had ik het maar in mn hals!! ik lijk Gorbatsjov wel joh, het ziet er niet uitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef ruby het volgende:
Ja, als ik gedronken heb, krijg ik van die achterlijke rode vlekken in m'n hals en daar onder. Niet echt mooi, maar wat doe je er aan. Ja hooggesloten kleding aantrekken, maar dat is ook weer zo wat.
Niet dat ik er mee zit ofzo hoor, maar ik vind 't wel een stom gezicht. 't Is dan net of ik me heel erg druk maak om iets en daardoor vlekken krijg. Maar dat is niet zo.
Misschien een soort van allergische reactie ofzo..?
haha grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef TR08 het volgende:
Ik heb het ook, mijn vriendin heeft het ook. Alleen van wijn, andere drank geeft dit effect niet bij ons
We vinden het wel leuk om elkaar er mee te plagen en zo...dus echt een probleem is het niet. Bovendien gloeit het een beetje, wat 's winters wel lekker is
Wij hebben daar geen eten voor nodigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
haha grappig
maar heeft niemand het alleen na het eten? ik heb namelijk het vermoeden dat het de combi alcohol en eten is....
neen..vaag he...iedereen is uniekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:43 schreef TR08 het volgende:
[..]
Wij hebben daar geen eten voor nodig![]()
Heb jij het niet als je wijn drinkt voor het eten? Bij mij is een glaasje dan al genoeg namelijk.
een witte danquote:
Beveel ik hier Shiseido Hydra-lotion aan. Te verkrigen bij de Bijenkorf, ICI Paris en de betere of slechtere parfummerie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Zo irritant is het!
Ik heb zo af en toe flinke rode vlekken @random in m'n gezicht...het ziet er niet uitGelukkig trekt het na een tijdje wel weg, maar lastig is het wel.
Ik heb het dan ook altijd vrij warm..
herkennen mensen dit? en heeft iemand enig idee hoe het komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |