Ik zou het gedeelte waar de grijze kleur niet meer egaal is (dus nadat je gecloned hebt) ruim selecteren en dan bij filters en een flinke gaussian blur overheen gooien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zit nog steeds te klungelen met deze foto:
[afbeelding]
Ik wil de bewerking graag zelf doen, maar wel die lelijke kozijnen weg. Iemand had het over het uitrekken van het 'goede' stuk, zodat je een natuurlijk verloop van kleuren krijgt. Hoe kan ik dat doen, of hoe kom ik van de lelijke kozijnen af? De clone tool heb ik geprobeerd, maar daarmee kreeg ik helaas niet het gewenste resultaat. Zover ben ik nu:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef Quinazoline het volgende:
Oja!!!! Dankjewel!!
Is idd een beetje eenvraag, als ik zo de oplossing zie.
![]()
zou ik niet doen.. is veel omslagtiger en het resultaat is vaak minder mooi.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het gedeelte waar de grijze kleur niet meer egaal is (dus nadat je gecloned hebt) selecteren en dan bij filters en een flinke gaussian blur overheen gooien.
Wel zorgen dat je selectie een aardige feather heeft.
Edit/Transform/Scalequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef Quinazoline het volgende:
Nu kan ik alleen het juiste knopje niet vinden om een selectiekader uirekbaar te maken. Welke moet ik hebben daarvoor (Photoshop 6.0)?
no problem. Mooie foto trouwens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:41 schreef Quinazoline het volgende:
JAAAAAAAAAAAA het werkt!!
Dankjulliewel
Voor programma's om je huis in te richten zou ik eens in K&W rond gaan vragen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Razz_Gul het volgende:
zo je kunt over echt alles hier topics vinden zeg![]()
t volgende: ik ga straks verhuizen cq. inrichten en heb t soort van in mijn kop zitten hoe dit aan te pakken echter hoe de kleurwerking uiteindelijk zal uitpakken is me een raadsel, zelfde met de indeling v.d ruimte. t zou handig zijn als ik op voorhand de verschillende mogelijkheden kon bekijken en uitwerken.
maarr hoe pak je dit aan Photoshop ??? interieurontwerp/indeling dus. ben wat gaan klooien met pen en brush tool met allerlei variabelen maar ik kom er niet uit !heeft iemand een handige url hoe dit in zn werk gaat ?? zou erg geholpen zijn als jullie me kunnen wijzen hoe
thanx !!
Kewl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de geinteresseerden:
Het Photoshop Event 2006 van Adobe
Tijdens Professional Imaging organiseert Adobe, ook dit jaar weer, het Photoshop Event voor Fotografen met een programma van sessies die u gratis kunt bezoeken.
dan doe je iets verkeerd... saturation beetje terug en dan brightness beetje omhoog...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef Gose het volgende:
als ik dat doe worden de tanden eerder blauwig dan wit
Kheb al wat gevonden...--> desaturate en dan curves en dan aan de lijn trekken tot je de juiste witte kleur heb
of gewoon met de dodge tool he, kan je veel nouwkeuriger de lelijke randjes weg werken. Kan je dit trouwens alleen aanraden als je een teken tableau. Maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef Gose het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe ik iemands tanden mooier wit maak? het beste zal ook nog zijn als ik ze mooi recht kon zetten maar dat zal wel heel moeilijk en veel werk zijn
Recht zetten is mij ook nog niet gelukt. Wel dat je de tanden wat langer maakt bvb en dan ging prima met de clone tool.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef Gose het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe ik iemands tanden mooier wit maak? het beste zal ook nog zijn als ik ze mooi recht kon zetten maar dat zal wel heel moeilijk en veel werk zijn
ik snap het. Maar zoals ik al zei, dat zal echt tand voor tand moeten gebeuren. Uitknippen, rechtzetten, en volgende..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:03 schreef Gose het volgende:
haha bedankt voor het aanbod, maar het ging mij er vooral om om er zelf mee te spelen en het zelf te kunnen. Vind het aardig als je het wilt doen, maar als het volgende x nog een x moet moet ik het je weer vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |