quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef CarpeNoctem het volgende:
of een boer met een riek die in mn oog zit te duwen
Nee das Skikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Dats echt vet!
EN ET GIET ZOALS ET GIET!
Toch?
Mijn moeder zei dat het leuk was, en die heeft best goede muzieksmaakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Sjengdanny het volgende:
Dus jij zegt volmondig "Ja" tegen iets dat je niet kent?![]()
Één liter?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ik hoop echt dat ik er levend weg komEn dat ik geen liter bier in mn nek krijg, of een boer met een riek die in mn oog zit te duwen
Met een beetje geluk ziet het stampubliek bij dat concert die pet van TS (zie fotoboek) aan voor een boerenkiel. Scheelt misschien toch weer een beetje in het aantal liters bier dat ie in z'n nek zal voelen... tot ie zich omdraait en men in de gaten krijgt dat z'n lippen ietwat gestift lijken...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef Jossos het volgende:
[..]
Één liter?Echt hoor, als je zo als je er in je fotoboek uit ziet komt aan lopen dan kun je haast in het bier naar huis zwemmen.
VERRASSING!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet niet wie of wat Rowwen Heze is, maar mijn moeder en oma hadden ooit als verrassing kaartjes gekocht voor mij en m'n broertje, voor een concert van... Shaggy.
heiligschennis! sterf enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Dats echt vet!
Toch?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:29 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ziet het stampubliek bij dat concert die pet van TS (zie fotoboek) aan voor een boerenkiel. Scheelt misschien toch weer een beetje in het aantal liters bier dat ie in z'n nek zal voelen... tot ie zich omdraait en men in de gaten krijgt dat z'n lippen ietwat gestift lijken...
Dan moet je er het beste van maken, en gewoon stomdronken over die stoelen de polonaise doen, glazen bier naar het podium smijten en TISUNKWESTIEVANGEDULD LALALALA meeblehren.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:08 schreef CarpeNoctem het volgende:
nou ik begin er steeds meer zin in te krijgen,,
nee tis in een Theater, dus de mensen zouden in principe moeten blijven zitten. Hopelijk doen ze dat ook![]()
dat is skik..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Dats echt vet!
Toch?
Lucht is ook wel tofquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef CarpeNoctem het volgende:
Zit nu Auto Vliegtuug te luisteren, en als ze dit soort nummers gaan zingen, dan ist goed![]()
Je zei dat het in een theater was ? Dan is het dus echt niet te vergelijken met een tentfeest. Bij zon tentfeest beuckt men elkaar de pens in en gooit men met bier enzo. Boers kan het bijna niet. Een theaterconcert is te vergelijken met de 2e cd van 'het beste van 2 werelden' ik weet niet of je die hebt, maar dan moet je die maar eens downloaden.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:36 schreef CarpeNoctem het volgende:
henk is wel een lollige ventZitten wel wat leuke nummers bij, maar hoop niet dat het publiek eruit gaat zien hoe ik het vermoed. Ik woon toch in Oss,,,,,
Toch niet zo heel dom die Limburgers he ?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:02 schreef CarpeNoctem het volgende:
Heb er vandaag een aantal keer naar geluisterd en sommige nummers zijn best leuk, en als het lijkt op de tweede cd van het beste van 2 werelden, dan denk ik toch dat ik wel een leuke avond ga hebben![]()
Heet het trouwens het beste van 2 werelden omdat de ene cd de hoempapa is en de ander de ballads ofzo?
pff dat snapte een vrouw zo ook welquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:30 schreef BrauN het volgende:
Zijn jullie scheel/stom/achterlijk/blind/vrouwelijk?
Dat concert is dus net geweest... De TS geeft even boven jullie posts een korte review...
Je denkt toch niet dat ik het hele topic ga leven he ? allergoeiste vriendquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:30 schreef BrauN het volgende:
Zijn jullie scheel/stom/achterlijk/blind/vrouwelijk?
Dat concert is dus net geweest... De TS geeft even boven jullie posts een korte review...
Dat liedje kon ie niet eens zingen, zijn stem kapte er bij het vliegtuig meequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
En was je met de Autooooo, vliegtuuuuuug de trein de boot?
Het is dan de bedoeling dat jullie het verder zingenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef CarpeNoctem het volgende:
[..]
Dat liedje kon ie niet eens zingen, zijn stem kapte er bij het vliegtuig mee![]()
Ow, en hij kreeg ook opeens kramp in zijn arm ofzo, dat hij die microfoon zo richting jullie hield?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef CarpeNoctem het volgende:
[..]
Dat liedje kon ie niet eens zingen, zijn stem kapte er bij het vliegtuig mee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |