Wat bedoel je met 'internetverbinding'...?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:47 schreef gelly het volgende:
Je internetverbinding is niet sneller dan usb 1.0, dus nee.
Zijn kabelboeren die 20mbit doen toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:47 schreef gelly het volgende:
Je internetverbinding is niet sneller dan usb 1.0, dus nee.
@Home niet zover ik weet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zijn kabelboeren die 20mbit doen toch?.
Oké, ik zal ff checken op de site van @Home.. Bedankt gelly en veldmuisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef gelly het volgende:
[..]
@Home niet zover ik weet.
Ik lees dat usb 1.0 1.5 Mbit aankan, dus het is afhankelijk van je @home abo lijkt me.
Waarom probeer je het niet gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, ik zal ff checken op de site van @Home.. Bedankt gelly en veldmuis![]()
1.5 maarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef gelly het volgende:
[..]
@Home niet zover ik weet.
Ik lees dat usb 1.0 1.5 Mbit aankan, dus het is afhankelijk van je @home abo lijkt me.
Ik zou aanraden om voor 5 tot 10 euro een netwerkkaartje te kopen, stabieler, sneller, makkelijker, enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, ik zal ff checken op de site van @Home.. Bedankt gelly en veldmuis![]()
Ja, dit is een tussenoplossing..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zou aanraden om voor 5 tot 10 euro een netwerkkaartje te kopen, stabieler, sneller, makkelijker, enzo
Hij zit er al aan..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:31 schreef Nickthedick het volgende:
Ik hoor alleen maar slechte dingen over USB, dus niet doen.![]()
volgens mij ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:52 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij is USB langzamer dan een netwerkkabel.
Wat een lul... kan ie een ban krijgen s.v.p. ?quote:
Op de autobahn kun je ook 250, maar daar heb je weinig aan als je in een lelijke eend rijdt...quote:
Lees de OP eerst eens door voordat je post..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat een lul... kan ie een ban krijgen s.v.p. ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |