een soort van jeugdsentiment, want in die tijd waren een vriend en ik eigenlijk net beaves and butthead, we keken de godsganze dag MTV en als we dan eens naar buten gingen was het altijd ketenVroegah
![]()
Poncho, anytime![]()
Ik wilde er één openen met 'kanker' 'heaumeaux' 'napalm' en 'bier' in de TT. Ik stel het toch maar even uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ken zequote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, mod, slotjes, enz... je weet wel... Er waren wel positieve bij hoor, maar de meeste waren negatiefquote:
Hmm, serieus ja? Ik dacht dat het pulp was, maar dat ik het zo briljant vind omdat het toch die mooie herinneringen ophaaltquote:Op zondag 8 januari 2006 01:52 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Zijn idd goede nummers/clips van eind/begin jaren 90![]()
Ik kan je verzekeren dat zo'n topic niet lang open blijftquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik wilde er één openen met 'kanker' 'heaumeaux' 'napalm' en 'bier' in de TT. Ik stel het toch maar even uit.
Hou opquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Hmm, serieus ja? Ik dacht dat het pulp was, maar dat ik het zo briljant vind omdat het toch die mooie herinneringen ophaaltEigenlijk waren de hele jaren 90 in mijn ogen briljant, dat WK van 98 ook, tyfus, of het F1 seizoen 99
Damn, laat me ophouden!
![]()
Nee daarom stomme heaumeaux. Krijg napalm op je stembanden.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat zo'n topic niet lang open blijft![]()
Dan kan toch helemaal nietquote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nee daarom stomme heaumeaux. Krijg napalm op je stembanden.
Hoe kan dat nou? ik zie zoveel topicjes per dag met "kanker" erin, meestal kankerkachel, nieuw beleid of zo?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat zo'n topic niet lang open blijft![]()
Dankjequote:
Ik ben inventief. Ik verzin wel iets.quote:
Wat een gekkerdsquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, mod, slotjes, enz... je weet wel... Er waren wel positieve bij hoor, maar de meeste waren negatief![]()
Hou op? Ga doorquote:
Datequote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ben inventief. Ik verzin wel iets.
Is het een date?![]()
I am Cornholio, I need TP, for my bumholequote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Hou op? Ga door![]()
Ik maak ondertussen wat te eten, typ rustig je verhale verder![]()
Voor jou baby, maak ik gaarne een uitzondering.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
DateJe viel toch op vrouwen?
truste :kusje:quote:Op zondag 8 januari 2006 01:59 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga m'n nest in![]()
En ik wil een lievnaamtopique
![]()
En als ik wakker wordt, wil ik een, nog (ook belangrijk) OPEN topique zien, met de tieten van Poncho!
![]()
Slaap lekker en rijg dat wijf van je nog even aan je bamboestok.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:59 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga m'n nest in![]()
En ik wil een lievnaamtopique
![]()
En als ik wakker wordt, wil ik een, nog (ook belangrijk) OPEN topique zien, met de tieten van Poncho!
![]()
quote:
+8 nuttig.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef Poncho het volgende:
Godver, wat jeukt zwemmerseczeem.
Prachtig idd hoe die door het Witte huis looptquote:Op zondag 8 januari 2006 01:59 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
I am Cornholio, I need TP, for my bumhole
Hoe geweldig![]()
quote:
quote:
En banale sex?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
![]()
Dat ik zojuist toegegeven heb biseksuele gedachten te hebben wil nog niet zeggen dat ik serieus analeseks wil hebben. Daar moet ik bij een vrouw nog nieteens aan denken![]()
Was een geintjequote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
![]()
Dat ik zojuist toegegeven heb biseksuele gedachten te hebben wil nog niet zeggen dat ik serieus analeseks wil hebben. Daar moet ik bij een vrouw nog nieteens aan denken![]()
Manmanman, hoe briljantquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Prachtig idd hoe die door het Witte huis loopt![]()
[afbeelding]
Biogarde natuurlijk.quote:
Oh ik voel me vereerd. Heb je een beetje grote tieten?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nah, als het plat moet, dan liever met jou...
Nu hebben we het wel over Beavis and Butthead, maar wat vind je van The Simpsons? Ook een serie die in de jaren 90 is uitgebracht en nu nog op de buis is. Ik vind het een heerlijke serie om naar te kijken, Homer ruleert gewoon de pan uit met z'n uitspraken zoals: "Mmmmm, Chocolate" of "Doh"quote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Manmanman, hoe briljantEn toen een jaar geleden ofzo, die Beavis and Butthead rewind... Ik heb 48 uur lang nonstop achter de buis gezeten, over fokking jeugdsentiment gesproken, dat was toch wel hét ultime
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:11 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh ik voel me vereerd. Heb je een beetje grote tieten?
Toch kan je niet ontkennen dat je ze hebt.quote:
Zeg dit is geen slowchat hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:12 schreef X-Naut het volgende:
Gisteravond King Kong gezien @ bioscoop, dus vanavond het maar eens dunnetjes overgedaan op DVD (;dinnetje had deze van haar goede vriend Ali Ilegali meegenomen)
Beetje jammer dat ik hem vervolgens in mijn eentje moest kijken![]()
Heeft het ook een flinke clit?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:13 schreef Crizje het volgende:
[..]
Toch kan je niet ontkennen dat je ze hebt.
Simpsons is precies mijn soort humor. Gewoon lekker platte, foute humor die nergens op slaat. Ik vind het geweldig, net zoals South Park, dezelfde foute (misschien nog wel foutere) humorquote:Op zondag 8 januari 2006 02:12 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Nu hebben we het wel over Beavis and Butthead, maar wat vind je van The Simpsons? Ook een serie die in de jaren 90 is uitgebracht en nu nog op de buis is. Ik vind het een heerlijke serie om naar te kijken, Homer ruleert gewoon de pan uit met z'n uitspraken zoals: "Mmmmm, Chocolate" of "Doh"![]()
Ik zou erover heen gaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:14 schreef The_Terminator het volgende:
Om deze avond wat minder saai te maken:
[afbeelding]
Ik moet idd maar eens gaan dieeten, alleen maar krachttraining schiet natuurlijk ook geen ene fuck opquote:Op zondag 8 januari 2006 02:13 schreef Crizje het volgende:
[..]
Toch kan je niet ontkennen dat je ze hebt.
Hallo, en wat is jouw naam?quote:
Daar heb ik dus nooit wat aan gevondenquote:
Dat heb ik - gelukkig - nog nooit gezien.quote:
Sowieso en die Penelope was trouwens wel zo geil als Zeeuws Meisje.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Daar heb ik dus nooit wat aan gevonden(houd zowiezo niet van science fiction)
Man, ik kan het niet eens, want mijn ouders kunnen elk moment uit Nijmegen terugkomen, en je weet hoe dicht mijn kamer bij de deur isquote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Rhinestone het volgende:
Mensenmensenmensen, ik heb verdomme al maanden niet meer geneukt, en dalijk zit ik hier met een harde pik in me broek. Nu zit ik wel op me eigen kamer, maar dat ik zometeen ongecontroleerde bewegingen met me rechterarm ga maken is natuurlijk niet zo erg cool als net je moeder je een goede nacht komt wensen![]()
Toen ik een jaar geleden ging verhuizen vond ik nog wat oude thunderbirds banden terug, ik heb ze allemaal gekeken, echt té kk bruut!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Klopt jouw moeder nooit?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Rhinestone het volgende:
Mensenmensenmensen, ik heb verdomme al maanden niet meer geneukt, en dalijk zit ik hier met een harde pik in me broek. Nu zit ik wel op me eigen kamer, maar dat ik zometeen ongecontroleerde bewegingen met me rechterarm ga maken is natuurlijk niet zo erg cool als net je moeder je een goede nacht komt wensen![]()
Whehehe, je hebt toch een deur voor die kamer, doe dicht dan manquote:Op zondag 8 januari 2006 02:19 schreef Crizje het volgende:
[..]
Man, ik kan het niet eens, want mijn ouders kunnen elk moment uit Nijmegen terugkomen, en je weet hoe dicht mijn kamer bij de deur is
Hey Bloesje.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Sowieso en die Penelope was trouwens wel zo geil als Zeeuws Meisje.
Hoe triest.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Whehehe, je hebt toch een deur voor die kamer, doe dicht dan man![]()
@ Poncho: Penepole is de enige pop waar ik ooit een harde pik van gekregen heb, verdomme, hoe lekker kan je een pop maken zeg![]()
Dat haar is wel heerlijk retro.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geil?Als je misschien op poppen valt ja
![]()
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Poncho het volgende:
Hey Bloesje.
Jou moest ik net hebben.
Stel ik trouw in een dronken bui, kan ik het dan ongedaan maken?
Is dat echt mogelijk? Want ik ga namelijk in een spontane dronken bui trouwen op 5 augustus. Bij deze ben je uitgenodigd.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja.
Omdat je handtekening dan toch niet te lezen blijkt.
Achteraf dan.
Spreekwoordelijk my ass, poppenneuker.quote:
Voor dat soort zaken is de handtekeningstempel uitgevondenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja.
Omdat je handtekening dan toch niet te lezen blijkt.
Achteraf dan.
Ik vind SF ook geen donder aan, maar dat vond ik echt geweldigquote:Op zondag 8 januari 2006 02:17 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik er toch wel wat toffer uit dan dat wijf links.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:24 schreef Bluezz het volgende:
Even een plaatje om een saaie k*t avond op te fleuren
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
@ Poncho: Penepole is de enige pop waar ik ooit een harde pik van gekregen heb, verdomme, hoe lekker kan je een pop maken zeg![]()
Je moest eens weten joh wat ik onder me bed heb liggenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk my ass, poppenneuker.
Je moet eens weten wie ik onder mijn bed heb liggen.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je moest eens weten joh wat ik onder me bed heb liggen![]()
Ik kom net een topic tegen waarin je voor flikker wordt uitgemaakt, whehehe....quote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, mod, slotjes, enz... je weet wel... Er waren wel positieve bij hoor, maar de meeste waren negatief![]()
Ja, maar ik hoor toch niks door al dat gekreun wat uit mijn speakers komt!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben het niet.. Dus... Vertel...quote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je moet eens weten wie ik onder mijn bed heb liggen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:25 schreef Poncho het volgende:
Gelukkig zie ik er toch wel wat toffer uit dan dat wijf links.
?
Het begin met Bio en eindigt op garde.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben het niet.. Dus... Vertel...
Linkje.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kom net een topic tegen waarin je voor flikker wordt uitgemaakt, whehehe....![]()
Wacht maar tot ik weer eens bij je langs kom, want er dan voor gekreun uit je kamer gaat komenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef Crizje het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoor toch niks door al dat gekreun wat uit mijn speakers komt!
Mijn Belgische mokkel is een stuk geiler!quote:
Open gewoon een willekeurig topic, flikker.quote:
Jij en Myrte slapen maar mooi boven.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:28 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer eens bij je langs kom, want er dan voor gekreun uit je kamer gaat komen
Wat eenen geliefde mod!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, ik heb net die humorloze, chagerijnige drol van een The_Terminator 'uitgescholden' voor zeikwijf.
Ik zal mijn ban geduldig uitzitten.
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Poncho het volgende:
Open gewoon een willekeurig topic, flikker.
Zoek een levenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:34 schreef Rhinestone het volgende:
Hoe niet cool is het om op fok een ban te krijgen daar hier wél leuke mensen zitten (en op formule1.nl forum niet)![]()
Ik neem Myrte wel bij de voorduur, net als Anne, of wat die naam ook geweest mag zijnquote:
Ik doe wel even met je mee.quote:
Oja, daar hadden we het laatst ook weer over met haar Mooi hoe ze schrokken toen ik de deur opendeed en zei dat ik wou slapen.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:35 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik neem Myrte wel bij de voorduur, net als Anne, of wat die naam ook geweest mag zijn![]()
Details willen we, flikker. Details.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:36 schreef The_Terminator het volgende:
Wat skiczukie gedaan heeft was wel wat erger hoorMij voor flikker uitschelden krijg je geen ban voor.
Morgen gaan we frambozen plukken.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:37 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Zo hoort het ook![]()
Morgen gaan we wel weer naar de kerk enzo![]()
Ahja over de kerk gesproken. Spreek je Ineke nog wel es?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:37 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Zo hoort het ook![]()
Morgen gaan we wel weer naar de kerk enzo![]()
Vandaar die viagra.quote:
gvd idd, over kerk gesproken ja... Maar nee, ik heb haar niet meer gesproken... Maar ze was ook een beetje triest figuur geworden enzo, ze hing alleen maar met dat domme criminele vriendje rond in het winkelcentrum enzo, beetje loos blowen enzo, je kent dat wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef Crizje het volgende:
[..]
Ahja over de kerk gesproken. Spreek je Ineke nog wel es?
Ik hang niet loos rond in een winkelcentrum, ben verdomme geen crackhoer zegquote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef Crizje het volgende:
Hmm, wat is daar anders aan dan toen ze met jou had?
Je bent geweldig.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Godver, zit je eens op Fok! 's nachts.
Ik heb gelezen dat vrouwen er zeer geil van worden.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en zeer vruchtbaar, dus dat heb ik niet nodig![]()
* Rhinestone maakt notitiequote:Op zondag 8 januari 2006 02:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat vrouwen er zeer geil van worden.
Verder is het in combinatie met champagne een geniale sexdrug.
Daar heb jij een punt.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:42 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik hang niet loos rond in een winkelcentrum, ben verdomme geen crackhoer zeg![]()
Edit: en ik ben niet crimineel
Nee, dat is Junkiesietzequote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef Crizje het volgende:
skiczukie is toch zo'n boekende gast?
Zou mij niets verwonderen, met zijn belachelijke taalgebruikquote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef Crizje het volgende:
skiczukie is toch zo'n boekende gast?
Die notitie heb ik ook gemaakt.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
* Rhinestone maakt notitie
Je brengt me op foute ideeen wist je dat?![]()
Ah ja, die bedoelde ik. My badquote:
Ik las vaginal sings.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:48 schreef Rhinestone het volgende:
JAAAA!!!!!! Now Playing Rush - Vital Signs![]()
Ik ga es ff wat pr0n zoeken...
Xebro ging dus vrijuit?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:46 schreef The_Terminator het volgende:
Zou mij niets verwonderen, met zijn belachelijke taalgebruik
Er zijn er meer die zich in die namen vergissen, zo zijn er ook een paar users die Tha_T en The_Terminator door mekaar halen.quote:
Inderdaad, erg vervelend...quote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zijn er meer die zich in die namen vergissen, zo zijn er ook een paar users die Tha_T en The_Terminator door mekaar halen.
Wat zeg je Breuls?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |