die staat morgen op teletekst 101quote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik móet wel tot een uur of 1 online blijven, anders mis ik de ontknoping van dit spel.

dacht dat ik in een ander topic zat..... ik zei 1 van de modjes zal wel winnenquote:

Ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Staat de Raf-steunploeg klaar om 12 uur?!.

ik geef haar straks gewoon weer en puntquote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
Mijn Angelique wat doe je... halve dag niet online geweest en zo van de eerste plaats naar de laatste
![]()
![]()

Hoe schop je Harm eruit?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
Daar gaat ie dan, mijn eerste post
-2 Harm: eindelijk wegwat deed hij hier eigenlijk nog. Harm is duidelijk geen idool, en zijn stem vind ik nou niet echt geweldig. met andere woorden EXIT Harm
-2 Chantal: ja, wat zij hier nog doet is me echt een raadsel. ze zag er niet uit zaterdag, en haar IQ schat ik niet veel hoger in dan dat van een amoebe.![]()
+1 Floortje: duidelijk de beste, goede stem, ziet er leuk uit, what's not to like?
Floortje 7
Raffaela 5
Chantal 2
Angelique 1
Uitgeschakeld:
5. Harm
6. Jerney
7. Aäron
8. Marescha
9. Martijn
10. Ellen
11. Christon
12. Henk-Jan
13. Eric
14. Ariël
15. Charissa
16. Renske
17. Serge
18. I-Jay

Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Iets met lucifers, Rexona, zichzelf in de brand steken..?

nee..... helaasquote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Staat de Raf-steunploeg klaar om 12 uur?!.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |