abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33809949
Zo irritant is het!

Ik heb zo af en toe flinke rode vlekken @random in m'n gezicht...het ziet er niet uit Gelukkig trekt het na een tijdje wel weg, maar lastig is het wel.
Ik heb het dan ook altijd vrij warm..

herkennen mensen dit? en heeft iemand enig idee hoe het komt?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_33809975
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nacht van de wansmaak
slettebak [@] gmail.com
pi_33810001
wijnvlekken?
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33810267
Ja, als ik gedronken heb, krijg ik van die achterlijke rode vlekken in m'n hals en daar onder. Niet echt mooi, maar wat doe je er aan. Ja hooggesloten kleding aantrekken, maar dat is ook weer zo wat.

Niet dat ik er mee zit ofzo hoor, maar ik vind 't wel een stom gezicht. 't Is dan net of ik me heel erg druk maak om iets en daardoor vlekken krijg. Maar dat is niet zo.

Misschien een soort van allergische reactie ofzo..?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:32:36 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33810373
Ik ken wel mensen die er last van krijgen ja. Hoofdzakelijk bij Bacardi Black.
Slaan ze compleet rood uit.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_33810425
Zie deze link: http://www.allergieplein.nl/showpage.asp?Page=1103&ForumID=33&lObjectAction=Add&ThreadID=67

Daar komt ons "probleem" ook voor.

Ik weet eigenlijk niet of ik er altijd last van heb, maar als ik zit te borrelen op m'n werk en ik kijk in de spiegel met TL-buizen daarboven, dan is het zeer duidelijk ja.
pi_33810543
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef ruby het volgende:
Ja, als ik gedronken heb, krijg ik van die achterlijke rode vlekken in m'n hals en daar onder. Niet echt mooi, maar wat doe je er aan. Ja hooggesloten kleding aantrekken, maar dat is ook weer zo wat.

Niet dat ik er mee zit ofzo hoor, maar ik vind 't wel een stom gezicht. 't Is dan net of ik me heel erg druk maak om iets en daardoor vlekken krijg. Maar dat is niet zo.

Misschien een soort van allergische reactie ofzo..?
had ik het maar in mn hals!! ik lijk Gorbatsjov wel joh, het ziet er niet uit
maar ik heb het niet zo vaak gelukkig

thx voor de link
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_33810578
Ik heb het trouwens ook wel rond m'n onderkaken, dus je staat er niet alleen voor.
pi_33810627
Ik ken ook mensen die de dag na het (extreem veel) zuipen een geel gezicht hebben , en nee het zijn geen chinezen
pi_33810668
als ik de reacties op die site lees schaam ik me voor mijn topic zo erg is het bij mij bij lange na niet
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:40:49 #11
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_33810693
Ik heb het ook, mijn vriendin heeft het ook. Alleen van wijn, andere drank geeft dit effect niet bij ons

We vinden het wel leuk om elkaar er mee te plagen en zo...dus echt een probleem is het niet. Bovendien gloeit het een beetje, wat 's winters wel lekker is
pi_33810771
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:40 schreef TR08 het volgende:
Ik heb het ook, mijn vriendin heeft het ook. Alleen van wijn, andere drank geeft dit effect niet bij ons

We vinden het wel leuk om elkaar er mee te plagen en zo...dus echt een probleem is het niet. Bovendien gloeit het een beetje, wat 's winters wel lekker is
haha grappig

maar heeft niemand het alleen na het eten? ik heb namelijk het vermoeden dat het de combi alcohol en eten is....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:43:42 #13
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_33810810
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

haha grappig

maar heeft niemand het alleen na het eten? ik heb namelijk het vermoeden dat het de combi alcohol en eten is....
Wij hebben daar geen eten voor nodig
Heb jij het niet als je wijn drinkt voor het eten? Bij mij is een glaasje dan al genoeg namelijk.
pi_33810939
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:43 schreef TR08 het volgende:

[..]

Wij hebben daar geen eten voor nodig
Heb jij het niet als je wijn drinkt voor het eten? Bij mij is een glaasje dan al genoeg namelijk.
neen..vaag he...iedereen is uniek
pi_33811786
Heel af en toe heb ik dat ook, dan wel in m'n gezicht maar dat trekt ook vrij snel weg. Ik drink alleen maar bier en wijn. Geheel onverklaarbaar, maar ja boeiend
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:21:36 #16
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_33812295
Een rode neus zeker.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:41:46 #17
81237 releaze
best of both worlds
pi_33813063
ik heb het regelmatig. wanneer ik het warm heb, wanneer ik moe ben, wanneer ik gedronken heb, wanneer ik gedoucht heb, wanneer ik geneukt heb. gewoon een licht, teer huidje, als het bloed sneller begint te stromen zie je het in mn gezicht, nek hals, bovenarmen en stuk boven de borsten gewoon heel goed.
pi_33815669
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef TrenTs het volgende:
Een rode neus zeker.
een witte dan
  zondag 8 januari 2006 @ 11:05:03 #19
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_33825679
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Zo irritant is het!

Ik heb zo af en toe flinke rode vlekken @random in m'n gezicht...het ziet er niet uit Gelukkig trekt het na een tijdje wel weg, maar lastig is het wel.
Ik heb het dan ook altijd vrij warm..

herkennen mensen dit? en heeft iemand enig idee hoe het komt?
Beveel ik hier Shiseido Hydra-lotion aan. Te verkrigen bij de Bijenkorf, ICI Paris en de betere of slechtere parfummerie.

Helpt erg goed bij rode vlekken.
Fear and Loathing in Clarksville.
  zondag 8 januari 2006 @ 11:23:38 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33826021
Ik heb het bij wijn en bij bepaald eten, dat pittig gekruid is. Van wijn krijg ik op zich wel een egale blos op mijn wangen, maar van pittig eten krijg ik op de gekste plekken rode vlekken. Het ziet er niet uit, maar het trekt bij mij na een uurtje vanzelf weg.
  zondag 8 januari 2006 @ 17:15:25 #21
521 ruby
Hell yeah!
pi_33836413
Ik heb het soms ook als ik me ergens over op loop te winden (irritaties of iets van dien aard), maar dat staat dan weer los van de drank. Het begint met een klein stipje en dat breidt zich gezellig uit.

Dinsdag heb ik een nieuwjaarsborrel op m'n werk. Ik zal er eens op letten.
pi_33837581
heb ik ook als ik alcohol drink
maar bij sterke dranken is het geloof ik minder, en ook als ik al lang bezig ben. Vooral bij de start van de avond (bij het drinken van alcoholische dranken) word ik rood, maar in de loop vd avond vermindert dat, ook al drink ik dan voort.
pi_33842028
Ik had het laatst na een glaasje rode wijn bij het eten. Een knalrode kop en ik had het erg warm.
Had het nog nooit gehad, drink ook bijna nooit alcoholische dranken, maar laatst met oud en nieuw had ik het bv niet van de champagne ofzo.
Fake it till you make it...
pi_33843134
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')