Hindquote:Op zondag 8 januari 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
Ach, bij Idols 1 wist ook iedereen zeker dat Hind zou gaan winnen, was ook duidelijk de beste, maar redde het ook niet.
Ach het zou me niks verbazen als het Aäron of Christon wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef WithMe het volgende:
Toch vertrouw ik erop dat het met Floortje wel goed komt.![]()
Ik heb het gevoel dat dit jaar geen team/groep spirit is. En ik denk dat het komt omdat er te veel vrouwen zijn. Mannen vechten/ruziën veel minder met elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:04 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb bij Raffaëla een beetje het gevoel dat ze geen zin heeft in dat hele Idols circus. Viel vooral op als het over dat nummer ging wat ze gezamelijk gezongen hebben.
Ellenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Hind en Irma hadden op zijn minst in de finale moeten staan. Hind had het gewoon moeten winnen eigenlijk
Mijn all-time top drie is 1.Hind 2. Irma. 3. Ellen
Een echt groepsgevoel had ik bij de vorige versies ook niet, meer dat je een paar maatjes had die goed met elkaar op konden schieten. Marieke en Jim, Irma en Eric, Maud en Ron, Boris en JK, Hind en zichzelf.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit jaar geen team/groep spirit is. En ik denk dat het komt omdat er te veel vrouwen zijn. Mannen vechten/ruziën veel minder met elkaar.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef LeBeau het volgende:
Hind en zichzelf.
Heb jij wel de show van gister gekeken?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef ranja het volgende:
Zo net de aflevering van gister gezien. Mijn top 11 van gister:
3. Rafaella (ik vond het helemaal niet slecht)
10. Angelique (leer eens engels)
Daarom verschillen ze ook hèquote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
Wat heb jij toch altijd een vreemde smaak.
Jezus, ga smaak ontwikkelen zeg. M'n neefje van 4 had zelfs door dat Rafaella echt de ruiten liet barstenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef ranja het volgende:
Zo net de aflevering van gister gezien. Mijn top 11 van gister:
3. Rafaella (ik vond het helemaal niet slecht)
4. Marescha (maar het leek wel of ze het jammer vond dat ze er niet uitging.)
5. I-Jay (inderdaad vage combinatie maar was wel ok)
En daar weetquote:
Ondanks dat heeft ze wel 2 nummer 1 hits gescoordquote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Anita Meijer is géén idool. Anita Meijer wordt nooit meer een idool. Anita Meijer is zelfs nog nooit een idool geweest!
Ze zong en deed het optreden wel erg goed. Maar het was idd een verkeerde keus. Technisch is ze echt heel goed, maar ze is gewoon een doos.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En daar weet. PeRi.
. de spijker weer op de kop te slaan.
Anita Meijer is géén idool. Anita Meijer wordt nooit meer een idool. Anita Meijer is zelfs nog nooit een idool geweest!
Dus, ergo, daarom: Flootje is geen idool en wordt het ook niet. Ga toch naar de huishoudbeurs, muts.
Ja, m'n moeder heeft haar LP ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:02 schreef ranja het volgende:
Ondanks dat heeft ze wel 2 nummer 1 hits gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |