quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef CarpeNoctem het volgende:
of een boer met een riek die in mn oog zit te duwen
Nee das Skikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Dats echt vet!
EN ET GIET ZOALS ET GIET!
Toch?
Mijn moeder zei dat het leuk was, en die heeft best goede muzieksmaakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Sjengdanny het volgende:
Dus jij zegt volmondig "Ja" tegen iets dat je niet kent?![]()
Één liter?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ik hoop echt dat ik er levend weg komEn dat ik geen liter bier in mn nek krijg, of een boer met een riek die in mn oog zit te duwen
Met een beetje geluk ziet het stampubliek bij dat concert die pet van TS (zie fotoboek) aan voor een boerenkiel. Scheelt misschien toch weer een beetje in het aantal liters bier dat ie in z'n nek zal voelen... tot ie zich omdraait en men in de gaten krijgt dat z'n lippen ietwat gestift lijken...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef Jossos het volgende:
[..]
Één liter?Echt hoor, als je zo als je er in je fotoboek uit ziet komt aan lopen dan kun je haast in het bier naar huis zwemmen.
VERRASSING!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet niet wie of wat Rowwen Heze is, maar mijn moeder en oma hadden ooit als verrassing kaartjes gekocht voor mij en m'n broertje, voor een concert van... Shaggy.
heiligschennis! sterf enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Dats echt vet!
EN ET GIET ZOALS ET GIET!
Toch?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:29 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ziet het stampubliek bij dat concert die pet van TS (zie fotoboek) aan voor een boerenkiel. Scheelt misschien toch weer een beetje in het aantal liters bier dat ie in z'n nek zal voelen... tot ie zich omdraait en men in de gaten krijgt dat z'n lippen ietwat gestift lijken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |