Andermans remsporen is gaver, vooral als ze keihard plakken!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:48 schreef infra-roodborstje het volgende:
OP niet gelezen... maar de TT is al herkenbaar genoeg...![]()
Heerlijk gevoel als het lukt..
mits eigen remsporen natuurlijk![]()
keramiekplasser zou voor jou nu een uiterst passende username zijn geweest...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik probeer altijd mijn pisvlekken weg te schijten. Dit met weinig success.
"Dit met weinig succes." Briljantquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik probeer altijd mijn pisvlekken weg te schijten. Dit met weinig success.
Met een plastuit of wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef xim0tje het volgende:
Ma die zei vooral als ik net een bruine boterham had gemaakt
Dan gebruik ik m'n nagels.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef TheSorrow het volgende:
Baal je er dan ook zo van als die remsporen blijven liggen als je er met volledige power op staat te pissen?![]()
Typ dan normaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef xim0tje het volgende:
[..]
Ma die zei (maar hij zei , nog steeds me pa niet me MA)![]()
En daarna met je tanden langs je nagels gaan om de troep er tussen vandaan te krijgen en dan uitspuwen?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En daarna met je tanden langs je nagels gaan om de troep er tussen vandaan krijgen en dan uitspuwen? op te eten![]()
![]()
![]()
Dan heb ik meer medelijden met het persoon welke verantwoordelijk is voor de betreffende sporen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef TheSorrow het volgende:
Baal je er dan ook zo van als die remsporen blijven liggen als je er met volledige power op staat te pissen?![]()
nou zeg ik dat wel mits eigen remsporen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:48 schreef infra-roodborstje het volgende:
OP niet gelezen... maar de TT is al herkenbaar genoeg...![]()
Heerlijk gevoel als het lukt..
mits eigen remsporen natuurlijk![]()
quote:
nah dan pis je de volgende keer de remsporen van de vorige keer wegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef longinus het volgende:
Ik pis voor ik poep.
Neequote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef Agiath het volgende:
Ik dacht dat een golden shower betekende dat je op iemands hoofd klaarkwam in de douche!!!!
Ik pis mijn broertjes remsporen altijd weg...OP een plonsplee!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen met een plonsplee zullen dit bijna orgasmisch genot nooit ontdekken.
Of je moet heel scheef schijten.![]()
Je broertje doet het erom, echt waar! Pis je ook wel eens ernaast dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik pis mijn broertjes remsporen altijd weg...OP een plonsplee!
Daarom poep ik ook altijd in de wasbakquote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wij hebben ook een plonsplee. Dan moet je gewoon heel ver naar achter zitten met het schijten. Voegt gelijk een extra dimensie toe.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Of je moet heel scheef schijten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |