Ze kijkt alleen zo tering-scheelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind floortje eigenlijk best knap
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen zo tering-scheel
En dan niet naar binnen maar naar buiten. at ene oog staat bijna geheel tegen de rand aan.
Viel me vandaag op.
Zo hee, goeie voorspellingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen nee. Saturday Night is bovendien ook nog eens enorm toepasselijk.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind floortje eigenlijk best knap
Wheheh. Ja sorry, viel me gewoon op.quote:
Nee die zat er gewoon, maar elke keer als het woord 'weer' wordt genoemd zwaait ie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef Karina het volgende:
Vast al lang een keer voorbijgekomen deze vraag: maar is Peter Timoffeef de vader van Christof? Volgens mij zag ik hem uitgebreid zwaaien in het publiek?
Oh hou op, schei uit!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wheheh. Ja sorry, viel me gewoon op.
Ach ja, zo raak je wel een breed publiek (ze zingt voor mij! nee, voor MIJ!)
Nooit te laat om wat te leren.quote:
Gouden post, Tong!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee die zat er gewoon, maar elke keer als het woord 'weer' wordt genoemd zwaait ie.
'En dan nu weer over naar Martijn.'
En hup daar gaat z'n handje.
Dat komt nog wel denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef amaranta het volgende:
Valt me vies tegen dat niemand iets nederlandstalig heeft gezongen....
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee die zat er gewoon, maar elke keer als het woord 'weer' wordt genoemd zwaait ie.
'En dan nu weer over naar Martijn.'
En hup daar gaat z'n handje.
Er waren slechteren, maar het is wel een goede wake-up call dat áls ze nog wil winnen, het toch echt wel beter moet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef LeBeau het volgende:
Floortje vond ik als enige een beetje goed. Ellen was ook wel aardig. Raffaëla was niet zo slecht dat ze het commentaar verdiende wat ze kreeg.
Ik denk niet dat Floortje uiteindelijk Idol 2006 gaat worden, maar ik ben dan ook geen pubermeisje,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef D.Rose het volgende:
En denkt iedereen hier dat Floortje terecht gaat winnen?
Of spelen de hormonen van pubermeisjes ook dit jaar weer een grote rol?
Vast met meer hersens dan chantalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat voor een doos aan de lijn?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sandra de Boer!. Sandra de Boer!
. Sandra de Hoer!
.
.
Das ook alleen omdat mínder hersens gewoon niet mogelijk is...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Vast met meer hersens dan chantal
Er zijn nog koeienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Das ook alleen omdat mínder hersens gewoon niet mogelijk is...
Die mag een minuut regisseren, dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat voor een doos aan de lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |