Als ik het goed begrijp had ik dus Ariël en Charissa op plek 7 & 8?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef BVO het volgende:
De top 13 voorspellingen vind je via deze link.
Dat post je twee keer omdat???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
De top 13 voorspellingen vind je via deze link. Gedurende de finaleshows blijf je op basis van dit lijstje punten scoren. Hoe meer je jouw lijstje van rechts naar links afwerkt, hoe beter uiteraard. Het kan dus het best eerst rechts leeg worden.
Niemand die hele OP toch leestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat post je twee keer omdat???
Dus dan heb ik tot nu toe nog 0 punten, want Renske was 13e, geen 12equote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef BVO het volgende:
Dat begrijp jij heel goed, Sven.
Ik wel hoorquote:
Resnke: +10 (13-12 = 1 plek verschil).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus dan heb ik tot nu toe nog 0 punten, want Renske was 13e, geen 12e.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
Oh, je kan ook nog minpunten krijgen!
quote:
Jaja, had de wiki er al op nageslagenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:02 schreef BVO het volgende:
3 minuten later hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Postte ik net door je slotje heen Sven, dit keer was jij sneller.
Je switcht na de uitzending van vanavond van Floortje als winnares naar Raffaëla?!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:25 schreef Woelli het volgende:
Onderste drie: Serge - Ellen - Christon
Finale: Raffaëla - Floortje
Ik zit heel erg te denken wie der nou gaat winnen, misschien zeg ik volgende week zo weer Floortjequote:Op zondag 8 januari 2006 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Je switcht na de uitzending van vanavond van Floortje als winnares naar Raffaëla?!.
Vreemd, ik kan me niet voorstellen dat ik drie minuten over m'n post heb gedaan.Toen ik reageerde stond er nog niks. Maar goed...quote:
Oke, Floortje was misschien vanavond beter. Maar Raffaële heeft bij iets extra's. Misschien juist die x-factor!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:39 schreef BVO het volgende:
Kan natuurlijk. Vond het alleen een opvallende wissel, juist na de optredens van vanavond
.
Ja en ik I-jay en charissa toen het voordeel van de twijfel gegeven, had ik dat maar niet gedaan...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef BVO het volgende:Dat moest van tevoren, nu is het wel een stuk makkelijker he
.
Maar door het vanaf nu elke week in te vullen kan je nog heel veel punten scoren.
Zeker met goede gokken zoals Marescha, die je gister had.
Het is een tactiek ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef Andiyan het volgende:
Je kunt ook tactisch stemmen, like Woelli.
Dat je elke week je finalisten omdraait, zeg maar dat dan de één wint, en dan weer de ander.
Maar ik weet niet of dat gunstig is?
Whahaha zo hoogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:23 schreef BVO het volgende:
01. 65 charmed_angel
02. 60 Insomaniac
03. 55 Sneeze
De top 13 voorspelling zit er elke week in verwerktquote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb de vorige ronde uberhaupt niet gestemd, hoe kan ik dan 15 minpunten hebben?!
Oké, dan snap ik emquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
De top 13 voorspelling zit er elke week in verwerkt.
Jij had Charissa op plek 5 geloof ik, das 6 plekken verschil, dus -15.
Je wijkt vaak af, moest een keer goed uitpakken natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahaha zo hoogwhoehoe! Ik zie het nu pas
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahaha zo hoogwhoehoe! Ik zie het nu pas
ik denk Mareschaquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef Ayaxola het volgende:
Bijna iedereen denkt dat I-Jay eruit gaat![]()
ik hoop dat ik gelijk krijgquote:Op maandag 9 januari 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
De enige ben je tot nu toe geloof ik, misschien moeten we jou toch maar volgen na deze week
.
jah die ook, maar eerst marescha!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
Ik ben meer voor de rest, ik zie I-Jay liever gaan.
Ah, en dit de eerste met Harm als winnaar... het wordt steeds verrassender zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef VirtualPOM het volgende:
Krukken: I-Jay, Angelique, Marescha
Finale: Floortje, Harm
Floortje is leuk, maar zo... standaard leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef BVO het volgende:
Je bent de eerste (en enige tot nu toe) zónder Floortje, Zhenar!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:22 schreef BVO het volgende:
[Chantal]Maar vindt Nederland dat ook?![/Chantal]
Is mijn uiteindelijke stem nu duidelijk, of moet ik het nog over doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef BVO het volgende:
Veranderen mag, mits duidelijk aangegeven in een aparte post.
Wie gaat eruit?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef BVO het volgende:
Als je
Krukken: I-Jay, Angelique, Serge
Finale: Aäron, Raffaëla
je uiteindelijke stem is, klopt het helemaal.
Sorry.. het is nogal laat... ik dacht dat dat jouw stem wasquote:
Ja, met I-Jay die eruit gaat en Raffaela die de finale zal winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef BVO het volgende:
Als je
Krukken: I-Jay, Angelique, Serge
Finale: Aäron, Raffaëla
je uiteindelijke stem is, klopt het helemaal.
Klinkt als een droomscenarioquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef Omega het volgende:
[..]
Ja, met I-Jay die eruit gaat en Raffaela die de finale zal winnen.
En terecht!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef superhero87 het volgende:
Thanx BVO![]()
Het geloof In Raffaela zakt helemaal af onder de Fokkers![]()
Zoveel verschil met vorige week is er niet w.b. Raffaëla...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef superhero87 het volgende:
Thanx BVO![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je mag stemmen t/m 20 uur toch?
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je je stem wijzigt, graag in een aparte post.
Kun je niet wat eerder gaan stemmen? Dan kan ik mijn prono nog veranderenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
*zet alarm op 19.58*
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kun je niet wat eerder gaan stemmen? Dan kan ik mijn prono nog veranderen![]()
Komt denk ik voornamelijk omdat het geloof in Floortje enorm stijgt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef superhero87 het volgende:
Thanx BVO![]()
en terechtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef superhero87 het volgende:
Thanx BVO![]()
Mwah, alleen afgelopen week toch...?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en terecht
ze zakt elke week verder door t ijs
Fout!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef amaranta het volgende:
thema van vanavond: musicalliedjes
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:40 schreef amaranta het volgende:
thema van vanavond: musicalliedjes
Jawel, maar je hebt twee keer Marescha en geen afvallerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mag ik nog
krukken: Marescha, Angelique, Marescha
finale: Floortje-raffaela
de uitzending is wel begonnen maar van zingen is nog geen sprake dus ik hoop van wel
oh, beetje te snel gedaan omdat ik naar de tv wouquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt twee keer Marescha en geen afvaller.
Marescha is nu de afvaller omdat die als eerst is genoemd.
Ik blijf hem gewoon in m'n prono als afvaller noemen. Als ik het hard genoeg wil dan gebeurt het wel!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Zhenar het volgende:
Kut, Serge gaat er niet uit vandaag. Vrees ik.![]()
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik blijf hem gewoon in m'n prono als afvaller noemen. Als ik het hard genoeg wil dan gebeurt het wel!
met zijn heupbewegingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef Zhenar het volgende:
Kut, Serge gaat er niet uit vandaag. Vrees ik.![]()
niet goed gegoktquote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Onderste drie: Marescha / I-Jay / Angelique
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef Dizer het volgende:
Gevarenzone: Angelique - Raffaela - Marescha
Finale: Floortje - Aäron
Wat een moeite voor niks!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mag ik nog
krukken: Marescha, Angelique, Marescha serge
afvaller: marescha
finale: Floortje-raffaela
de uitzending is wel begonnen maar van zingen is nog geen sprake dus ik hoop van wel
Lezen is niet echt je sterkste punt he?!quote:
Op basis van waar je I-Jay had staan in je oorspronkelijke voorspelling.quote:
Nou.. ik heb nooit zo een top13 lijst ingeleverd... dat bedoel ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Lezen is niet echt je sterkste punt he?!.
En we hebben een nieuwe koploper.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou.. ik heb nooit zo een top13 lijst ingeleverd... dat bedoel ik
Ohquote:
Daar verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |