Ach, als een meid maar genoeg koffie drinkt produceert ze vanzelf wel koffiemelkquote:
Kook het twee minuten om zeker te zijn, en schraap dan de vellen eraf.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef linda22222 het volgende:
ik ben niet zwanger, ik ben namelijk dichtgenaaid toen ik 5 was. Zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben?
En ik WIL het wel opdrinken, als jullie mij kunnen garanderen dat het halfvolle melk is
Als je de helft weggooid, is het halfvol.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef linda22222 het volgende:
ik ben niet zwanger, ik ben namelijk dichtgenaaid toen ik 5 was. Zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben?
En ik WIL het wel opdrinken, als jullie mij kunnen garanderen dat het halfvolle melk is
Ja wat wil je nou, vol of halfvol.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef linda22222 het volgende:
Zoals ik zei: weggooien is zonde.
Kom het maar kontrolerenquote:
*plop*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat verzin je Lin...
Tja, waarom staat het anders ook in ONZquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat verzin je Lin...
Drugs are bad...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef linda22222 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef linda22222 het volgende:
Is Falco gebanned geweest dan?
En ik heb het net met mijn vriend uitgeprobeerd, volgens hem is het volle
[afbeelding]
zou toch zweren dat die andere "jij" ook weer gebanned isquote:
Quequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
zou toch zweren dat die andere "jij" ook weer gebanned is
doe eens online komen![]()
Er zijn nog steeds mensen die denken dat jij een kloon van Dribbel_ bentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Que![]()
Wordt ik echt voor een kloon aangezien![]()
Of snap ik het niet![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die denken dat jij een kloon van Dribbel_ bent
Knappe bijdragequote:
Jij leeft ook nogquote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Als je nou keihard in je tiet knijpt en je tepel op de andere tiet richt, spuit het zo je andere tepel weer in en zo gooi je dus niks weg!
Dit topic is zo ie zo al een knappe bijdrage aan het FOK! forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |