Je toon kan anders heus wel wat minder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef pberends het volgende:
Het was een normale vraag hoor.
Ik dacht eventjes dat ie zou zeggen: "Charissa, jij bent het geworden, jij mag blijven"quote:
Hoezo? Haar loonsverhoging van 20 procent is dit jaar niet doorgegaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef Legally_Brunette het volgende:
Volgens mij is chantal ook half aan het janken
10 weken nog ofzo.quote:
nee joh, die zingt gewoon weer de sterren van de hemelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef Fir3fly het volgende:
Dan gaat Marescha misschien volgende week wel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je toon kan anders heus wel wat minder.
Jaloers?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef pberends het volgende:
Nee![]()
.
Die blonde teringhoer was veruit het slechts.
Dat hopen we dan idd dan maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee joh, die zingt gewoon weer de sterren van de hemel
Zetrekt zo'n huilie hoofdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo? Haar loonsverhoging van 20 procent is dit jaar niet doorgegaan?
Jazeker, maar dat is geen garantie om door te gaan helaasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee joh, die zingt gewoon weer de sterren van de hemel
Ja, erg jaloers. Wat een feeks zeg. Dat ze tot hier gekomen is, is mij een verbazing. Beetje de Chantal Janzen van de Idols-kandidaten.quote:
Ja zij is tenminste zichzelf en lekker vrolijk en kleurvol... ik vind de rest een beetje 'gewoon'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Overigens vond ik Charissa wel degene met de leukste uitstraling.
Wellicht leeft ze mee met Charissa..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die halve dooie uitdrukking op de kop van Marescha... wat heeft die gesnoven dan?
Tis 99% zeker dat ze aan de coke zit volgens mij. Of ze heeft te veel gephotoshopped.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die halve dooie uitdrukking op de kop van Marescha... wat heeft die gesnoven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |