Te duur en te lage retentie, moet hij zeker niet doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef AMD-XP het volgende:
xsnews.nl ??
idd eweka is een echte aanrader!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef mstx het volgende:
Eweka bevalt mij prima.
Geen datalimiet, 28 dagen retentie en maximale downloadsnelheid.
Sorry, ik ging er vanuit dat je een man was, ken niet zo veel vrouwen die hierin geinteresseerd zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:45 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nu een proef abbo op tweaknews aangevraagd. Even kijken hoe het bevalt. Meerdere suggesties mogen jullie blijven posten.
En Rgrr --> ik ben geen hij
Bij deze danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef Rgrr het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er vanuit dat je een man was, ken niet zo veel vrouwen die hierin geinteresseerd zijn![]()
Tweaknews zal je zeker bevallen.... heb momenteel eweka, xsnews en astraweb en ken andere mensen met tweaknews, eweka en tweaknews zijn gewoon de beste uit Nederland.
Als het op hetzelfde IP is waarschijnlijk geen probleem. Ik denk niet dat ze het leuk vinden als ze opeens 20 verschillende sessies hebben opstaan onder één username.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef NanKing het volgende:
Ik heb nog een vraagje; kun je zo'n acount op verschillende pc's gebruiken? In mijn geval dus op mijn pc en op mijn laptop?
Ik geloof dat Eweka het ook niet erg vind als je een account deelt met iemand anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef Tito het volgende:
Meestal kan je wel onder meerdere ips inloggen, zolang het maar niet gelijktijdig gebeurd.
Ik heb een jaar lang bij tweaknews met meerdere ips ingelogt op school op laptop en thuis gewoon.
Nooit problemen gehad.
Same, erg tevreden. Geen limiet, supersnel etc etcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Usenetserver.com is 15$, en iets duurder dan nederlandse servers. Maar je hebt wel een héle goede server te pakken, die heb ik namelijk ook.
Nu staat er op de site tot 20 mbquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
idd eweka is een echte aanrader!
pre paid systeem en voor 7,5 euro in de maand is het niet duur.
Tot 10 mb max snelheid
Heb ook Eweka. Werkt primaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:32 schreef tonks het volgende:
Ik heb een maand bij smsusenet gezeten maar die waren heel vaak down, nu heb ik centjes betaald aan eweka en als dat binnen is bij hun zou ik mijn ervaringen met eweka posten!
ow dan hebben ze dat veranderd, my badquote:Op zondag 8 januari 2006 00:30 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Nu staat er op de site tot 20 mbAlleen volgensmij hanteren ze nog geen hard limiet, is alleen zodat mensen nooit kunnen gaan zeuren.
NanKing vraagt voor advies, als jij tegen eweka bent heb je pech gehad. en als jij Tweaknews zo goed vind misschien heb jij dan wel wat goede argumenten voor NanKingquote:Op zondag 8 januari 2006 08:55 schreef TiMmS het volgende:
Stop ens met dat reclame maken voor Eweka, dat verkloot mn snelheid.
ik zou ECHT niet kiezen voor Eweka, Tweaknews is stukken beter!
Hij bedoelt natuurlijk dat als meer mensen Eweka nemen dat zijn snelheid op Eweka omlaag gaat.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:13 schreef MaceNL het volgende:
[..]
NanKing vraagt voor advies, als jij tegen eweka bent heb je pech gehad. en als jij Tweaknews zo goed vind misschien heb jij dan wel wat goede argumenten voor NanKing
Tonks heeft zojuist het algehele niveau van deze post omhoog gebracht.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk dat als meer mensen Eweka nemen dat zijn snelheid op Eweka omlaag gaat.
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:16 schreef TiMmS het volgende:
[..]
Tonks heeft zojuist het algehele niveau van deze post omhoog gebracht.
Sorry MaceNL, je bent de zwakste schakel
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:53 schreef Rolf het volgende:
Maakzelf gebruik van Usenet4u.nl
Goede snelle server (8 connecties toegestaan) en snelle support
Bij Eweka heb je voor 7,50 20 mbitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:00 schreef LWaS het volgende:
IK gebruik newshosting.com
nog geen 12 euro p/m, onbeperkt en zit aan de max van mijn 12 mbit te downen.
en wat is de retentie bij eweka?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Bij Eweka heb je voor 7,50 20 mbit. Dus van jou beetje aan de dure kant.
ah, 40 dagen,. netjesquote:
inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef thedude0 het volgende:
Tweaknews is nog steeds de beste usenet server ter wereld natuurlijk.
alleen als je een snelle internet verbinding hebt. anders is het maar een paar cent meer voor 10 dagen meer retentiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
2x zoveel betalen voor 10 dagen meer retentie
Jij vindt 36 dagen retentie laagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef Rgrr het volgende:
[..]
Te duur en te lage retentie, moet hij zeker niet doen.
toen was het nog 18 dagen ofzoietsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:23 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Jij vindt 36 dagen retentie laag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |