quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
Oh echt Chantal, STERF!
Ja idd, het glanst te veelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hij ziet eruit als een zwerver met een haarbehandeling van Leco
IK HAD JE GEWAARSCHUWD DAGGLA!quote:
Ohquote:
Whehe.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:13 schreef thaleia het volgende:
Hahahahaha, ik kijk vanavond voor het eerst Idols, en die Harm blijk ik hier in Nijmegen ooit op een feest aan het werk gezien te hebben op een podium, lachen man!
Ik hoop dat ie verder komt
Oh en Floortje heeft een paardenbek. Dat geeft op zich niet, Harm ziet er ook niet uit, maar als je je uiterlijk wel in de strijd gooit en je best doet om leuke sexy kleren te dragen en een mooi kapsel te nemen moet je geen paardenbek hebben
Knappe Svennie.quote:
Ja! Liever stom haar en mooie tanden, dan andersom.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:13 schreef thaleia het volgende:
Oh en Floortje heeft een paardenbek. Dat geeft op zich niet, Harm ziet er ook niet uit, maar als je je uiterlijk wel in de strijd gooit en je best doet om leuke sexy kleren te dragen en een mooi kapsel te nemen moet je geen paardenbek hebben
Ja, het komt door jou dus, met je Quick Replyquote:
Gewoon meteen die naaldhak in d'r aorta slingeren, Jer. Dat wordt toch nooit meer iets.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:13 schreef Jerruh het volgende:
chantal! als ze nog een keer het hyperdomme blondje uit gaat hangen na de reclame, pak ik haar naaldhak af en poeier m in dr vagina! en dan hopen dat ze eens WEL inspiratie heeft tot diepere vragen!.
barb, wannee rgaan we weer treinreizen!?.
Ik mag niet als de forum-eigen modjes in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
Knappe Svennie.
Doe dan meteen maar als subtitel; "STERF! CHANTAL! STERF!"
Dat vind ik dan weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Knappe Svennie.
Doe dan meteen maar als subtitel; "STERF! CHANTAL! STERF!"
En toch doen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik mag niet als de forum-eigen modjes in de buurt zijn.
Dat hij de TT in eerste instantie op 36 zette?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
Ja, het komt door jou dus, met je Quick Reply!
hmzz, en ik nog hoop hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon meteen die naaldhak in d'r aorta slingeren, Jer. Dat wordt toch nooit meer iets.
Ik zie ze niet hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een auto tegenwoordig, de trein krijg je mij niet meer in,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:13 schreef Jerruh het volgende:
barb, wannee rgaan we weer treinreizen!?.
Ach, vanavond is toch al een grote nachtmerrie, I-Jak kan er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Excess_All het volgende:
Kunnen ze I-jay niet tijdens de reclame laten optreden, ik kijk liever naar inlegkruisjes en incontinentieproblemen dan naar hem
"RAAK IN EEN COMA CHANTAL! RAAK IN EEN COMA!"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat overdreven.
Hij is bezig, we zien alleen het jurycommentaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Excess_All het volgende:
Kunnen ze I-jay niet tijdens de reclame laten optreden, ik kijk liever naar inlegkruisjes en incontinentieproblemen dan naar hem
halve maanstraat is ineens zooo dichtbijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik heb een auto tegenwoordig, de trein krijg je mij niet meer in,.
Maar het is wel zo , wat is die chantal een slet zo zeg, tief op met dat wijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/801277/1/50#33811975 Tom_Tom-quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat hij de TT in eerste instantie op 36 zette?
No way... toen was ik nog door het slotje aan het posten in het andere topic!
I-jay kan er nooit nog wel bij,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, vanavond is toch al een grote nachtmerrie, I-Jak kan er ook nog wel bij.
ja nadat ie van het hilton was gesprongen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Maar het is wel zo , wat is die chantal een slet zo zeg, tief op met dat wijf.
Btw Harm was cool. het is net Brood
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is bezig, we zien alleen het jurycommentaar.![]()
Ik blijf erbij dat het eigenlijk 36 aangezien de vorige geen nummer hadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat hij de TT in eerste instantie op 36 zette?
No way... toen was ik nog door het slotje aan het posten in het andere topic!
Chantal is juist tofquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"RAAK IN EEN COMA CHANTAL! RAAK IN EEN COMA!"
Of is dat ook nog te?.
Zolang Chantal er onder ligt en verpletterd wordt vind ik het bestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja nadat ie van het hilton was gesprongen...
33-geen nummer-36quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het eigenlijk 36 aangezien de vorige geen nummer had![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zolang Chantal er onder ligt en verpletterd wordt vind ik het best
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja nadat ie van het hilton was gesprongen...
ik ben beniewd wat die gaat zingenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben benieuwd welke neger hij nu gepijpt heeft, met zijn irritante heesheid...
Vorige was 34. Dus dit 35.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het eigenlijk 36 aangezien de vorige geen nummer had![]()
Oef! Hardleers type!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:18 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/801277/1/50#33811975 Tom_Tom-
http://forum.fok.nl/topic/801277/1/50#33811983 Brighteyes.
Dus.. Ik krijg graag mijn gelijk
.
*proest*.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ik hoop dat I-jay Def Rhymz gaat doen met doekoe![]()
![]()
![]()
Wazeggie was dubbel, kaffer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Idols #34 WAZEGGIE?
Idols deel zoveel: de avond van de drama's.
![]()
Jaaaa, dat is leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ik hoop dat I-jay Def Rhymz gaat doen met doekoe![]()
![]()
![]()
Kijk, Chantal vergeet I-Jay zelfsquote:
met zo'n bar slecht dom karakter zijn tieten op zichzelfstaand ook niet interessant meer hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:22 schreef demins het volgende:
Chantal hoeft toch niet heel dood...?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
En welk een kutTT!
Hé Svennie, je kent m'n fettisch hè?quote:
Ze mogen nog van geluk spreken dat ze geen Nederlandstalige nummers hoeven te doen,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij vind gewoon niemand het leuk om een Nederlands liedje te doen. Ik heb bij niemand nog plezier op de bekkies gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |